eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. CPV 45.23.31.42-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32731

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. CPV 45.23.31.42-6 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: mgr Teresa Grabowska-Chudy, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172, e-mail: zamowienia@dzdw.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dzdw.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego; Inne:zarząd drogowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. CPV 45.23.31.42-6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo dolnośląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. CPV 45.23.31.42-6 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres obejmuje: Przedmiotem zamówienia są naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg Nr 2 - z podziałem na zadania. Zad. Nr 1 - teren działania Działu - Obwodu drogowego nr 5 z siedziba w Chocianowie Zad. Nr 2 - teren działania Działu - Obwodu drogowego nr 6 z siedziba w Rudnej Zad. Nr 3 - teren działania Działu - Obwodu drogowego nr 7 z siedziba w Wądrożu Wielkim Zad. Nr 4 - teren działania Działu - Obwodu drogowego nr 8 z siedziba w Złotoryi Lokalizacja : Szczegółowa lokalizacja wykonania napraw - na wskazanie osoby nadzorującej zadanie - Kierownika Obwodu Drogowego. ZAKRES ROBÓT PRZEWIDYWANYCH PRZETARGIEM : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie dróg wojewódzkich , administrowanych przez Rejonowy Oddział Dróg Nr 2 , robót naprawczych w technologii: a/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej jezdni mieszankami mineralno -asfaltowymi przy użyciu \ masy na gorąco \ lub Recyklera. ZAMAWIAJĄCY, W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, WYMAGA PROWADZENIA ROBÓT NAPRAWCZYCH PRZY UŻYCIU MASY NA GORĄCO Z WYTWÓRNI. PROWADZENIE ROBÓT PRZY UŻYCIU RECYKLERA JEST DOPUSZCZALNE W OKRESIE PRZESTOJU WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH LUB ZA ZGODĄ ZAMAWIAJĄCEGO. Naprawy obejmują : -wycięcie miejsca ubytku z nadaniem kształtu o równych i prostych krawędziach, -oczyszczenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidywanej naprawy -spryskanie dna i boków oraz ewentualnych urządzeń obcych występujących w miejscu naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową -ewentualne ułożenie podbudowy pod w-wą zasadniczą, w miejscach o głębokim ubytku -ewentualna regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego / kratki , włazy itp./ -ułożenie w-wy masy mineralno-asfaltowej z zawałowaniem walcem wibracyjnym b/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni przy użyciu Paschera , które obejmują : - usuwaniu spękań poprzecznych i podłużnych , likwidacja złuszczeń, uzupełnienie ubytków w nawierzchni - oczyszczenie naprawianych miejsc z zanieczyszczeń mechanicznych, płynnych, chemicznych, cząstek gruntu przy użyciu wody lub sprężonego powietrza - uzupełnienie pod ciśnieniem ubytku jednocześnie kruszywem i modyfikowaną kationową emulsja asfaltową - posypanie suchym grysem Integralną częścią opisu zamówienia są kosztorysy ofertowe podane w Załącznikach oraz STWiORB. Jakość użytych materiałów : Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom zharmonizowanymi z normami europejskimi lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. / Dz.U.Nr 89, poz 441 z późniejszymi zmianami/ Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac, - w przypadku konieczności urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - sporządzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu oraz wykona, wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) oraz utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. W przypadku prowadzenia robót przy użyciu Paschera, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić oznakowanie ostrzegające pojazdy o zagrożeniu /sypki żwir (A-28) oraz ograniczenie prędkości/ do czasu uprzątnięcia pozostałości /grys/ (około 14 dni), - projekt organizacji ruchu musi obejmować oznakowanie pozostawione po robotach remontowych. Dodatkowe zalecenia: *Wykonawca realizujący zadanie musi posiadać zdolności wykonawcze w ludziach i sprzęcie umożliwiające , na żądanie Zamawiającego , wbudowanie materiału w ilości min. 10 Mg w ciągu jednego dnia / bez względu na technologię prowadzonych napraw /. *Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest pisemnie (fax) przed przystąpieniem do robót zawiadomić osobę nadzorującą realizację zadania o przystąpieniu do robót wraz z oświadczeniem o ilości materiału /grys, emulsja/ przeznaczonego do wbudowania. Od wezwania przez Zamawiającego do rozpoczęcia robót nie może upłynąć więcej niż dwa dni. * Na wezwanie osoby nadzorującej realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się ważeniu Paschera z materiałem przeznaczonym do wbudowania , przed przystąpieniem do robót oraz po ich zakończeniu / koszt ważenia ponosi Wykonawca /. Każdorazowo, po wykonaniu zamówienia częściowego, Wykonawca zgłosi pisemnie do odbioru zakres wykonanych robót, potwierdzony pisemnie w książce obmiaru przez osobę nadzorującą . Wykonawca zobowiązany jest usunąć z jezdni pozostałości grysowe do dnia odbioru . Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje materiały pochodzące z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia pojazdów przez materiał użyty do remontu nawierzchni , do chwili dokonania odbioru częściowego / końcowego. Termin odbioru, w przypadku remontów prowadzonych Pascherem , ustala się nie wcześniej niż na 14 dni i nie później niż 24 dni od chwili zawiadomienia o gotowości do odbioru, w przypadku przy użyciu \masy na gorąco\ lub Recyklera do 14 dni. W przypadku zgłoszenia obejmującego łącznie dwie technologie przyjmuje się terminy jak dla Paschera. Pozostałe wymagania zgodnie ze specyfikacjami technicznymi nr D-0001. Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. (*) remonty Pascherem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.300,00pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. oraz: 1.2. dla zadania nr 1: a). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min 2 zadania, w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, o wartości min 140.000,00 zł każde, c) wykonali powyższe roboty z należytą starannością d) posiadają potencjał techniczny tj. sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia : - recykler - min. 1 szt. - specjalistyczny sprzęt do wykonywania napraw emulsją i grysami ( PASCHER) - min. 1 szt. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł 1.3. dla zadania nr 2: a). dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- min 2 zadania, w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, o wartości min 120.000,00 zł każde, c) wykonali powyższe roboty z należytą starannością d) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj min.: - recykler - min. 1 szt. - specjalistyczny sprzęt do wykonywania napraw emulsją i grysami ( PASCHER) - min. 1 szt. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł 1.4. dla zadania nr 3: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- min 2 zadania, w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, o wartości min 230.000,00 zł każde, c) wykonali powyższe roboty z należytą starannością d) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: - recykler - min. 1 szt. - specjalistyczny sprzęt do wykonywania napraw emulsją i grysami ( PASCHER) - min. 1 szt. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,00 zł. 1.5. dla zadania nr 4: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- min 2 zadania, w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, o wartości min 220.000,00 zł każde, c) wykonali powyższe roboty z należytą starannością d) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: - recykler - min. 1 szt. - specjalistyczny sprzęt do wykonywania napraw emulsją i grysami ( PASCHER) - min. 1 szt. e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,00 zł 1.5. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 1.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl. Opłata: 1,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub wysyłka za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, sala konferencyjna, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. - teren działania Działu - Obwodu Drogowego nr 5 z siedzibą w Chocianowie. 1) Krótki opis: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: ZAKRES ROBÓT PRZEWIDYWANYCH PRZETARGIEM : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie dróg wojewódzkich , administrowanych przez Rejonowy Oddział Dróg Nr 2 , robót naprawczych w technologii: a/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej jezdni mieszankami mineralno -asfaltowymi przy użyciu \ masy na gorąco \ lub Recyklera. ZAMAWIAJĄCY, W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, WYMAGA PROWADZENIA ROBÓT NAPRAWCZYCH PRZY UŻYCIU MASY NA GORĄCO Z WYTWÓRNI. PROWADZENIE ROBÓT PRZY UŻYCIU RECYKLERA JEST DOPUSZCZALNE W OKRESIE PRZESTOJU WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH LUB ZA ZGODĄ ZAMAWIAJĄCEGO. Naprawy obejmują : -wycięcie miejsca ubytku z nadaniem kształtu o równych i prostych