Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Brzesko: 1.Oczyszczanie ulic i placów miasta Brzeska.2. Interwencyjne wyłapywanie zwierząt bezdomnych lub rannych na terenie Gminy Brzesko.
Numer ogłoszenia: 329221 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Oczyszczanie ulic i placów miasta Brzeska.2. Interwencyjne wyłapywanie zwierząt bezdomnych lub rannych na terenie Gminy Brzesko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1/ Bieżące oczyszczanie miasta Brzeska a) oczyszczanie ulic i placów o powierzchni i częstotliwości podanej w załączniku nr 5/A SIWZ wraz z wywozem nieczystości na wysypisko, b) codzienne (od poniedziałku do soboty dokonywanie objazdów wszystkich ulic) zbieranie papierów i innych śmieci takich jak: butelki, folie itp. c) usuwanie plam z jezdni ( plamy nie wymagające specjalistycznej neutralizacji), d) codzienne (od poniedziałku do soboty -sobota po godz. 16-tej) opróżnianie koszy w tym uprzątnięcie terenu wokół koszy o ilości, lokalizacji określonych w załączniku nr 5/B SIWZ wraz z wywozem na wysypisko. Uwaga: Należy uwzględnić zwiększenie częstotliwości opróżniania koszy przed okresami świątecznymi tj. Boże Narodzenie i Wielkanoc. 2/ Polewanie nawierzchni ulic w okresach intensywnych upałów ( w zakresie zlecanym każdorazowo przez Zamawiającego/ 3/ Dwukrotne (w miesiącu kwietniu i wrześniu) mycie koszy ulicznych. 4/ Obsługa imprez kulturalnych i świątecznych organizowanych na terenie miasta w zakresie utrzymania czystości i porządku przed, w trakcie i po imprezach. - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (styczeń) - Dni Brzeska (czerwiec) - Dni Młodych (czerwiec) - Pożegnanie lata (wrzesień) - Święto chleba (wrzesień) - inna impreza wskazana przez Zamawiającego (jedna) 5/ W okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi (uszarstnianie piaskiem) na przejściach ulicznych, placach i chodnikach - załącznik Nr 5/C SIWZ (materiał Wykonawcy) do godz. 8:00 oraz udrażnianie kratek ulicznych. W formularzu cenowym nr 8 SIWZ w należy ująć wartość ryczałtową za czynności związane z gotowością do akcji zima, natomiast akcja zima będzie rozliczana zgodnie z ceną jednostkową za jeden dzień utrzymania zimowego terenów wykazanych w zał. 5/C SIWZ. Uwaga: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek nie utrzymania nawierzchni we właściwym stanie w okresie zimowym. Zadanie nr 2 Interwencyjne wyłapywanie zwierząt bezdomnych lub rannych potrąconych przez pojazdy mechaniczne na terenie gminy Brzesko, na zgłoszenie Zamawiającego, Policji lub lekarza weterynarii. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania zadania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 98.30.00.00 - Różne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000 PLN - zgodnie z art 45 upzp oraz pkt 8 SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b/ posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia, d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, e/ mieć bazę na terenie gminy Brzesko f/ wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze zlecenia g/ wpłacenie wadium, h/ złożenie oferty, Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zezwolenie Burmistrza Brzeska na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy Gminnej Jednostki Organizacyjnej dla której przedmiotowe zezwolenie nie jest wymagane), 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. Jako minimum przyjmuje się zatrudnienie 5 osób zgodnie z wymogami Prawa Pracy, 3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) wykaz wykonanych podobnych zamówień (utrzymanie czystości ulic i placów) w latach 2006,2007,2008 z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców tych usług. Minimalna wartość w trzech latach winna wynosić 200 tys.zł. 5) wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonywania zamówienia (posiadanie w dyspozycji), jako minimum przyjmuje się: Dla zadania nr 1: - zamiatarka samochodowa - 1 szt - ciągnik lub sam. samowyładowczy - 1 szt - polewaczka - 1 szt Dla zadania nr 2: - środek transportu dostosowany do przewozu zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. O ochronie zwierząt tekst jednolity (dz. U z 2003 r. Nr 106 poz. 1002 z p. zmianami), lub umowa na transport zwierząt podmiotem posiadającym w dyspozycji taki pojazd, 6) potwierdzone dokumentem prawo do dysponowania terenem na bazę sprzętową na terenie miasta Brzeska, 7) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak we wzorze oferty zał. Nr 7 SIWZ 8) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, 9) polisę ubezpieczeniową ( w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 10) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 11) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ, 12) oświadczenie uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 13) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku
32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 112,
telefon 0-14 68 63 100 wew. 124, w dniach pracy w godz. 7:30 do 15:30
e-mail; beata.pajor@um.brzesko.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku Głowackiego 51, 32-800 Brzesko w pokoju nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Zagospodarowanie posca. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa dr nr D-27,D-34 (000+070) ,D-37(0+000-0+015),moderni dr nrD-20, D-34(0+070-0+559),D-35, D-37(0+015-0+410),D-49 dojazdów(zjazd)
- "Naprawa aparatury i sprzętu medycznego"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.