eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na zadanie pn. "Utworzenie w 2016 roku 48 nowych miejsc opieki w Wieruszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-24

Ogłoszenie nr 329024 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.

Wieruszów: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na zadanie pn. "Utworzenie w 2016 roku 48 nowych miejsc opieki w Wieruszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311163


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek  1-7, 98-400  Wieruszów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48627832610, faks +48627832611, e-mail um@wieruszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na zadanie pn. "Utworzenie w 2016 roku 48 nowych miejsc opieki w Wieruszowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Kwota kredytu: do 1 838 000 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści osiem tysięcy złotych). 2.Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. 3.Karencja w spłacie kredytu do dnia 30.03.2019 r. 4.Spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 31.03.2019r. 5.Środki z udzielonego kredytu zostaną pozostawione do dyspozycji (przelane na wskazane konto) w transzach na żądanie lub jednorazowo. 6.Kwota kredytu 1838000 zł jest kwotą maksymalną. Zamawiający może zrezygnować z części kredytu, jednak nie więcej niż z 50% wartości wskazanej w ust. 1. 7.Prowizja za udzielenie kredytu - obliczona jako % od kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu poszczególnych transz. 8.Udzielający kredytu jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: 8.1) Oprocentowanie kredytu zmienne, płatne na koniec każdego kwartału, naliczane od dnia uruchomienia poszczególnych transz kredytu. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane tylko od faktycznego zadłużenia według stawki WIBOR(1M). Do sporządzenia oferty oferent zobowiązany jest uwzględnić stawkę WIBOR (1M) obowiązującą w dniu ogłoszenia zamówienia, tj. daty ogłoszenia. 8.2) Inne koszty lub korzyści związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu. 8.3) Prowizja za uruchomienie kredytu - udzielający kredytu zobowiązany jest skalkulować tak, aby obejmowała ona wszystkie prowizje związane z udzieleniem i obsługą kredytu (należy przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). 9.Przy wcześniejszej spłacie kredytu odsetki zostaną naliczone tylko do dnia faktycznej spłaty kapitału. 10.Spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów lub odsetek. 11.Udzielający kredyt nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 12.Do obliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywista ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 13.Prawna forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco. Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie udzielającego kredyt informacji i dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego. 14.Zamawiający wymaga, by środki udzielonego kredytu zostały postawione do jego dyspozycji (przelane na wskazane przez niego konto) w transzach lub jednorazowo na żądanie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Wniosek zamawiającego o transzy kredytu będzie realizowany w ciągu 3 dni. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT235795.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BANK SPÓŁDZIELCZY TOWARZYSTWO OSZCZĘDNOŚCIOWO- POŻYCZKOWE PA- CO- BANK w Pabianicach,  ,  ul. Pułaskiego 8 ,  95-200,  Pabianice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191242.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191242.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.