eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych w budynku przy ulicy Armii Krajowej 9 w Jędrzejowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Jędrzejów: Wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych w budynku przy ulicy Armii Krajowej 9 w Jędrzejowie.
Numer ogłoszenia: 328330 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293002 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 37 41, faks 0-41 386 37 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych w budynku przy ulicy Armii Krajowej 9 w Jędrzejowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej. Miejsce realizacji inwestycji - Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie przy ulicy Armii Krajowej 9 nr geod. działki Nr 392/2. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa : 3.3.1. Dokumentacja projektowa składająca się z: 1) planów, rysunków i opisów technicznych realizowanej inwestycji stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ: 2) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne ). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę jednostki projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3.5. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się dokładnie z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i przeprowadził badanie terenu budowy i jego otoczenia, uzyskał potrzebne informacje, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania i złożenia oferty i podpisania umowy na roboty budowlane. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z zakresem robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz z treścią dokumentacji przetargowej włącznie z dokumentacją projektową, wszelkich aneksów do dokumentacji przetargowej sporządzonych podczas procedury przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość czy charakter oferty lub realizację robót. 3.6. Jeśli, w toku realizacji przedmiotu zamówienia okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, które nie mogły być dostrzeżone w chwili zawarcia umowy lub zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu, a które nie były znane w chwili zawarcia umowy Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu na piśmie z uzasadnieniem. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego zajmie stanowisko w sprawie, w terminie 7 dni od otrzymania pisma Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia faktu istnienia wad w dokumentacji projektowej lub innych okoliczności nieznanych w chwili zawarcia umowy, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu strony zmodyfikują w zakresie niezbędnym przedmiot zamówienia. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - nie później niż 3 dni od dnia przekazania placu budowy. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest do realizacji niniejszego zamówienia wraz z odbiorem końcowym nie później niż do 01. 10. 2012 r. Za termin wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego podpisaniem przez Zamawiającego przez Wykonawcę protokołu odbioru końcowego bez wad. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, licząc od daty końcowego odbioru robót, a urządzeń według gwarancji producenta. 15.3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: a) Przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. Przedstawiony harmonogram po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie załącznikiem do umowy i podstawą do rozliczeń. Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) Przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców występujących wspólnie). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Złożenia informacji o osobach uprawnionych do zawarcia umowy i złożenia ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje, a w przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą należy dostarczyć Zamawiającemu kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentów - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności ww. osób do właściwych izb samorządowych. Wymagana forma dokumentów - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e) opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia (wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużać wskazane powyżej ubezpieczenia, tak by obejmowały cały okres realizacji umowy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15.4. Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Adam Gałczyński, ul. Partyzantów 43A, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183220,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147585,70

  • Oferta z najniższą ceną: 147585,70 / Oferta z najwyższą ceną: 147585,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.