eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w układzie zadaniowym - nr 1 - nr 4



Ogłoszenie z dnia 2005-07-06

POZYCJA 32716

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w układzie zadaniowym - nr 1 - nr 4

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, do kontaktów: Magdalena Michałowska, ul. Polna 13, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8581600, fax 061 8581735, www.poznan.po.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu w układzie zadaniowym - nr 1 - nr 4. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 - Drukarka laserowa - wersja 1 - sztuk 6 - Drukarka laserowa - wersja 2 - sztuk 3 Zadanie nr 2 - Stacja robocza - sztuk 1 - Karta video - sztuk 1 Zadanie nr 3 - Serwer - sztuk 1 Opis przedmiotu zamówienia: - Oferowany sprzęt winien być wyposażony w stosowne instrukcje w języku polskim. - W cenie oferowanych drukarek należy uwzględnić - zgodnie ze specyfikacją techniczną - dodatkowy komplet materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia oraz odpowiednie kable połączeniowe. - Dostawa sprzętu - dla zadań od nr 1 do nr 2 - do siedziby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, ul. Polna 13, pok.118. Termin dostawy (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z wyznaczoną w umowie osobą (0 (**) 61 858 16 50) co najmniej jeden dzień wcześniej. - Dostawa i instalacja serwera - zadanie nr 3 - do siedziby Prokuratury Rejonowej w Środzie Wlkp. Termin dostawy (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z wyznaczoną w umowie osobą (0 (**) 61 858 16 50) co najmniej dwa dni wcześniej. - Gwarancja na oferowany sprzęt - zadania od nr 1 do nr 2 zostanie udzielona na co najmniej 2 lata od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. - Gwarancja na oferowany serwer - zadanie nr 3 zostanie udzielona na co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. Wymagana również gwarancja przedawaryjna na procesory, dyski i pamięci. - W okresie gwarancyjnym obsługa techniczna będzie prowadzona w miejscu instalacji sprzętu. Czas rozpoczęcia naprawy nie będzie dłuższy niż 4 godziny od zgłoszenia. Koszty dojazdu pokrywa sprzedający. Zgłoszenie awarii może nastąpić drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną. - W przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż dwa dni robocze wykonawca na żądanie zamawiającego dostarczy w następnym dniu sprzęt zastępczy o takich samych parametrach i standardach lub uzgodniony sprzęt o podobnej funkcjonalności. - W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 4 razy i nastąpi kolejna awaria, zamawiającemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony o co najmniej takich samych parametrach. - W przypadku awarii dysku twardego, powołując się na konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostaje u zamawiającego. Koszt dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi wykonawca. - Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. - Po upływie roku od dostawy zamawiającemu przysługuje jednorazowa, bezpłatna konserwacja sprzętu, ponadto zamawiający nie dopuszcza możliwości narzucenia przez wykonawcę innych płatnych usług - np. płatnych kwartalnych przeglądów w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. - Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez 4 lata od daty dostawy. - Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje z uwzględnieniem europejskich norm zharmonizowanych. - Oferta winna zawierać deklarację zgodności CE. - Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt, jak i wszystkie zamontowane elementy są fabrycznie nowe. - Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne, czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie nr 1-2 - Poznań Zadanie nr 3 - Środa Wlkp. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium: 1050,00 zł w układzie: - Zadanie nr 1 - 400 zł. - Zadanie nr 2 - 150 zł. - Zadanie nr 3 - 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6. spełniają wymagania określone przez ustawę Prawo zamówień publicznych oraz przez niniejszą specyfikację.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2005, godzina 10:30, IV Wydział Budżetowo-Administracyjny Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, ul. św. Marcin 66/72, pokój 604.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.