Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Strzelin: Zorganizowanie i prowadzenie:
- punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) dla właścicieli nieruchomości na terenie Związku Międzygminnego Ślęza - Oława z terenu następujących gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina
- mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (MPSZOK)
na terenie gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice i Żórawina
Numer ogłoszenia: 327840 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny Ślęza-Oława , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 391 91 50, faks 0-71 391 91 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sleza-olawa.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie: - punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) dla właścicieli nieruchomości na terenie Związku Międzygminnego Ślęza - Oława z terenu następujących gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina - mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (MPSZOK) na terenie gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice i Żórawina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) zorganizowanie i prowadzenie stałego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla właścicieli nieruchomości na terenie Związku Międzygminnego Ślęza - Oława z terenu następujących gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina. (105 203 mieszkańców). b) organizowanie i prowadzenie mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gmin: Borów ( 5 263 mieszkańców), Ciepłowody ( 3 134 mieszkańców), Czernica ( 11 820 mieszkańców) , Domaniów ( 5 294 mieszkańców), Miasto Oława ( 31 343 mieszkańców), Przeworno ( 5 163 mieszkańców) , Siechnice ( 16 096 mieszkańców), Ziębice ( 17 923 mieszkańców) i Żórawina ( 9 267 mieszkańców). B. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Zorganizowanie i prowadzenie stałego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla właścicieli nieruchomości na terenie Związku Międzygminnego Ślęza - Oława z terenu następujących gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina. (105 203 mieszkańców), .zapewniającego odbiór następujących grup odpadów komunalnych: a) odpady wielkogabarytowe (20 03 07), b) odpady zielone (20 02 01) z podziałem na zastępujące frakcje: -skoszona trawa, opadłe liście, chwaty i inne rośliny jednoroczne, drobne gałęzie, zrębki drewna (odpady zielone miękkie), -drewno i gałęzie pochodzące z wycinki i cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów (odpady zielone twarde przeznaczone do zrąbkowania), c) odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08) - obierki po owocach i warzywach, skórki, resztki cytrusów, resztki produktów mleczarskich, pieczywo, fusy, skorupki, od jajek, gotowane warzywa, zepsutą żywność), d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym źródła światła (20 01 35*, 20 01 36), e) zużyte opony rowerowe, motorowerowe, motocyklowe, z innego sprzętu domowego (np.: wózki dla dzieci,) i z samochodów osobowych, sprzętu rolniczego z indywidualnych gospodarstw domowych (ex 20 01 99), f) komunalne odpady budowlane i rozbiórkowe z podziałem na frakcje: - gruz ceglany (17 01 02), - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórki i remontów (17 01 01), - usunięte tynki, tapety, okleiny itp. (17 01 80), - gleba i ziemia w tym kamienie (20 02 02), - zmieszane odpady budowlane i rozbiórkowe (17 09 04), g) makulatura (20 01 01) z podziałem na frakcje: - papier, - tektura, - papier i tektura, h) tekstylia (20 01 11), i) drobne odpady metalowe (20 01 40) z podziałem na: - opakowania metalowe (np. puszki po napojach, opakowania po konserwach, itp.), - inne drobne części, elementy metalowe, j) odpady opakowaniowe ze szkła (20 01 02) z podziałem na frakcje: -szkło bezbarwne, -szkło kolorowe, -szkło mieszane k) opakowania z drewna (20 01 38 za wyjątkiem 20 01 37*), l) odpady niebezpieczne i pewne odpady charakterystyczne wydzielone z odpadów komunalnych (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 37*) z podziałem na grupy: -zużyte oleje silnikowe i przekładniowe, -inne płyny samochodowe płyny eksploatacyjne (np.: płyn hamulcowy), -opakowania po olejach silnikowych, przekładniowych i spożywczych, -filtry olejowe i paliwowe z motorowerów, motocykli i samochodów osobowych wymienianych przez ich właścicieli, -przeterminowane leki oraz szklane opakowania po lekach, -zużyte strzykawki oraz inne środki infekcyjne stosowane bez pomocy służby zdrowia (np.: przez chorych na cukrzyce), -opakowania po środkach ochrony roślin, dezynsekcyjnych, deratyzacyjnych i nawozach, - zużyte baterie i akumulatory z podziałem na frakcje: - akumulatory samochodowe i baterie wielkogabarytowe, - pozostałe zużyte baterie i akumulatory, - inne odpady niebezpieczne, m) żużle i popioły z palenisk domowych (ex 20 01 99), n) inne nietypowe odpady komunalne nie wymienione powyżej (ex 20 03 99). Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych winien być czynny, przez pięć dni w tygodniu, przez co najmniej 6 h dziennie w tym: - w soboty w godzinach od godz. 9:00 do 15:00, - jeden dzień roboczy w tygodniu do godz. 19:00. Do obowiązków oferenta należy: a) dysponowanie terenem zapewniającym łatwy dostęp dla mieszkańców z terenu Związku Międzygminnego Ślęza-Oława oraz spełniającego przepisy prawa budowlanego oraz przepisy ochrony środowiska w zakresie magazynowania odpadów, w granicach administracyjnych miasta Oława lub nie dalej niż 3 kilometry od granicy administracyjnej miasta. Z uwagi na to, że punk selektywnego odbierania odpadów tworzony jest dla dziewięciu gmin, a także mając na uwadze, że zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku punkty selektywnego zbierania odpadów powinny być zlokalizowane w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców. Analizując ilość mieszkańców w poszczególnych gminach, a także ilości powstających odpadów (sprawozdania z 2012r.), ustalono, że (środek ciężkości) powstawania odpadów na terenie ZMŚO znajduje się w Mieście Oława, zatem lokalizacja PSZOK-a w Mieście Oława lub jego okolicy, zapewni łatwy dostęp możliwie największej liczbie mieszkańców. Ponadto bardzo dobre połączenia i skomunikowanie Oławy umożliwi również mieszkańcom z pozostałych gmin łatwy dostęp do PSZOK-a. b) posiadanie odpowiedniego zestawu pojemników, wiat magazynowych, magazynów zamkniętych oraz przestrzeni składowych do magazynowania odpadów, c) nieodpłatne przyjmowanie z terenu Gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina ww. odpadów komunalnych, d) prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i składanie comiesięcznych sprawozdań w zakresie ilości przyjętych i przekazanych do zagospodarowania lub utylizacji odpadów. 2. Organizowanie i prowadzenie, raz w miesiącu mobilnych punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (MPSZOK) na terenie gmin: Borów, Ciepłowody, Czernica, Domaniów, Miasto Oława, Przeworno, Siechnice, Ziębice, Żórawina na terenie wskazanym i udostępnionym nieodpłatnie przez gminy zgodnie z uzgodnionym ze Związkiem Międzygminnym Ślęza-Oława harmonogramem. MPSZOK ma zapewnić odbiór następujących grup odpadów komunalnych: a) Odpady wielkogabarytowe (20 03 07), b) Odpady zielone (20 02 01), c) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym źródła światła (20 01 35*, 20 01 36), d) Makulatura (papier i tektura) (20 01 01) e) Tekstylia (20 01 11), f) Komunalne odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 02, 17 01 01, 17 01 80, 20 02 02, 17 09 04 ), g) Zużyte opony od rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów osobowych (ex 20 01 99), h) Odpady niebezpieczne wydzielone z odpadów komunalnych (za wyjątkiem odpadów związanych z eksploatacją pojazdów samochodowych i opakowaniach po nich) z podziałem na grupy (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 31*, 20 01 32, 20 01 33*, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 37*): - przeterminowane leki i szklane opakowania po lekach, zużyte strzykawki oraz inne środki infekcyjne stosowane przez pacjentów w gospodarstwach domowych (np.: przez chorych na cukrzycę), - opakowania po środkach ochrony roślin, środkach deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych i nawozach, - opakowania po farbach olejnych i rozpuszczalnikach do nich, - zużyte baterie i akumulatory, za wyjątkiem akumulatorów stosowanych w pojazdach samochodowych i innych środkach transportu. Mobilny punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych winien być dostępny co najmniej w godz. 12:00 do 18:00. Do obowiązków oferenta należy: a) posiadanie odpowiedniego zestawu pojemników i pojazdów do ich transportu, b) nieodpłatne przyjmowanie od mieszkańców gmin ww. odpadów komunalnych, c) prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i składanie comiesięcznych sprawozdań w zakresie ilości przyjętych i przekazanych do zagospodarowania lub utylizacji odpadów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych wymienionych w p. III B SIWZ (ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013 r. poz. 21), wydane w formie decyzji przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania wykonawcy,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w p. VI niniejszej specyfikacji zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w p. VI niniejszej specyfikacji zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w p. VI niniejszej specyfikacji zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w p. VI niniejszej specyfikacji zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w konsorcjum (jeżeli dotyczy) Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa ( tylko w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, konsorcjum).W pełnomocnictwie konsorcjum winny znaleźć się w szczególności - firmy czy nazwy partnerów bądź imiona i nazwiska partnerów (jeżeli członkowie konsorcjum to osoby fizyczne) wszystkich członków konsorcjum; - nazwa pełnomocnika albo imię i nazwisko pełnomocnika; - podpisy przedstawicieli członków konsorcjum i ustanowionego pełnomocnika; - zakres pełnomocnictwa; - data udzielenia pełnomocnictwa. 3.2 Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawcę (jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę , do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sleza-olawa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Ślęza - Oława z siedzibą w Strzelinie
Biuro Związku
ul. Żernicka 17
55-010 Święta Katarzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Związek Międzygminny Ślęza - Oława z siedzibą w Strzelinie Biuro Związku ul. Żernicka 17 55-010 Święta Katarzyna (sekretariat pok. nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Budowa oświetlenia drogowego ul. Nyskiej w Strzelinie
- Budowa oświetlenia drogowego ul. Tymiankowej w m. Biały Kościół
- Budowa oświetlenia drogowego ul. Widokowej w Kuropatniku - etap I
- Budowa kanalizacji deszczowej (od ul. Górzystej do Polnej w Strzelinie)
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.