Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Międzyrzec Podlaski: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 32892 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, faks 083 3717790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Międzyrzec Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic metodą recyklingu oraz utrwalania powierzchniowego polegających na naprawie nawierzchni z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem z klińcem na pow.ok. 600 m2 oraz ubytków płytkich przy użyciu grysów i emulsji na pow. ok. 350 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty wymienione niżej i w rozdz. 1 pkt 2 ppkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopię uprawnień tj. osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w zakresie robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski lok. nr 4
w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9.00 ÷ 14.00 w cenie 10,00 PLN (brutto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski lok. nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni bitumicznych z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem z klińcem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic polegających na naprawie nawierzchni z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem z klińcem na pow. ok. 600 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni bitumicznych z ubytkami płytkimi przy użyciu grysów i emulsji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnie ubytków płytkich przy użyciu grysów i emulsji na pow. ok. 350 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Renowacja zabytkowego parkanu cmentarza przy ulicy Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.