Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego
Numer ogłoszenia: 328612 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego w rozbiciu na zadania.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 4. oświadczenie o dopuszczeniu zakładu i transportu do świadczenia przedmiotowych usług przez Terenowego Inspektora Sanitarnego oraz posiadaniu komory dezynfekcyjnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni / - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę , udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie wykonawcy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi dokumenty , że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KWP w Gdańsku 4.400,00 13.200,00 KMP w Gdańsku 20.200,00 60.600,00 KMP w Gdyni 4.500,00 13.500,00 KMP w Sopocie 2.900,00 8.700,00 Razem: 32.000,00 96.000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr II Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KMP Słupsk 1.400,00 4.200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr III Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP w Bytowie 840,00 2.520,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr IV Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Chojnice 600,00 1.800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr V Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Człuchów 990,00 2.970,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr VI Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Kartuzy 2.100,00 6.300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr VII Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Kościerzyna 500,00 1.500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr VIII Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Kwidzyn 1.600,00 4.800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr IX Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Lębork 1.500,00 4.500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr X Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Malbork 1.500,00 4.500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr XI Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Nowy Dwór Gd. 400,00 1.200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr XII Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Puck 3.600,00 10.800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr XIII Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Starogard Gd. 800,00 2.400,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr XIV Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Tczew 1.300,00 3.900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wykonanie usług pralniczych na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku oraz Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr XV Jednostka Wartość roczna usługi (zł.) Wartość 3-letnia usługi (zł.) KPP Wejherowo 1.600,00 4.800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni/ - 5
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równoważnego - znak sprawy Adm 14/2024
- Usługi pralnicze
- Przedmiot zamówienia: Usługi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.