eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo, gm. Liniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Liniewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo, gm. Liniewo
Numer ogłoszenia: 327632 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo, gm. Liniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo, gm Liniewo Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000-1 Nadzór nad robotami budowle Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę : sprawdzenie opisu przedmiotu zamówienia roboty budowlanej będącej przedmiotem nadzoru przed ogłoszeniem postępowania na wykonanie tych robót w szczególności dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, analiza harmonogramu rzeczowo-finansowego związanego w wykonaniem roboty budowlanej będącej przedmiotem nadzoru w momencie przedstawienia go przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, obecność na terenie budowy w każdym przypadku zaistnienia takiej potrzeby w szczególności w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikowych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu przez okres trwania umowy na wykonawstwo robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych, prawidłowości rozwiązań technicznych i zgodności z zapisami prawa, upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, sprawdzanie obmiarów robót dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową, sprawdzanie ewentualnych kosztorysów powykonawczych, czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań wykonanych przez laboratorium Wykonawcy, w razie wątpliwości w porozumieniu z Zamawiającym zlecenie przeprowadzenia dodatkowych badań laboratoryjnych , kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z normami obowiązującymi, akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej umową wartości, dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, sprawdzanie poprawności wycen dla ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, udzielanie Wykonawcy Robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Inwestorem, przygotowywanie dla Zamawiającego wszelkich sprawozdań (okresowych, kwartalnych, rocznych itp.) zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym tj. papierowej i elektronicznej, reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy Robót, organizowanie narad budowy minimum dwa razy w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót i innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron w formie uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą .Prawo Budowlane. wraz z aktami wykonawczymi, skompletowanie dokumentów do zgłoszenia obiektu o jego zakończeniu do nadzoru budowlanego otrzymanych od Wykonawcy Robót, organizacja odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, organizacja przeglądów gwarancyjnych, egzekwowanie od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, współpraca z nadzorem autorskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm., w tym Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wskazać, iż: a) wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym dotyczącym budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości średnio dobowej nie mniejszej niż 550 m3.d oraz co najmniej 1 usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym dotyczącym budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2,5 km. b) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6.3. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 7.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ, w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy. 7.2.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym dotyczącym budowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości średnio dobowej nie mniejszej niż 550 m3.d oraz co najmniej 1 usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym dotyczącym budowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2,5 km. 7.2.4. Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w rozdz. 7. pkt. 7.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzędzie Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniew, pokój 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Liniewo oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 8 Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska , współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.