To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Opole: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO KL, PO WT RCz - RP 2007-2013 oraz PO PT 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 328370 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282632 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO KL, PO WT RCz - RP 2007-2013 oraz PO PT 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO KL, PO WT RCz - RP 2007-2013 oraz PO PT 2007-2013 Części I: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO KL, , PO WT RCz - RP 2007 - 2013 oraz PO PT 2007-2013 Zadanie 1 Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Części II: Dostawa tonerów na potrzeby wdrażania PO WT RCz - RP 2007 - 2013 oraz PO PT 2007-2013 Zadanie 1 Zadanie 2 Zadanie 3 Przedmiot zamówienia opisany jest w załącznikach do SIWZ dla części I i części II tj.: a)OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (cz. I , cz. II) b)b) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (cz. I, cz. II) - które stanowią integralną część SIWZ; Nr CPV: dla części I: 30192000-1 Wyroby biurowe, 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe dla części II: 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS oraz środków budżetu WO w ramach PT RPO WO na lata 2014-2020 EFS oraz środków budżetu WO w ramach pomocy technicznej PO KL EFRR oraz budżetu państwa (15%) w ramach PO WT RCz-RP2007-2013 EFRR oraz budżetu państwa w ramach PO PT 2007-2013 Część II: EFRR oraz budżetu państwa (15%) w ramach PO PO WT RCz-RP2007-2013 EFRR oraz budżetu państwa w ramach PO PT 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów na potrzeby wdrażania PO WT RCz - RP 2007 - 2013 oraz PO PT 2007-2013.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM SP. Z O.O., UL.OLESKA 121, 45-231 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5884,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4112,68
Oferta z najniższą ceną: 4112,68 / Oferta z najwyższą ceną: 6904,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.