eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podwilk › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Podwilk: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014
Numer ogłoszenia: 3272 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464168 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Podwilku, Podwilk 157, 34-722 Podwilk, woj. małopolskie, tel. 18 28 529 24, faks 18 28 529 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, mrożonek, jaj, produktów mleczarskich, mrożonek, różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkól w Podwilku w roku 2014. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część nr 1 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Część nr 3 - Dostawa mrożonek (owoców, warzyw, ryb) Część nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Część nr 5 - Dostawa produktów mleczarskich Cześć nr 6 - Dostawa pieczywa Część nr 7 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7.1 - 7.7 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 7.1 - 7.7 do SIWZ użyto nazwy towarowej - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne zobowiązany jest do wykazania w tabeli formularza cenowego nazwy produktu równoważnego, gramatury i nazwy producenta. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) odpowiadające wyszczególnionym w załącznikach nr 7.1 - 7.7 do SIWZ, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. 3. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach nr 7.1 - 7.7. do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do nabycia przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający ma prawo zmienić ilości artykułów spożywczych w stosunku do ilości określonych w załącznikach 7.1-7.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od ilości dożywianych dzieci oraz zwiększenia zamówienia w przypadku zwiększenia ilości osób dożywianych. W przypadku nie wykorzystania ilości towarów przewidzianych dla poszczególnych części (w załącznikach od 7.1 - 7.7 do SIWZ) Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 5. Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w budynku Zespołu Szkół w Podwilku - wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń stołówki. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 8. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 9. Szczegółowe terminy dostaw Zamawiający będzie podawać Wykonawcy telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 10. Poszczególne dostawy będą realizowane w godzinach 7.00-14:00 w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach. 11. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru w terminie nie przekraczającym 1 dzień, licząc od daty wezwania i poniesie koszty zgodnie z punktem 8. 12. Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe, wagowe wymagane dla danej grupy asortymentu, terminy przydatności do spożycia oraz wymogi sanitarno - epidemiologiczne koniczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów spożywczych wymagających chłodzenia, nie wymagających chłodzenia. Dostarczone produkty powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Dostarczane produkty muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy ogólne stanowią inaczej. 14. Każdą ewentualną zmianę w stosunku do zamawianego towaru lub jego ilości należy wcześniej konsultować z intendentem. Główny przedmiot CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15331170-9 - Warzywa mrożone 15221000-3 - Ryby mrożone 15800000-6 - Różne produkty spożywcze 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15500000-3 - Produkty mleczarskie 15811100-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03142500-3 - Jaja 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.87.00.00-7, 15.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Majerczyk Spółka Jawna, ul. Św. Jadwigi Królowej, 34-424 Szaflary, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31083,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29919,55

  • Oferta z najniższą ceną: 29919,55 / Oferta z najwyższą ceną: 29919,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BRUTAL S.J. S. Karp, A. Skupień, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8112,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13180,80

  • Oferta z najniższą ceną: 13180,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13180,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mrożonek (owoców, warzyw, ryb) do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. GALLOD-HURT Bronisław Kłósek, Leszczyna 159, 32-733 Trzciana, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5005,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4458,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3699,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4794,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BRUTAL S.J. S. Karp, A. Skupień, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12517,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12311,30

  • Oferta z najniższą ceną: 12311,30 / Oferta z najwyższą ceną: 12311,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BRUTAL S.J. S. Karp, A. Skupień, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7484,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7803,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7803,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7803,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Podwilku w roku 2014.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BRUTAL S.J. S. Karp, A. Skupień, ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.