krawędziach, -oczyszczenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidywanej naprawy -spryskanie dna i boków oraz ewentualnych urządzeń obcych występujących w miejscu naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową -ewentualne ułożenie podbudowy pod w-wą zasadniczą, w miejscach o głębokim ubytku -ewentualna regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego / kratki , włazy itp./ -ułożenie w-wy masy mineralno-asfaltowej z zawałowaniem walcem wibracyjnym b/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni przy użyciu Paschera , które obejmują : - usuwaniu spękań poprzecznych i podłużnych , likwidacja złuszczeń, uzupełnienie ubytków w nawierzchni - oczyszczenie naprawianych miejsc z zanieczyszczeń mechanicznych, płynnych, chemicznych, cząstek gruntu przy użyciu wody lub sprężonego powietrza - uzupełnienie pod ciśnieniem ubytku jednocześnie kruszywem i modyfikowaną kationową emulsja asfaltową - posypanie suchym grysem Integralną częścią opisu zamówienia są kosztorysy ofertowe podane w Załącznikach oraz STWiORB. Jakość użytych materiałów : Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom zharmonizowanymi z normami europejskimi lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. / Dz.U.Nr 89, poz 441 z późniejszymi zmianami/ Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac, - w przypadku konieczności urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - sporządzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu oraz wykona, wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) oraz utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. W przypadku prowadzenia robót przy użyciu Paschera, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić oznakowanie ostrzegające pojazdy o zagrożeniu /sypki żwir (A-28) oraz ograniczenie prędkości/ do czasu uprzątnięcia pozostałości /grys/ (około 14 dni), - projekt organizacji ruchu musi obejmować oznakowanie pozostawione po robotach remontowych. Dodatkowe zalecenia: *Wykonawca realizujący zadanie musi posiadać zdolności wykonawcze w ludziach i sprzęcie umożliwiające , na żądanie Zamawiającego , wbudowanie materiału w ilości min. 10 Mg w ciągu jednego dnia / bez względu na technologię prowadzonych napraw /. *Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest pisemnie (fax) przed przystąpieniem do robót zawiadomić osobę nadzorującą realizację zadania o przystąpieniu do robót wraz z oświadczeniem o ilości materiału /grys, emulsja/ przeznaczonego do wbudowania. Od wezwania przez Zamawiającego do rozpoczęcia robót nie może upłynąć więcej niż dwa dni. * Na wezwanie osoby nadzorującej realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się ważeniu Paschera z materiałem przeznaczonym do wbudowania , przed przystąpieniem do robót oraz po ich zakończeniu / koszt ważenia ponosi Wykonawca /. Każdorazowo, po wykonaniu zamówienia częściowego, Wykonawca zgłosi pisemnie do odbioru zakres wykonanych robót, potwierdzony pisemnie w książce obmiaru przez osobę nadzorującą . Wykonawca zobowiązany jest usunąć z jezdni pozostałości grysowe do dnia odbioru . Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje materiały pochodzące z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia pojazdów przez materiał użyty do remontu nawierzchni , do chwili dokonania odbioru częściowego / końcowego. Termin odbioru, w przypadku remontów prowadzonych Pascherem , ustala się nie wcześniej niż na 14 dni i nie później niż 24 dni od chwili zawiadomienia o gotowości do odbioru, w przypadku przy użyciu \masy na gorąco\ lub Recyklera do 14 dni. W przypadku zgłoszenia obejmującego łącznie dwie technologie przyjmuje się terminy jak dla Paschera. Pozostałe wymagania zgodnie ze specyfikacjami technicznymi nr D-0001. Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. (*) remonty Pascherem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. - teren działania Działu - Obwodu drogowego nr 6 z siedzibą w Rudnej. 