eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębów › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krawce, Wydrza,Stale Siedlisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Grębów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krawce, Wydrza,Stale Siedlisko
Numer ogłoszenia: 32900 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112911, 8112715, faks 015 8112871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krawce, Wydrza,Stale Siedlisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krawce, Wydrza, Stale Siedlisko - o długości 51722 m wraz z 31 przepompowniami ścieków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie dwieście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności projektowej oraz budowlanej. Potwierdzeniem spełniania warunków będzie przedstawienie dokumentu (odpisu z KRS, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), z którego będzie wynikać , że Wykonawca prowadzi działalność objętą przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wystarczające do potwierdzenia spełniania warunku jest prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia przez co najmniej jednego z partnerów konsorcjum/ wspólników spółki cywilnej. 2)Dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: -Kierownik Budowy - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - posiada co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy. - wykaże się doświadczeniem jako Kierownik budowy przy realizacji minimum jednego kontraktu obejmującego swym zakresem budowę kanalizacji o długości min 30 km. - Kierownik robót branży elektrycznej - musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o ubezpieczeniu OC a także uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika robót - co najmniej 3 lata. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3)W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zatrudniali co najmniej: - 3 osoby (personel kierowniczy) - 20 osób (pracownicy) 4) Dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia: - Wciągarka - 1 szt. - koparka gąsienicowa - 2 szt. - koparka - 2 szt. - ubijak mechaniczny - 4 szt. - spycharka gąsienicowa - 2 szt. - wibromłot - 1 szt. - żuraw samochodowy - 2 szt. - spawarka - 1 szt. - ciągnik kołowy - 1 szt. - zestaw igłofiltrów do odwodnień - 3 kpl. 5) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w ramach jednego lub dwóch zadań roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę kanalizacji o łącznej długości min. 40 000 mb, z czego jedno zadanie winno obejmować swym zakresem budowę kanalizacji o wartości minimum 5 000 000 pln brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie; W przypadku doświadczenia wyrażonego w EURO, do przeliczeń należy wziąć średni kurs EURO ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w dniu zawarcia umowy z tym Zamawiającym, dla którego wykonano wymieniony zakres robót; 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 000 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z partnerów konsorcjum/wspólników spółki cywilnej, którzy będą wykazywać spełnianie ww. warunków. 7) posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 3 000 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z partnerów konsorcjum/wspólników spółki cywilnej, którzy będą wykazywać spełnianie ww. warunków. 8) Nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy. Powyższe warunki będą podlegały ocenie jakościowej: Spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) rachunek zysków i strat zaś w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata. 6) kopia lub kopie polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zakres czynności podobnych do określonych w niniejszym zamówieniu na kwotę co najmniej 5 000 000 zł. 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 3 000 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 10) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 11) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót ich doświadczenia i kwalifikacje zawodowe 12)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 13)wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, 14)informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat 15)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów pok nr 17 w godz. pracy Urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów pok. nr 12 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podkarpackiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 4, Działania 4.1.Infrastruktura ochrony środowiska Schemat A - oczyszczanie ścieków.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.