eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › program dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie Lasy Odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwie Węgliniec



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32734

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: program dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie Lasy Odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwie Węgliniec Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, do kontaktów: Tadeusz Nieszczesny, Bogusław Noga, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 377 17 62, 071 377 17 41, fax 071 377 17 77, e-mail: tadeusz.wlodarczyk@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: program dla Odry 2006 Inwestycje w komponencie Lasy Odtworzenie i modernizacja sieci wodno-melioracyjnej w Nadleśnictwie Węgliniec. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Węgliniec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odtworzenie i modernizacja rowów w leśnictwach Lisek, Bieniec i Zebrzydowa na terenie Nadleśnictwa Węgliniec, polegające na wykonaniu rowów zgodnie z projektem z odpowiednim wyprofilowaniem skarpy rowów , wykonanie na wytypowanych odcinkach rowów ubezpieczenia stopy skarpy kiszką faszynową oraz obsianie skarp rowów trawą, wykonanie zaprojektowanych budowli regulacyjnych oraz przepustów na drogach leśnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odtworzenie i modernizacja 26,40 km rowów wraz z budowlami 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności. 3. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. W ciągu ostatnich 5 lat (VI.2002-V.2007) wykonał zadania związane z regulacją stosunków wodnych o sumarycznej wartości co najmniej 200.000,00 zł. brutto, w tym na obszarach leśnych co najmniej 50.000,00 zł brutto. 7. Posiada roczny obrót (przychód netto ze sprzedaży) za ostatnie 2 lata obrotowe w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. 8. Udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 9. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 11. Wniesie wadium w formie, terminie i wysokości określonej w niniejszej Specyfikacji. 12. Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji. 13. Akceptuje warunki przetargu określone w niniejszej Specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców spełniania warunków dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 3 do SIWZ); 2. Podpisane " Oświadczenia oferenta" w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypadku podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 10. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli oferent nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 11. Informacja o rodzaju wniesionego wadium ( jeśli w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - potwierdzenie polecenia przelewu, jeśli w innej formie - kserokopia dokumentu, którego oryginał zdeponowany będzie w kasie RDLP Wrocław). 12. Wykaz zadań związanych z regulacją stosunków wodnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (VI.2002-V.2007), o sumarycznej wartości co najmniej 200.000,00 zł , w tym na obszarach leśnych co najmniej 50.000,00 zł sporządzony wg zał. nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zadań, które nie będą posiadały potwierdzenia należytego wykonania. 13. Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 14. Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 7 do SIWZ 16. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, na podstawie przekazanych przedmiarów robót (zał. do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 90 2. gwarancja (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie RDLP, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego - Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.5 (sala konferencyjna na parterze).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.