eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Radomsko: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Numer ogłoszenia: 329230 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Radomsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Radomsku. Nazwa i ilości zamawianego asortymentu opisane zostały w załączniku nr 1 do SIWZ / Formularz cenowy - Pakiety nr 1-3 /.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia na obrót środkami farmaceutycznym, tj. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu, wytwarzania, importu środkami farmaceutycznymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz.U z 2008r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). - Koncesja lub zezwolenie na obrót środkami farmaceutycznymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać minimum trzy dostawy, o wartości nie niższej niż: Pakiet nr 1 - 3.000,00 zł brutto każda, Pakiet nr 2- 60.000,- zł brutto każda, Pakiet nr 3 - 10.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: -Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE, zgodnie z ustawą z 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych ( Dz. U. 107 poz. 679 ze zm.) i zobowiązaniu do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającemu. - Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych dla substancji kwalifikowanych jako niebezpieczne i zobowiązaniu do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającemu. Zamawiający po otwarciu ofert może wezwać Wykonawcę do przesłania dokumentów: Deklaracji zgodności CE, Certyfikat CE oraz Karty Charakterystyki ( mimo, że w ofercie złożone zostały oświadczenia)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1 Wypełniony Formularz cenowy- załącznik Nr 1. 2 Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. 3 Zaakceptowany Projekt umowy - załącznik Nr 5. 4 Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm. ) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w związku z art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp- /zał. nr 6 /

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna, tylko w zakresie: a) zmiany danych rejestrowych stron umowy, b)cesji praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, c)wydłużenia terminu płatności, d)przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w § 13, w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w § 13, w limicie cenowym wynikającym z § 2 ust. 2 umowy, e)zmiany miejsca dostawy, f) zmiany zaoferowanych cen brutto w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostaje bez zmian, zmiana ceny brutto następuje automatycznie proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT, g) zamiany asortymentu w sytuacji zaprzestania jego produkcji lub wycofania z obrotu na rynku, pod warunkiem zaproponowania towaru o równoważnych cechach użytkowych (przeznaczenie, dawka) i cenie nie wyższej niż produkt podlegający zamianie. Sprzedaż zamiennika w przypadku gdy będzie groziło rażącą startą dla wykonawcy po udokumentowaniu drastycznej zmiany ceny. h) zamiany leków wskazanych w złożonej ofercie na ich odpowiedniki, tj. leki zawierające tę samą substancję czynną co leki wskazane w złożonej ofercie, w przypadku, gdy w ramach akcji promocyjnej innego producenta zostaną one Zamawiającemu zaoferowane w cenie niższej niż cena leków zaoferowana w złożonej ofercie, i) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie, j) zakupu przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych producenta zaoferowanego leku, k) obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych, w sytuacjach określonych pkt h oraz j.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36 Zamówienia Publiczne pok.1099.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36 Sekretariat Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.