eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Dostawa i montaż mebli do budynku przy Placu Kościuszki 18 - siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej - Oddziału dla Dzieci i Młodzieży oraz Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Tomaszów Mazowiecki: Dostawa i montaż mebli do budynku przy Placu Kościuszki 18 - siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej - Oddziału dla Dzieci i Młodzieży oraz Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 329071 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do budynku przy Placu Kościuszki 18 - siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej - Oddziału dla Dzieci i Młodzieży oraz Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli do budynku przy Placu Kościuszki 18 - siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej - Oddziału Dzieci i Młodzieży oraz Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: CZĘŚĆ 1 - Meble biblioteczne, CZĘŚĆ 2 - Meble przedszkolne, CZĘŚĆ 3 - Sprzęt wystawowy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładunku, rozmieszczenia oraz montażu zamawianych mebli i sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, kompletne i gotowe do użytku bez dodatkowych zakupów, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać wszystkie stosowne certyfikaty i atesty. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia mebli i sprzętu określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia po cenach zaoferowanych w formularzu cenowym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu mebli oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy mebli wskazane w SIWZ. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli i sprzętu z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (dotyczy to w szczególności rur kanalizacyjnych, wodociągowych i grzejników). 4. Zamawiający wymaga by dostarczane w ramach niniejszego zamówienia meble spełniały następujące warunki: - własności statyczne półek - certyfikat badania wytrzymałości zastosowanych półek - dotyczy regałów bibliotecznych, - niepalności - atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności - dotyczy mebli tapicerowanych i regałów bibliotecznych, - higieniczne - atest higieniczny - dotyczy mebli kuchennych, - bezpieczeństwa pracy - świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz zgodności z polskimi normami - dotyczy mebli przedszkolnych. Wykonawca w tym celu powinien złożyć oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku i otoczenia byłego sądu przy Placu Kościuszki 18 na cele społeczne i kulturalno-oświatowe 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części stanowi załącznik - część IV - do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00-3, 39.16.10.00-8, 39.15.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga by dostarczane w ramach niniejszego zamówienia meble spełniały następujące warunki: - własności statyczne półek - certyfikat badania wytrzymałości zastosowanych półek - dotyczy regałów bibliotecznych, - niepalności - atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności - dotyczy mebli tapicerowanych i regałów bibliotecznych, - higieniczne - atest higieniczny - dotyczy mebli kuchennych, - bezpieczeństwa pracy - świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz zgodności z polskimi normami - dotyczy mebli przedszkolnych. Wykonawca w tym celu powinien złożyć oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego; 3) konieczności zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń i numerów rachunków bankowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta I. Mościckiego 6, II piętro, pok. nr 6 (budynek Biblioteki Publicznej).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. P.O.W. 10/16 pok. Nr 12 budynek A (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - Meble biblioteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - Meble przedszkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Sprzęt wystawowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.