Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Warszawa: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych elementów składowych symulatora diagnostycznego statku powietrznego:
a) komputerów w obudowie desktop ATX Tower - 12 kpl.,
b) klawiatury - 11 kpl.,
c) myszek optycznych - 11 kpl.,
d) zestawów radiowych klawiatury z myszką optyczną - 2 kpl.,
e) monitorów LCD 24 - 6 kpl.,
f) drukarki sieciowej - 1 kpl.,
g) routera sieciowego - 1 kpl.,
h) switcha sieciowego - 1 kpl.,
i) zasilaczy awaryjnych UPS - 12 kpl.,
j) kamer internetowych z własnym IP - 2 kpl.,
k) głośników zewnętrznych - 2 kpl.,
l) słuchawek z mikrofonem - 2 kpl
Numer ogłoszenia: 328841 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, faks 022 6852065, 8364561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych elementów składowych symulatora diagnostycznego statku powietrznego: a) komputerów w obudowie desktop ATX Tower - 12 kpl., b) klawiatury - 11 kpl., c) myszek optycznych - 11 kpl., d) zestawów radiowych klawiatury z myszką optyczną - 2 kpl., e) monitorów LCD 24 - 6 kpl., f) drukarki sieciowej - 1 kpl., g) routera sieciowego - 1 kpl., h) switcha sieciowego - 1 kpl., i) zasilaczy awaryjnych UPS - 12 kpl., j) kamer internetowych z własnym IP - 2 kpl., k) głośników zewnętrznych - 2 kpl., l) słuchawek z mikrofonem - 2 kpl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych elementów składowych symulatora diagnostycznego statku powietrznego: a) komputerów w obudowie desktop ATX Tower - 12 kpl., b) klawiatury - 11 kpl., c) myszek optycznych - 11 kpl., d) zestawów radiowych klawiatury z myszką optyczną - 2 kpl., e) monitorów LCD 24 - 6 kpl., f) drukarki sieciowej - 1 kpl., g) routera sieciowego - 1 kpl., h) switcha sieciowego - 1 kpl., i) zasilaczy awaryjnych UPS - 12 kpl., j) kamer internetowych z własnym IP - 2 kpl., k) głośników zewnętrznych - 2 kpl., l) słuchawek z mikrofonem - 2 kpl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.72.40 - Kamera internetowa 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dla spełnienia tego warunku powienien posiadać doświadczenie w wykonaniu, w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów wraz z monitorami LCD lub/i zasilaczami awaryjnymi UPS lub/i drukarkami sieciowymi lub/i routerami sieciowymi lub/i switchami sieciowymi lub/i kamerami internetowymi, o wartości brutto nie mniejszej niż 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu następujące dokumenty: a) wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych komputerów wraz z monitorami LCD lub/i zasilaczami awaryjnymi UPS lub/i drukarkami sieciowymi lub/i routerami sieciowymi lub/i switchami sieciowymi lub/i kamerami internetowymi, o wartości brutto nie mniejszej niż 65 000 zł, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b) dokument potwierdzający, że wymieniona w wykazie, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, dostawa została wykonana należycie np. referencje, protokół odbioru lub inne dokumenty potwierdzające powyższe. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga pisemnego potwierdzenia, że załączone do przedmiotu zamówienia oprogramowanie jest licencjonowane. 2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty deklaracji zgodności (CE) wystawionej przez producenta przedmiotu zamówienia lub jego upoważnionego przedstawiciela potwierdzającej spełnianie wymagań określonych ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2004r. Nr 204, poz. 2087)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy: a) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. Okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania siły wyższej powodujących brak możliwości realizacji umowy. b) Zmiany zakresu podwykonawstwa w zakresie zgodnym z ofertą i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Dział Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 2 i 3, w godzinach 8:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 13:30, miejsce: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Budynek nr 1, Kancelaria Jawna, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-00-201/09-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.