eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Elbląg: Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Numer ogłoszenia: 328895 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257505 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Wkłady barwiące Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej opisanych kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: 1) Fabrycznie nowa kopiarka cyfrowa monochromatyczna Kyocera KM - 1635 Ilość - 3 szt. Wymagane parametry techniczne i eksploatacyjne: a) technologia druku laserowa b) prędkość kopiowania - minimum 16 kopii / min. (formatu A4), c) rozdzielczość kopiowania - minimum 600 x 600 dpi, d) format oryginału - do A3 włącznie e) format kopii - od A6 do A3 f) zoom - 25% - 400 % co 1% g) wewnętrzna taca odbioru dokumentów h) podajnik dokumentów dwustronny i) dupleks j) źródła podawania papieru - minimum 2, w tym: - minimum 1 kaseta uniwersalna na minimum 300 kartek papieru o gramaturze 80g / m2 - ręczny podajnik na minimum 50 kartek papieru o gramaturze 80g / m2 k) gramatura papieru - od minimum 45 do 160 g / m2 l) kopiowanie ciągłe - 1- 999 kopii m) tryb nadzoru - minimum 100 kodów użytkownika n) wydajność tonera - minimum 15 tys. kopii A4 przy 6% zaczernieniu o) żywotność bębna - minimum 150 tys. kopii p) czas nagrzewania - nie dłużej niż 20 sek. q) czas uzyskania pierwszej kopii - nie dłużej niż 6 sek. r) poziom hałasu w trybie pracy / oczekiwania - maksimum 64db / 40db s) pobór mocy w czasie kopiowania - poniżej 500 W / h t) pamięć kopiarki - minimum 32 MB u) sorter elektroniczny w standardzie v) panel operatora w j. polskim w) wyświetlacz komunikatów w j. polskim x) szafka na kółkach pod kopiarkę z płyty meblowej w kolorze kopiarki y) kopiarka powinna posiadać możliwość rozbudowy o: - minimum 3 dodatkowe kasety na papier, - kontroler drukarki GDI ( interfejs USB 2.0), - serwer wydruków sieciowych. z) kopiarka powinna być gotowa do pracy z tonerem startowym Gwarancja na kopiarki na minimum 36 miesięcy licząc od daty uruchomienia kopiarek lub do wykonania przez kopiarki cyfrowe monochromatyczne po minimum 150 tys. kopii każda kopiarka. 2) Fabrycznie nowe tonery czarne na minimum 15 tys. kopii A4 każdy przy 6% zaczernieniu do opisanej w pkt 3.1.1) SIWZ kopiarki cyfrowej monochromatycznej Ilość - 3 szt. 3) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w następujący sposób: 1) Przeglądy konserwacyjne kopiarek będą wykonywane co 3 miesiące. Wysokość opłaty jednego przeglądu konserwacyjnego będzie obowiązywała przez okres 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek i musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przeglądu, w tym koszt dojazdu. W okresie 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek będzie wykonanych 36 przeglądów konserwacyjnych dla 3 kopiarek po 12 dla każdej kopiarki. 2) Konserwacje kopiarek polegające na wymianie zużywających się elementów kopiarek w tym zespołu czyszczącego, wywołującego, utrwalania, rolek podawania papieru itd. będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta. Wysokość opłaty jednej konserwacji po wykonaniu minimum 150 tys. kopii będzie obowiązywała przez okres 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek i musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem konserwacji, w tym koszt dojazdu. Zamawiający przewiduje wykonanie 6 konserwacji dla 3 kopiarek po 2 konserwacje dla każdej kopiarki. 3. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne Zamawiający wymaga złożenia z ofertą kart katalogowych, folderów, opisów urządzeń zawierających parametry techniczne i eksploatacyjne potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wszystkich wymagań opisanych w pkt 3.1. SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. 6. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych monochromatycznych z tonerem startowym - 3 szt. 2) dostawę fabrycznie nowych tonerów czarnych na minimum 15 tys. kopii A4 każdy przy 6% zaczernieniu do opisanej w pkt 3.1.1) SIWZ kopiarki cyfrowej monochromatycznej - 3 szt. 3) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2, 50.31.32.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13606.56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRAX A.Bielawski Spółka Jawna, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13606.56
  • Oferta z najniższą ceną: 13606.56 oferta z najwyższą ceną: 17670.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.