eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Ośrodka Kultury Morskiej Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz otoczenia budynku.



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Gdańsk: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Ośrodka Kultury Morskiej Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz otoczenia budynku.
Numer ogłoszenia: 32761 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku, ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3018611, faks 58 3018453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Ośrodka Kultury Morskiej Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz otoczenia budynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Ośrodka Kultury Morskiej Narodowego Muzeum Morskiego oraz otoczenia budynku, które swoim zakresem obejmuje m.in.: 1.1. codzienne sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Ośrodka Kultury Morskiej zgodnie z tabelą nr 1 załącznika nr 2 do SIWZ, 1.2. mycie z zewnątrz okien, szkła elewacyjnego i drzwi zewnętrznych na poziomie parteru zgodnie z tabelą nr 2 załącznika nr 2 do SIWZ, 1.3. mycie szklanych ścianek i szklanych drzwi wewnętrznych w strefach komunikacji wewnętrznej zgodnie z tabelą nr 3 załącznika nr 2 do SIWZ, 1.4. zapewnienie dyżuru serwisu sprzątającego w godzinach udostępniania Muzeum zwiedzającym (całodzienny dyżur), polegającego na stałej kontroli węzłów sanitarnych, pracach dorywczych takich jak: sprzątanie bieżących zabrudzeń, kontroli terenu zewnętrznego oraz innych prac jakie są potrzebne w godzinach otwarcia placówki, 1.5. codzienne sprzątanie otoczenia budynków -chodniki, o łącznej powierzchni ok. 885m2 (w tym odśnieżanie), 1.6. prace okresowe w tym: mycie okien, mycie elewacji szklano-aluminiowych i innych przeszkleń zewnętrznych (w tym prace tzw. alpinistyczne), odśnieżenie dachu, odkurzenie eksponatów w holu, konserwacja posadzek olejowanych, czyszczenie krzeseł tapicerowanych; 1.7. uzupełnianie na własny koszt papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła o jakości przynajmniej średniej i przyjemnym zapachu oraz płynu do mycia naczyń w dozownikach, 1.8. zapewnienie niezbędnych środków i artykułów higieniczno-sanitarnych oraz innych środków i preparatów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kody CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania, 90911200-8 - usługi sprzątania budynków, 90911300-9 - usługi czyszczenia okien, 90620000-9 - usługi odśnieżania. 4. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń lub materiałów innych niż wymienione z zastrzeżeniem, by parametry techniczne i jakościowe oraz cechy użytkowe urządzeń lub materiałów równoważnych nie były gorsze od opisanych i/lub wskazanych w niniejszej dokumentacji. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. 10. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje siłami pracowników własnych, przy użyciu własnego sprzętu i środków m.in. czystości, preparatów, środków i artykułów higieniczno sanitarnych, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania, która część zamówienia ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: - DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. (LIDER), - DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o., - PU GOS - ZEC Sp. z o.o., ul. Najświętszej Marii Panny 5a, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55784,16

  • Oferta z najniższą ceną: 55784,16 / Oferta z najwyższą ceną: 66597,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 70. Zamawiający może udzieli ć zamówienia w trybie zapytania o cenę, je żeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust. 8 Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Ośrodka Kultury Morskiej Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz otoczenia budynku czyli powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest równa 52.000 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.