1) Krótki opis: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: ZAKRES ROBÓT PRZEWIDYWANYCH PRZETARGIEM : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie dróg wojewódzkich , administrowanych przez Rejonowy Oddział Dróg Nr 2 , robót naprawczych w technologii: a/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej jezdni mieszankami mineralno -asfaltowymi przy użyciu \ masy na gorąco \ lub Recyklera. ZAMAWIAJĄCY, W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, WYMAGA PROWADZENIA ROBÓT NAPRAWCZYCH PRZY UŻYCIU MASY NA GORĄCO Z WYTWÓRNI. PROWADZENIE ROBÓT PRZY UŻYCIU RECYKLERA JEST DOPUSZCZALNE W OKRESIE PRZESTOJU WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH LUB ZA ZGODĄ ZAMAWIAJĄCEGO. Naprawy obejmują : -wycięcie miejsca ubytku z nadaniem kształtu o równych i prostych krawędziach, -oczyszczenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidywanej naprawy -spryskanie dna i boków oraz ewentualnych urządzeń obcych występujących w miejscu naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową -ewentualne ułożenie podbudowy pod w-wą zasadniczą, w miejscach o głębokim ubytku -ewentualna regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego / kratki , włazy itp./ -ułożenie w-wy masy mineralno-asfaltowej z zawałowaniem walcem wibracyjnym b/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni przy użyciu Paschera , które obejmują : - usuwaniu spękań poprzecznych i podłużnych , likwidacja złuszczeń, uzupełnienie ubytków w nawierzchni - oczyszczenie naprawianych miejsc z zanieczyszczeń mechanicznych, płynnych, chemicznych, cząstek gruntu przy użyciu wody lub sprężonego powietrza - uzupełnienie pod ciśnieniem ubytku jednocześnie kruszywem i modyfikowaną kationową emulsja asfaltową - posypanie suchym grysem Integralną częścią opisu zamówienia są kosztorysy ofertowe podane w Załącznikach oraz STWiORB. Jakość użytych materiałów : Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom zharmonizowanymi z normami europejskimi lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. / Dz.U.Nr 89, poz 441 z późniejszymi zmianami/ Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac, - w przypadku konieczności urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - sporządzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu oraz wykona, wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) oraz utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. W przypadku prowadzenia robót przy użyciu Paschera, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić oznakowanie ostrzegające pojazdy o zagrożeniu /sypki żwir (A-28) oraz ograniczenie prędkości/ do czasu uprzątnięcia pozostałości /grys/ (około 14 dni), - projekt organizacji ruchu musi obejmować oznakowanie pozostawione po robotach remontowych. Dodatkowe zalecenia: *Wykonawca realizujący zadanie musi posiadać zdolności wykonawcze w ludziach i sprzęcie umożliwiające , na żądanie Zamawiającego , wbudowanie materiału w ilości min. 10 Mg w ciągu jednego dnia / bez względu na technologię prowadzonych napraw /. *Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest pisemnie (fax) przed przystąpieniem do robót zawiadomić osobę nadzorującą realizację zadania o przystąpieniu do robót wraz z oświadczeniem o ilości materiału /grys, emulsja/ przeznaczonego do wbudowania. Od wezwania przez Zamawiającego do rozpoczęcia robót nie może upłynąć więcej niż dwa dni. * Na wezwanie osoby nadzorującej realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się ważeniu Paschera z materiałem przeznaczonym do wbudowania , przed przystąpieniem do robót oraz po ich zakończeniu / koszt ważenia ponosi Wykonawca /. Każdorazowo, po wykonaniu zamówienia częściowego, Wykonawca zgłosi pisemnie do odbioru zakres wykonanych robót, potwierdzony pisemnie w książce obmiaru przez osobę nadzorującą . Wykonawca zobowiązany jest usunąć z jezdni pozostałości grysowe do dnia odbioru . Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje materiały pochodzące z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia pojazdów przez materiał użyty do remontu nawierzchni , do chwili dokonania odbioru częściowego / końcowego. Termin odbioru, w przypadku remontów prowadzonych Pascherem , ustala się nie wcześniej niż na 14 dni i nie później niż 24 dni od chwili zawiadomienia o gotowości do odbioru, w przypadku przy użyciu \masy na gorąco\ lub Recyklera do 14 dni. W przypadku zgłoszenia obejmującego łącznie dwie technologie przyjmuje się terminy jak dla Paschera. Pozostałe wymagania zgodnie ze specyfikacjami technicznymi nr D-0001. Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. (*) remonty Pascherem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. - teren dzialania Działu - Obwodu drogowego nr 7 z siedzibą w Wądrożu Wielkim. 