eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zamówienie usługi edukacyjnej, obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Lubartów: Zamówienie usługi edukacyjnej, obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.
Numer ogłoszenia: 328124 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie , Szczekarków 62, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 26 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszczekarkow.pl/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie usługi edukacyjnej, obejmującej przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015r. Część 1: Logopeda - 15 osób x 20min na tydzień x 72tygodnie = 360 godz. Część 2: Trener j. angielskiego - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz. Część 3: Trener prowadzący zajęcia z rytmiki - 1 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 18 godz. Część 4: Trener zajęć ruchowych - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz. Część 5: Katechetka lub katecheta - 2 x 15min na tydzień x 72 tygodnie = 36 godz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ i zawartych w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Szczekarkowie, Szczekarków 124, 21-100 Lubartów Gabinet Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie realizowany w ramach PO KL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia logopedyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne - maksymalnie 15 osób x 20min/tydzień x 72tygodnie = maksymalnie 360 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z j. angielskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z j. angielskiego - 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z rytmiki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z rytmiki 1 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 18 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia ruchowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ruchowe 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowane będą w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Katecheza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katecheza 2 x 15min/tydzień x 72 tygodnie = 36 godzin realizowana będzie w ramach Projektu Dodatkowy oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Szczekarkowie. Usługa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora szkoły i Koordynatora Projektu i programem opracowanym przez dydaktyka zaakceptowanych przez Dyrektora Szkoły, z użyciem sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby Projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji części - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.