eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu na potrzeby systemów wentylacji i klimatyzacji w Centrum Onkologii-Instytut przy ul. Roentgena 5 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym. Demontaż i utylizacja starych agregatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Warszawa: Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu na potrzeby systemów wentylacji i klimatyzacji w Centrum Onkologii-Instytut przy ul. Roentgena 5 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym. Demontaż i utylizacja starych agregatów
Numer ogłoszenia: 328288 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261050 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu na potrzeby systemów wentylacji i klimatyzacji w Centrum Onkologii-Instytut przy ul. Roentgena 5 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym. Demontaż i utylizacja starych agregatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania instalacji wytwarzania chłodu na potrzeby systemu wentylacji i klimatyzacji Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 zgodnie z projektem technicznym - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres prac obejmuje między innymi: a) Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu zgodnie z dokumentacją techniczną w systemie ( pod klucz) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego dopuszczenia do użytkowania instalacji i pozytywny odbiór przez UDT, b) Przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego harmonogramu prowadzenia prac wraz z (kamieniami) milowymi opisanymi w pkt. VIII SIWZ, c) Sporządzenie oraz przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego planu BIOZ dla wykonywanej instalacji według zasad określonych ustawą (Prawo Budowlane), d) Wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem technicznym oraz przepisami ustawy (Prawo Budowlane), e) Dostawa agregatów chłodniczych oraz wież chłodniczych zgodnie z projektem technicznym, f) Dostawa komponentów instalacyjnych zgodnie z projektem technicznym, g) Wykonanie demontażu urządzeń oraz instalacji hydraulicznych w istniejącej maszynowni urządzeń chłodniczych wraz z ich utylizacją i dostarczeniem wymaganych świadectw potwierdzających wykonanie utylizacji przez firmę posiadającą uprawnienia do utylizacji odpadów uszkadzających warstwę ozonową, h) Wykonanie instalacji AKPiA do nadzoru i kontroli parametrów pracy systemu wraz z instalacją zgodnie z projektem technicznym, i) Dostawa, montaż, rozdzielnic elektrycznych zgodnie z dostarczonym przez COI projektem technicznym, j) Dostawa i instalacja kabli energetycznych zasilających od rozdzielnic do poszczególnych odbiorów zgodnie z projektem technicznym, k) Uruchomienie wykonanej instalacji wytwarzania chłodu, l) Przeprowadzenie wymaganych prób funkcjonalnych 72 godzinnych, pomiarów, badań podczas odbiorów robót, i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania instalacji, m) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z podziałem na branże, n) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu audytu efektywności energetycznej wykonanej instalacji wytwarzania chłodu potwierdzającego uzyskanie deklarowany ESEERNET z karty katalogowej EUROVENT, o) Przekazanie kompletu protokołów z pomiarów( elektryczne, sprawności chłodniczej układu, hałasu w odległości 10m, szczelności układu). Pomiary muszą być wykonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Pomiary hałasu będą wykonane w godzinach wskazanych przez Zmawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w czasie wykonywania pomiarów przez Wykonawcę, p) Wykonawca zapewni minimum 36-miesięczną gwarancję na zamontowane urządzenia i wykonane roboty budowlane. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych serwisów zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta i potrzebami wynikającymi z eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz usuwania nieodpłatnie przyczyn awarii. W zakres serwisu oraz usuwania awarii wchodzą wszelkie niezbędne materiały i części zamienne, dojazd do Zamawiającego, wszelkie czynności serwisanta, itp. Czas reakcji w przypadkach zgłoszeń awaryjnych winien wynosić nie dłużej niż 4 godz. w dni świąteczne i porze nocnej, w godzinach pracy Zamawiającego 1 godzinę. 3. Wykonawca zapewni rozruch urządzeń wraz z protokołami osiągniętych parametrów ich pracy oraz protokólarne przekazanie instalacji do użytkowania po 72 godzinnym rozruchu próbnym. 4. Wykonawca zapewni odbiory urządzeń i wyposażenia przez Urząd Dozoru Technicznego i innych służb, jeżeli wystąpi taka konieczność. 5. Organizacja prac na placu budowy będzie wymagała uzgodnień i koordynacji. Dlatego też strony ustalą osobę (Koordynatora) odpowiedzialnego za porządek na terenie inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andra Sp. z o.o., ul. Pryzmaty 6/8, 02-226 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1789000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1995462,37

  • Oferta z najniższą ceną: 1995462,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1995462,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.