eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Polkowice: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.
Numer ogłoszenia: 32734 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3362 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A., ul. Młyńska 4, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 847 41 63, faks 76 746 27 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. Prace porządkowe w Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. odbywać się muszą w systemie trzyzmianowym: I zmiana godziny 06:00-14:00, II zmiana godziny 14:00 - 22:00, III zmiana godziny 22:00 - 06:00 - kompleksowe sprzątanie Obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług przy użyciu własnej siły roboczej, a także środków higienicznych, dezynfekujących, środków czystości i innych, materiałów, maszyn, urządzeń i narzędzi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca ma obowiązek utrzymywania stałej obsady ilościowej pracowników bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp., tj. minimum 3 osoby na jednej zmianie. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy na czas wykonania usługi zamykane pomieszczenie na sprzęt oraz środki czystości i środki higieniczne. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji wskazane zostały w załączniku nr 1, 1A, 1B, 1C, 1D do Specyfikacji oraz w Projekcie umowy i stanowiących jej integralną część załącznikach. Sprzątanie musi odbywać się z użyciem profesjonalnych środków chemicznych uzgodnionych i zatwierdzonych najpóźniej w dniu podpisania Umowy przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w miejscu wykonywania Usługi zgodnie z zaleceniem i przedstawione przedstawicielowi Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. Charakterystyka wyrobów: Należy dobrać odpowiedni zestaw środków chemicznych. a. środek do usuwania osadów z kamienia i innych silnych zabrudzeń z obrzeży basenów i wokół, sanitariatów i innych powierzchni , b. środek do usuwania rdzy c .środek do codziennego usuwania zabrudzeń ( powierzchni pokrytych płytkami) d. środek do usuwania tłustych osadów na linii wodnej w basenach kąpielowych e. środek do dezynfekcji powierzchni około basenowych (ciągi komunikacyjne oraz ściany) i powierzchni pokrytych glazurą f. Środek do czyszczenia elementów ze stali szlachetnej g. środki do czyszczenia saun - elementy drewniane h. Środki dezynfekujące do saun i solariów, i. środki do mycia i dezynfekcji sprzętu basenowego, j. środki czyszczące powierzchnie przeznaczone do cyklicznego i regularnego czyszczenia twardych, wodoodpornych, wykładziny dywanowe k. konserwacja i pielęgnacja ulepszająca wygląd i chroniąca przed zabrudzeniem l. środki dezynfekujące powinny być stosowane przemiennie m. środki dezynfekujące i myjące stosowane przy wykonywaniu usługi winny posiadać karty charakterystyki produktów. UWAGA: Biorąc pod uwagę odpowiednie zabezpieczenie powierzchni pokrytych glazurą należy stosować środki myjąco - dezynfekujące zamiennie. Wykonawca powinien posiadać pralkę do prania szmatek i mopów lub posiadać umowę z pralnią. Wykonawca powinien wyposażyć swoich pracowników sprzątających halę basenową w strój ochronny. Wykonawca zabezpiecza na swój koszt odpowiedni sprzęt (profesjonalne maszyny szorująco - ssące minimum 1 sztuka, myjka ciśnieniowa - minimum 1 sztuka, odkurzacz wodny - minimum 1 sztuka, butla ciśnieniowa do dezynfekcji - minimum 1 sztuka, szorowarka jednotalerzowa - 1 sztuka ) służący do efektywnego wykonania świadczonej usługi. Wykonawca reprezentuje Zamawiającego przed właściwymi organami nadzoru sanitarnego, ponosi odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego stanu czystości, porządku oraz warunków sanitarnych obiektu. Na etapie realizacji umowy istnieje możliwość zamiany środków chemicznych na równoważne. Każda zmiana środka chemicznego jest możliwa pod warunkiem uzyskania zgody Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w miejscu wykonywania Usługi oraz po zatwierdzeniu przedstawione Zamawiającemu. ZACHOWANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE: a. Pomieszczenia WC - należy stosować środki przeznaczone do mycia i dezynfekcji muszli ustępowych, umywalek, pisuarów i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych. b. Posadzki - preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych codziennego stosowania na wszystkich powierzchniach wodoodpornych takich jak płytki ceramiczne, wykładziny biurowe PCV, tworzywa sztuczne. Niepozostawiający smug i zacieków, nadaje delikatny połysk i przyjemny zapach. Nadający się do mycia ręcznego oraz mechanicznego stosując odpowiednie stężenie. c. Płytki antypoślizgowe wokół basenu - należy zastosować środek dezynfekcyjny, e. Powierzchnie drewniane, panele podłogowe - płyn do mycia i pielęgnacji drewna, niepozostawiający smug. f. Powierzchnie PCV - płyn do codziennego mycia i pielęgnacji wszelkiego rodzaju zmywalnych powierzchni PCV. Konserwuje oraz dzięki składnikom antystatycznym zapobiega ponownemu przyleganiu kurzu i brudu. Nie pozostawia smug, przyjemny i długotrwały zapach. g. Szyby oraz powierzchnie szklane - płyn do mycia , który zapobiega powstawaniu smug, doskonała czystość i połysk bez polerowania. h. Ramy okienne - płyn bezwzględny dla tłuszczu. i. Powierzchnie chromowane - płyn do usuwania kamienia i rdzy , i bez szorowania usuwa osady, j. Balustrady i inne wykończenia ze stali nierdzewnej, winda - płyn nadający konserwowanej powierzchni jedwabisty połysk, . Przy stosowaniu wszystkich w/w środków chemicznych należy posiadać ważne, aktualne karty charakterystyki preparatu. Do wykonania prac sprzątających należy stosować odpowiednio profesjonalny sprzęt oraz odzież ochronną. Wszystkie czynności myjące i porządkowe powinny być wykonywane profesjonalnie, zapewniając wysoki standard higieniczny we wszystkich fazach wykonywania usług dezynfekujących i myjących. Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o., ul. Okólna 1, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388555,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 375883,20 / Oferta z najwyższą ceną: 585972,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.