eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3,14-200 Iława, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie usługiprzeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 7 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 34/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Iława: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3,14-200 Iława, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 7 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 34/2014
Numer ogłoszenia: 327128 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3,14-200 Iława, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 7 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 34/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 7 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 34/2014 Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne pulsyksometrów Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne respiratorów Zadanie nr 3 Przeglądy techniczne pomp próżniowych Zadanie nr 4 Przeglądy techniczne myjni automatycznej Zadanie nr 5 Przeglądy techniczne kapnometrów Zadanie nr 6 Przeglądy techniczne kardiotokografów Zadanie nr 7 Przeglądy techniczne kardiostymulatorów 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: a) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, b) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego, c) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) - załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy techniczne pulsyksometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PULSOKSYMETR NOVA METRIX OXYPLETH 520A 77-22696 Oddział chorób wewnętrznych 1 2. PULSOKSYMETR NOVA METRIX OXYPLETH 520A 77-23446 Oddział chorób wewnętrznych 1 3. PULSOKSYMETR NOVA METRIX OXYPLETH 520A 77-15687 Oddział ginekologiczno-położniczy 1 4. PULSOKSYMETR NOVA METRIX OXYPLETH 520A 776521 Oddział pediatryczny 1 5. PULSOKSYMETR NOVA METRIX OXYPLETH 520A 77-5903 Oddział anestezjologii i intensywnej terapii 1 6. PULSOKSYMETR NOVA METRIX 520A 772208 Oddział neurologiczny 1 7 PULSOKSYMETR NOVA METRIX 520A 772236 Oddział neurologiczny 1 8. PULSOKSYMETR CHOICEMMED MD2000A 9371160139 Oddział neurologiczny 1 9. PULSOKSYMETR CHOICEMMED MD2000A 9371160139 Oddział neurologiczny 1 10. PULSOKSYMETR CHOICEMMED MD2000A 93711600024 Oddział ginekologiczno- położniczy 1 11. PULSOKSYMETR NELCOR N 395 2807643 Oddział pediatryczny 1 12. PULSOKSYMETR NONIN Risk Class 2 50079877 Zespół Ratownictwa Medycznego 1 13. PULSOKSYMETR NONIN Risk Class 2 500798877 Zespół Ratownictwa Medycznego 1 14. PULSOKSYMETR J&MEDICAL MD 300 7241042045 Zespół Ratownictwa Medycznego 1 15. PULSOKSYMETR J&MEDICAL MD 300 7241041940 Zespół Ratownictwa Medycznego 1 16. PULSOKSYMETR J&MEDICAL MD 300 7241041917 Zespół Ratownictwa Medycznego 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy techniczne respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bennett 7200 Respirator 1 2. BEAR 1000 Respirator 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy techniczne pomp próżniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pompa próżniowa Busch C024 1000 390 / 2003 RA0160 D 501 QLXX 1 2. Pompa próźniowa/ Busch C024 1000 389 / 2003 RA0160 D 501 QLXX 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy techniczne myjni automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Olympus Myjnia automatyczna OLYMPUS ETD 3 BASIC PAA 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy techniczne kapnometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PHASEIN KAPNOMETR nr 115684 1 2 PHASEIN KAPNOMETR nr 115683 1 3 PHASEIN KAPNOMETR nr 115686 1 4 PHASEIN KAPNOMETR nr115689 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy techniczne kardiotokografów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KTG CMS 800 nr 0650859 B Oddział ginekologiczno- położniczy Medical system 1 2. KTG FC-700 FI0500106 Oddział ginekologiczno- położniczy Bionet Co.,Ltd 1 3. KTG FC-700 FI0500107 Poradnia. Ginekologiczno-położnicza Bionet Co.,Ltd 1 4. KTG FC-700 FI0500104 POŁOŻN-NOWOROD. Bionet Co.,Ltd 1 5. KTG FC-700 FI0500105 POŁOŻN-NOWOROD. Bionet Co.,Ltd 1 7 Baby-Dopler BD 3000 nr0200959 POŁOŻN-NOWOROD. Huntlaight 1 8. KTG CMS-800 nr 0620681 B POŁOŻN-NOWOROD. Contect-Medical 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy techniczne kardiostymulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KARDIOSTYMULATOR / nr 663 MIP-811 ITAM Oddział chorób wewnętrznych 1 2. KARDIOSTYMULATOR / nr 789 MIP-811 ITAM Oddział chorób wewnętrznych 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.