eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Przebudowa nawierzchni w ul. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327325 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Pobiedziska: Przebudowa nawierzchni w ul. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74630-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 49705-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, krajowy numer identyfikacyjny 53044200000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  4, 62010   Pobiedziska, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 977 100, faks 618 977 124, e-mail zp@pobiedziska.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni w ul. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2016.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach. Inwestycja obejmuje przebudowę ulicy na odcinku od skrzyżowania z ulicą Fabryczną do Rynku. Ulica stanowi drogę powiatową będącą w zarządzie Miasta i Gminy Pobiedziska. Długość ulicy Kazimierza Odnowiciela ca 590 m. 2. Inwestycja obejmuje wykonanie nawierzchni: a) jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 6,00 m - pow. ca 3,8 tys. m2 ; b) zjazd na parking - pow. ca 0,05 tys. m2; c) wlotu skrzyżowania z ul. Dworcową - pow. ca 0,35 m2; d) wyspy wyniesione - pow. ca 0,04 tys. m2; e) zjazdy i chodniki - pow. ca 3,8 tys. m2; f) miejsca postojowe - pow. ca 0,06tys. m2; 3. W szczególności w zakres inwestycji drogowej wchodzi: a. Przebudowa istniejących nawierzchni bitumicznych obejmująca wykonanie frezowania i nakładki wzmacniającej; b. Korekta przebiegu i regulacja wysokościowa istniejących krawężników i oporników, c. Przebudowa nawierzchni chodników, d. Przebudowa istniejących zjazdów, e. Przebudowa wlotu skrzyżowania z ul. Fabryczną, f. Przebudowa skrzyżowania z ul. Dworcową z zachowaniem istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej, g. Przebudowa skrzyżowań z ulicami: Tysiąclecia, Kiszkowska i Jagiełły, h. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, i. Regulacja istniejącej infrastruktury technicznej, j. Wycinka drzew, urządzenie trawników i zieleni. 4. Ponadto w związku z budową nawierzchni drogowych należy wykonać następujące roboty: a) Przebudowa fragmentu kanalizacji deszczowej, b) Przebudowa istniejących wpustów. 5. W czasie budowy właściciel oświetlenia ulicznego (ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.) dokona przestawienia latarni oraz wymiany zasilania w celu dostosowania do nowego rozwiązania drogowego. 6. Szczegółowy opis zawiera projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy. Zamawiający załącza także pomocowo przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ. 7. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty winny być I gatunku oraz powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 935 ze zmianami). Kostka i krawężniki powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich (PN-EN 1338 Kostka brukowa betonowa, PN-EN 1340 Krawężniki, obrzeża i cieki wodne). Kolor kostki i krawężników musi być jednolity dla całej partii materiału. 8. W przypadku wskazania w SIWZ, projekcie budowlano - wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazw własnych, znaków towarowych zamawiający dopuszcza materiału i produkty równoważne, o nie gorszych parametrach niż wskazane. 9. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją umowy od momentu rozpoczęcia prac do daty odbioru końcowego przez zamawiającego na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, jednakże zgodnie z art. 36a ust. 1 Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. robót drogowych dot. nawierzchni asfaltowej ulicy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże podwykonawców odpowiada za ich działania jak za swoje własne


II.4) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45232000-2, 45231300-8, 45100000-8, 45233320-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09-09-2016 termin aneksowany do 30-09-2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/05/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane "Infrakom Roboty Drogowo-Mostowe" Sp. z o.o.,  ,  Wojska Polskiego 10 ,  64-800,  Chodzież,  kraj/woj. wielkopolskie
Infrakom Sp. z o.o. Spółka Komandytowa,  ,  ul. Feliksa Nowowiejskiego 4,  64-000,  Kościan,  kraj/woj. wielkopolskie
Infrakom Sp. z o.o.,  ,  ul. Feliksa Nowowiejskiego 4,  64-000,  Kościan,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2244409.92 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zlecenie robót dodatkowych przy jedenastu studniach teletechnicznych: rozbiórka istniejącej konstrukcji studni teletechnicznejz bloczków betonowych na zaprawie, zabezpieczenie (podwieszenie istejących kabli teletechnicznych), przebudowa lub częściowa odbudowa studni teletechnicznych z bloczków M6 na zaprawie lub montaż elementów prefabrykowanych z betonu zbrojonego, obrobienie wlotów i wylotów kabli, montaż dyli żelbetowych, zasypanie przestrzeni za fundamentami studni teletechnicznych wraz z zagęszczeniem gruntu. Tym samym zwiększa się wynagrodzenie o 28400,70 zł brutto.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji zadania pn. Przebudowa nawierzchni ulicy Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach wykonując roboty ziemne (koryto) pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników okazało się, iż konstrukcje studni teletechnicznych zlokalizowane w chodnikach są w złym stanie technicznym. W przeważającej większości wybudowane są one z bloczków M6, na wysokość bloczka betonowego, stąd też nie zapewniają swoją konstrukcją stateczności nawierzchni chodnika. Pomimo, iż staraniem Zamawiającego operator sieci Orange dostarczyła nowe pokrywy studni w ilości 35 sztuk celem wymiany istniejących pokryw (zniszczonych o skorodowanych ramach stalowych), Projektant w Projekcie Wykonawczym przewidział pionową regulację pokryw istniejących studni teletechnicznych. Stanu technicznego studni nie można było dokładnie ustalić przed wykonaniem robót rozbiórkowych i koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika. Dokładna ocena stanu technicznego istniejących studni została dokonana w obecności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Kierownika Budowy. Ponieważ: a) zmiana Wykonawcy robót nie może być dokonana - Wykonawca w swoim zakresie miał już wskazane prace polegające na regulacji pionowej i wymianie włazów studni telekomunikacyjnych, ma zadysponowany do ich wykonania sprzęt i wykwalifikowany personel a roboty te winny być z przyczyn technicznych wykonywane łącznie; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby konieczność wprowadzenia na plac budowy dodatkowego wykonawcy, co skutkowałoby znacznymi niedogodnościami w prowadzeniu robót oraz koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w celu zapewnienia koordynacji prac poszczególnych wykonawców na stosunkowo małej przestrzeni; c) szacunkowa wartość niezbędnych robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d) w celu doprowadzenia do właściwego stanu technicznego konstrukcji studni i umożliwienia właściwego - zgodnego z wiedzą techniczną wykonania nawierzchni chodników, uznaje się za konieczną dla należytego wykonania kontraktu odbudowę bądź częściową naprawę konstrukcji istniejących studni teletechnicznych uznać należy za uzasadnioną zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i uzupełnić ją o wskazanie do realizacji dodatkowych robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących prac przy 11 studniach teletechnicznych: o rozbiórka istniejącej konstrukcji studni teletechnicznej z bloczków betonowych na zaprawie; o zabezpieczenie (podwieszenie istniejących kabli teletechnicznych); o przebudowa lub częściowa odbudowa studni teletechnicznych z bloczków M6 na zaprawie lub montaż elementów prefabrykowanych z betonu zbrojonego; o obrobienie wlotów i wylotów kabli; o montaż dyli żelbetowych; o zasypanie przestrzeni za fundamentami studni teletechnicznych wraz z zagęszczeniem gruntu.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy po wprowadzeniu aneksu wyniosła 1.569.099,95 zł brutto


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.