1) Krótki opis: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: ZAKRES ROBÓT PRZEWIDYWANYCH PRZETARGIEM : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie dróg wojewódzkich , administrowanych przez Rejonowy Oddział Dróg Nr 2 , robót naprawczych w technologii: a/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej jezdni mieszankami mineralno -asfaltowymi przy użyciu \ masy na gorąco \ lub Recyklera. ZAMAWIAJĄCY, W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, WYMAGA PROWADZENIA ROBÓT NAPRAWCZYCH PRZY UŻYCIU MASY NA GORĄCO Z WYTWÓRNI. PROWADZENIE ROBÓT PRZY UŻYCIU RECYKLERA JEST DOPUSZCZALNE W OKRESIE PRZESTOJU WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH LUB ZA ZGODĄ ZAMAWIAJĄCEGO. Naprawy obejmują : -wycięcie miejsca ubytku z nadaniem kształtu o równych i prostych krawędziach, -oczyszczenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidywanej naprawy -spryskanie dna i boków oraz ewentualnych urządzeń obcych występujących w miejscu naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową -ewentualne ułożenie podbudowy pod w-wą zasadniczą, w miejscach o głębokim ubytku -ewentualna regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego / kratki , włazy itp./ -ułożenie w-wy masy mineralno-asfaltowej z zawałowaniem walcem wibracyjnym b/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni przy użyciu Paschera , które obejmują : - usuwaniu spękań poprzecznych i podłużnych , likwidacja złuszczeń, uzupełnienie ubytków w nawierzchni - oczyszczenie naprawianych miejsc z zanieczyszczeń mechanicznych, płynnych, chemicznych, cząstek gruntu przy użyciu wody lub sprężonego powietrza - uzupełnienie pod ciśnieniem ubytku jednocześnie kruszywem i modyfikowaną kationową emulsja asfaltową - posypanie suchym grysem Integralną częścią opisu zamówienia są kosztorysy ofertowe podane w Załącznikach oraz STWiORB. Jakość użytych materiałów : Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom zharmonizowanymi z normami europejskimi lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. / Dz.U.Nr 89, poz 441 z późniejszymi zmianami/ Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac, - w przypadku konieczności urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - sporządzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu oraz wykona, wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) oraz utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. W przypadku prowadzenia robót przy użyciu Paschera, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić oznakowanie ostrzegające pojazdy o zagrożeniu /sypki żwir (A-28) oraz ograniczenie prędkości/ do czasu uprzątnięcia pozostałości /grys/ (około 14 dni), - projekt organizacji ruchu musi obejmować oznakowanie pozostawione po robotach remontowych. Dodatkowe zalecenia: *Wykonawca realizujący zadanie musi posiadać zdolności wykonawcze w ludziach i sprzęcie umożliwiające , na żądanie Zamawiającego , wbudowanie materiału w ilości min. 10 Mg w ciągu jednego dnia / bez względu na technologię prowadzonych napraw /. *Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest pisemnie (fax) przed przystąpieniem do robót zawiadomić osobę nadzorującą realizację zadania o przystąpieniu do robót wraz z oświadczeniem o ilości materiału /grys, emulsja/ przeznaczonego do wbudowania. Od wezwania przez Zamawiającego do rozpoczęcia robót nie może upłynąć więcej niż dwa dni. * Na wezwanie osoby nadzorującej realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się ważeniu Paschera z materiałem przeznaczonym do wbudowania , przed przystąpieniem do robót oraz po ich zakończeniu / koszt ważenia ponosi Wykonawca /. Każdorazowo, po wykonaniu zamówienia częściowego, Wykonawca zgłosi pisemnie do odbioru zakres wykonanych robót, potwierdzony pisemnie w książce obmiaru przez osobę nadzorującą . Wykonawca zobowiązany jest usunąć z jezdni pozostałości grysowe do dnia odbioru . Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje materiały pochodzące z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia pojazdów przez materiał użyty do remontu nawierzchni , do chwili dokonania odbioru częściowego / końcowego. Termin odbioru, w przypadku remontów prowadzonych Pascherem , ustala się nie wcześniej niż na 14 dni i nie później niż 24 dni od chwili zawiadomienia o gotowości do odbioru, w przypadku przy użyciu \masy na gorąco\ lub Recyklera do 14 dni. W przypadku zgłoszenia obejmującego łącznie dwie technologie przyjmuje się terminy jak dla Paschera. Pozostałe wymagania zgodnie ze specyfikacjami technicznymi nr D-0001. Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. (*) remonty Pascherem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. - teren działania Działu - Obwodu Drogowego nr 8 z siedzibą w Złotoryi. 