eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-07

POZYCJA 32897

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Gdańska, do kontaktów: Roman Lewańczyk, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, fax 058 3472913, e-mail: dzp@pg.gda.pl, www.pg.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Gdańska, Roman Lewańczyk, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 347-11-77, fax 0-58 347-21-41. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Gdańska - Dział Remontowo-Budowlany, Stanisław Hejna, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 347-28-22, fax 0-58 347-21-41. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Gdańska - Dział Remontowo-Budowlany, Stanisław Hejna, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 347-28-22, fax 0-58 347-21-41, e-mail: shejna@pg.gda.pl, www.pg.gda.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) montaż centrali, ułożenie przewodów, montaż czujek i pozostałego osprzętu, 2) przekucia ścian i stropów, usunięcie skutków prowadzenia instalacji, 3) wykonanie zasilania centrali. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający następujące warunki: 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym wykonywanie instalacji sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych; ocena spełnienia - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) osoba wskazana przez niego do pełnienia funkcji kierownika budowy musi posiadać wymagane do tego uprawnienia; ocena spełnienia - na podstawie decyzji stwierdzającej posiadanie przez tę osobę wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia potwierdzającego jej przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) zrealizował w okresie od 1.08.2000 r. do 31.07.2005 r. instalacje sygnalizacji pożaru,o łącznej wartości co najmniej 800.000,- zł; ocena spełnienia - na podstawie wykazu zrealizowanych instalacji sygnalizacji pożaru, 4) osiągnął w 2004 r. przychody ze sprzedaży w wysokości co najmniej 1.200.000,- zł; ocena spełnienia - na podstawie rachunku zysków i strat lub dokumentu określającego wysokość przychodów - za 2004 r., 5) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; ocena spełnienia - na podstawie: a) oceny spełnienia warunków 1 - 4, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.08.2005, cena - 90. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.08.2005 godzina 12:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2005, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego - pok. nr 5 Działu Remontowo-Budowlanego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.