eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skała › budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z zasilaniem pompowni i przyłączami domowymi we wsi Zamłynie



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32815

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skała: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z zasilaniem pompowni i przyłączami domowymi we wsi Zamłynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Skała, do kontaktów: Teresa Sieńko, ul. Rynek 29, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 012 3891098, fax 012 3891098 w. 104, e-mail: skala@skala.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.skala.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z zasilaniem pompowni i przyłączami domowymi we wsi Zamłynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zamłynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Kanały sanitarne:śr. 250mm - 200m oraz śr. 200mm - 4212m, - Rurociągi tłoczne: śr.110mm - 751m, śr.90mm - 1046m, śr. 63mm - 654m, - Pompownie ścieków szt. 3, - Przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych śr. 150mm - 1227m, ciśnieniowych śr. 40mm - 323,5 m, przydomowe przepompownie ścieków z wyposażeniem - 3 szt, - Obiekty inżynierskie: komory czyszczakowe, spustowe, odpowietrzniki, studzienki przelotowo - połączeniowe, przejścia pod drogami , przejście pod rzeką, - Zasilanie w energię elektryczną pompowni ścieków - do zasilenia jednej pompowni należy wybudować stację transformatorową typu STS, - Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uzgodnionej w ZUDP, - Monitoring pracy pompowni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z obowiązującymi normani 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 18.000złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 pzp, 5) udzielą 36miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia / pompy/, 6) wyrażą zgodę na finansowanie inwestycji: w 2006r do kwoty 500000,00zł netto, pozostałą kwotę w 2007r -przy czym ostatnia faktura o wartości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej. 7) posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 30% ceny ofertowej, 8) w ciągu ostatnich 5 lat /licząc wstecz od daty składania ofert/ wykonali co najmniej 2 zadania inwestycyjne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: /jako zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumierealizację dotyczącą budowy kanalizacji sanitarnej zawierającej w swym zakresie budowę rurociągu grawitacyjnego o długości min. 2 000m, rurociągi tłoczne o średnicy min.90 mm o długości min.100 m oraz conajmniej 1 pompownię sieciową ścieków w każdym zadaniu/ . 9) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie /spełnia/ - / nie spłnia/. Wykonawca winien załączyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta wykonawcy, który został wykluczony z postępowania nie będzie rozpatrywana. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie - załącznik nr 2 , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,dpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z pkt 5 SIWZ, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - w zakresie sieci wod-kan i sieci elektrycznych . h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - zgodnie z pkt 5 SIWZ , wystawionej nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , j) oświadczenie Wykonawcy dot. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia / pompy/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl. Opłata: 185 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże /prześle/ wykonawcy komplet materiałów przetargowych w formie papierowej po otrzymaniu na nie pisemnego zamówienia i dokonaniu wpłaty na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wolbromiu Oddz. Skała 69 84500005 0020 0200 0723 0006 lub w kasie Urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy w Skale, 32-043 Skała, Rynek 29- Sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.