eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie projektu dostosowania części A PKiN do wymogów przepisów przeciwpożarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-06

POZYCJA 32748

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie projektu dostosowania części A PKiN do wymogów przepisów przeciwpożarowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pałac Kultury i Nauki Warszawa, do kontaktów: Józef Pawlak, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6566359, fax 6566337, e-mail: zamowienia@pkin.pl, www.pkin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Marek Szkoda, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 656-77-56, fax 22 656-63-37, e-mail: marek.szkoda@pkin.pl, www.pkin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu dostosowania części A PKiN do wymogów przepisów przeciwpożarowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Opracowana dokumentacja musi umożliwić wykonanie projektowanego zadania, przekazanie obiektu do użytkowania i prawidłowe użytkowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Opracowanie dokumentacji przewiduje się w dwóch etapach: I etap: - wykonanie inwentaryzacji dla celów projektowych, - wykonanie projektów budowlano-wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz zasilania elektrycznego obejmujących zakres zmian niezbędnych do wprowadzenia w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego. II etap: - wykonanie projektów budowlano-wykonawczych w branży automatyki, sterowania, oraz integracji systemów bezpieczeństwa, obejmujących zakres zmian niezbędnych do wprowadzenia w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego, - wykonanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót, - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - opracowanie harmonogramu realizacji i finansowania inwestycji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, Pl. Defilad 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 12.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z przepisami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z przepisami. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Złożenie standardowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (sprecyzowanych w SIWZ). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Kserokopia umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 2. Aktualne (wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Udokumentowanie , że każdy z wiodących projektantów i rzeczoznawców wykonał, w okresie ostatnich trzech lat, samodzielnie lub w zespole, co najmniej jedną kompleksową pracę projektową (lub równoważne opracowanie techniczne) we właściwej dla siebie dziedzinie - dla obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 400 000 m3 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez projektantów i rzeczoznawców oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TS-11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.08.2005, cena - 330 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność na konto bankowe zamawiającego w BPH PBK S.A. III O/W-wa Nr 73106000760000-404090069765. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 12:00, W siedzibie zamawiającego - w Dziale Zamówień Publicznych XVI piętro, pok.1619.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.