eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Busko-Zdrój: Dostawa środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 32781 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14297 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania higieny do magazynu żywnościowego Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko- Zdrój. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów. 3. Przedmiot zamówienia w ramach tego postępowania został podzielony na części/pakiety: 1) PAKIET I - RĘCZNIKI PAPIEROWE I PAPIER TOALETOWY - zał. nr 1 do SIWZ; 2) PAKIET II - WORKI FOLIOWE - zał. nr 2 do SIWZ; 3) PAKIET III - DOZOWNIKI I MYDŁO W PIANIE - zał. nr 3 do SIWZ; 4) PAKIET IV - ŚRODKI MYJĄCE I CZYSZCZĄCE - zał. nr 4 do SIWZ; 5) PAKIET V - ARTYKUŁY CATERINGOWE - zał. nr 5 do SIWZ; 6) PAKIET VI - ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO KUCHNI I RĄK - zał. nr 6 do SIWZ; 7) PAKIET VII - ŚRODKI UTRZYMANIA HIGIENY KUCHNI - zał. nr 7 do SIWZ; 8) PAKIET VIII - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ - zał. nr 8 do SIWZ; 9) PAKIET IX - PREPARATY DEZYNFEKCYJNE- zał. nr 9 do SIWZ; 10) PAKIET X - ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ - zał. nr 10 do SIWZ. 4. Wielkości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi opartymi na dotychczasowych potrzebach z roku ubiegłego i mogą ulec zmianie spowodowanej potrzebami Zamawiającego w okresie obowiązywania przyszłej umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy asortymentowo-cenowych, zarówno w -in plus- jak i -in minus- z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą. 6. Z uwagi na możliwe zmiany potrzeb, Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia na poziomie co najmniej 80% szacowanej wartości zamówienia objętego przedmiotem przyszłej umowy. 7. W ramach formularza asortymentowo-cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje, wpisać nazwę handlową, wielkość opakowania oraz nazwę producenta zaoferowanego przez siebie produktu. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 8. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 9. Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji umowy do: 1) nieodpłatnego udostępnienia, montażu i regulacji użyczonych systemów dozowania: a) PAKIET VI - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI KUCHENNYCH I RĄK: - 1 szt. przepływowego dozownika dwu-funkcyjny z pianotwórczym systemem dozująco-myjącym zasilanym wodą, umożliwiającym precyzyjne dozowanie, właściwe dla stosowanych koncentratów, wyposażonym w wąż o długości 15 m oraz pistolet pianotwórczy wyposażony w funkcję płukania czystą wodą, - 1 szt. dozownika pojedynczego (mieszalnika) na jeden rodzaj chemii z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu, b) PAKIET VII - ŚRODKI DO UTRZYMANIA HIGIENY KUCHENNEJ: - 1 sztuki zasilanego wodą wielofunkcyjnego systemu dozująco-myjącego, na dwa rodzaje chemii, do mycia i dezynfekcji przy niskim ciśnieniu wody. Automatycznie mieszającego i dozującego chemię w postaci piany lub rozpylanej cieczy, wyposażonego w funkcję płukania czystą wodą. System odporny na działanie związków chemicznych. Dozownik przystosowany do pracy w gastronomii według procedur HACCP, umożliwiający precyzyjne dozowanie, właściwe dla stosowanych koncentratów. Wyposażony w wąż o długości 15 m oraz pistolet pianotwórczy, wyposażony w funkcję płukania czysta wodą, - 1 sztuki dozownika (mieszalnika) pojedynczego na jeden rodzaj chemii z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu, wyposażonego w system natychmiastowego odcinania zasilania oraz blokadę podawania wody oraz - 3 pojedynczych dozowników (mieszalników) każdy na inny rodzaj chemii (zamontowanych w szeregu) z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu, wyposażony w system natychmiastowego odcinania zasilania oraz blokadę podawania wody, c) PAKIET VIII - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ: - 1 sztuki dozownika zewnętrznego do automatycznego podawania środków w odpowiednim stężeniu do zmywarki, - 1 sztuki dozownika zewnętrznego do automatycznego dozowania środka nabłyszczającego do zmywarki; 2) serwisowania użyczonych systemów dozowania, przynajmniej raz na kwartał, potwierdzone protokołem. 10. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy - zał. nr 15 do SIWZ. 11. Zamawiający na etapie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości samowolnej zmiany zaoferowanych produktów w złożonej ofercie za wyjątkiem: 1) zaprzestania produkcji produktów będących przedmiotem dostawy, 2) wycofania tych produktów z obrotu, 3) braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a na potwierdzenie tego, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający powyższe trudności z realizacją dostawy oraz zaproponuje produkt równoważny w tej samej cenie, którego równoważność będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego. 12. W przypadku złożonej uzasadnionej reklamacji przez Zamawiającego w zakresie braku skuteczności działania środka chemicznego zaoferowanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania produktu równoważnego w tej samej cenie, którego poprawne działanie będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego. 13. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 33.71.19.00 - Mydło 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.22.20.00 - Artykuły cateringowe 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET III - DOZOWNIKI I MYDŁO W PIANIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERIDA Sp. z o.o., ul. Karkonoska 59, 53-015 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19341,75

  • Oferta z najniższą ceną: 19341,75 / Oferta z najwyższą ceną: 19341,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET IV - ŚRODKI MYJĄCE I CZYSZCZĄCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERS Sp. z o.o., ul. Czecha 10, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38030,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43364,22

  • Oferta z najniższą ceną: 37271,75 / Oferta z najwyższą ceną: 43364,22

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET V - ARTYKUŁY CATERINGOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADMOR Jolanta Moryto, ul. Wilczyńskiego 35/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14662,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18153,39

  • Oferta z najniższą ceną: 18153,39 / Oferta z najwyższą ceną: 19277,05

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET VI - ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO KUCHNI I RĄK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7720,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9287,35

  • Oferta z najniższą ceną: 9287,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9287,35

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET VII - ŚRODKI UTRZYMANIA HIGIENY KUCHNI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23639,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29742,56

  • Oferta z najniższą ceną: 29742,56 / Oferta z najwyższą ceną: 29742,56

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET VIII - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIXTUM s.c. Jarosław Wilk, Stanisław Skura, ul. 20 Stycznia 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27437,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33748,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31326,62 / Oferta z najwyższą ceną: 45610,86

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET IX - PREPARATY DEZYNFEKCYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22675,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23940,48

  • Oferta z najniższą ceną: 23940,48 / Oferta z najwyższą ceną: 23940,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.