1) Krótki opis: Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych (z podziałem na zadania) na terenie działania Rejonowego Oddziału Dróg nr 2 w Legnicy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: ZAKRES ROBÓT PRZEWIDYWANYCH PRZETARGIEM : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie dróg wojewódzkich , administrowanych przez Rejonowy Oddział Dróg Nr 2 , robót naprawczych w technologii: a/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej jezdni mieszankami mineralno -asfaltowymi przy użyciu \ masy na gorąco \ lub Recyklera. ZAMAWIAJĄCY, W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI, WYMAGA PROWADZENIA ROBÓT NAPRAWCZYCH PRZY UŻYCIU MASY NA GORĄCO Z WYTWÓRNI. PROWADZENIE ROBÓT PRZY UŻYCIU RECYKLERA JEST DOPUSZCZALNE W OKRESIE PRZESTOJU WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH LUB ZA ZGODĄ ZAMAWIAJĄCEGO. Naprawy obejmują : -wycięcie miejsca ubytku z nadaniem kształtu o równych i prostych krawędziach, -oczyszczenie mechaniczne lub ręczne miejsca przewidywanej naprawy -spryskanie dna i boków oraz ewentualnych urządzeń obcych występujących w miejscu naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową -ewentualne ułożenie podbudowy pod w-wą zasadniczą, w miejscach o głębokim ubytku -ewentualna regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego / kratki , włazy itp./ -ułożenie w-wy masy mineralno-asfaltowej z zawałowaniem walcem wibracyjnym b/ naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni przy użyciu Paschera , które obejmują : - usuwaniu spękań poprzecznych i podłużnych , likwidacja złuszczeń, uzupełnienie ubytków w nawierzchni - oczyszczenie naprawianych miejsc z zanieczyszczeń mechanicznych, płynnych, chemicznych, cząstek gruntu przy użyciu wody lub sprężonego powietrza - uzupełnienie pod ciśnieniem ubytku jednocześnie kruszywem i modyfikowaną kationową emulsja asfaltową - posypanie suchym grysem Integralną częścią opisu zamówienia są kosztorysy ofertowe podane w Załącznikach oraz STWiORB. Jakość użytych materiałów : Wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom zharmonizowanymi z normami europejskimi lub wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. / Dz.U.Nr 89, poz 441 z późniejszymi zmianami/ Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac, - w przypadku konieczności urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - sporządzi i zatwierdzi projekt organizacji ruchu oraz wykona, wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) oraz utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. W przypadku prowadzenia robót przy użyciu Paschera, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić oznakowanie ostrzegające pojazdy o zagrożeniu /sypki żwir (A-28) oraz ograniczenie prędkości/ do czasu uprzątnięcia pozostałości /grys/ (około 14 dni), - projekt organizacji ruchu musi obejmować oznakowanie pozostawione po robotach remontowych. Dodatkowe zalecenia: *Wykonawca realizujący zadanie musi posiadać zdolności wykonawcze w ludziach i sprzęcie umożliwiające , na żądanie Zamawiającego , wbudowanie materiału w ilości min. 10 Mg w ciągu jednego dnia / bez względu na technologię prowadzonych napraw /. *Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest pisemnie (fax) przed przystąpieniem do robót zawiadomić osobę nadzorującą realizację zadania o przystąpieniu do robót wraz z oświadczeniem o ilości materiału /grys, emulsja/ przeznaczonego do wbudowania. Od wezwania przez Zamawiającego do rozpoczęcia robót nie może upłynąć więcej niż dwa dni. * Na wezwanie osoby nadzorującej realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest do poddania się ważeniu Paschera z materiałem przeznaczonym do wbudowania , przed przystąpieniem do robót oraz po ich zakończeniu / koszt ważenia ponosi Wykonawca /. Każdorazowo, po wykonaniu zamówienia częściowego, Wykonawca zgłosi pisemnie do odbioru zakres wykonanych robót, potwierdzony pisemnie w książce obmiaru przez osobę nadzorującą . Wykonawca zobowiązany jest usunąć z jezdni pozostałości grysowe do dnia odbioru . Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje materiały pochodzące z rozbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku uszkodzenia pojazdów przez materiał użyty do remontu nawierzchni , do chwili dokonania odbioru częściowego / końcowego. Termin odbioru, w przypadku remontów prowadzonych Pascherem , ustala się nie wcześniej niż na 14 dni i nie później niż 24 dni od chwili zawiadomienia o gotowości do odbioru, w przypadku przy użyciu \masy na gorąco\ lub Recyklera do 14 dni. W przypadku zgłoszenia obejmującego łącznie dwie technologie przyjmuje się terminy jak dla Paschera. Pozostałe wymagania zgodnie ze specyfikacjami technicznymi nr D-0001. Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego. (*) remonty Pascherem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 14.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.