eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › ZADANIE 1Budowa infrastruktury technicznej w ul. Bpa Jaworskiego we WłoszczowieCzęść ASieć wodociągowa PE O 160mm odc. od Hp 4 do W3, L=112,00m Część BSieć kanalizacji sanitarnej z rur kam. odc. od St 7-5 do St7-7, L=102,00m. ZADANIE 2 Budowa sieci wodociągowej PE O 125mm L=265,00m w ul. Konopnickiej we Włoszczowie z przyłączami posesji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Włoszczowa: ZADANIE 1: Budowa infrastruktury technicznej w ul. Bpa Jaworskiego we Włoszczowie: Część A: Sieć wodociągowa PE O 160mm odc. od Hp 4 do W3, L=112,00m Część B: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur kam. odc. od St 7-5 do St7-7, L=102,00m. ZADANIE 2 : Budowa sieci wodociągowej PE O 125mm L=265,00m w ul. Konopnickiej we Włoszczowie z przyłączami posesji.
Numer ogłoszenia: 327114 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 39 43 680, faks 0-41 39 43 680.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1: Budowa infrastruktury technicznej w ul. Bpa Jaworskiego we Włoszczowie: Część A: Sieć wodociągowa PE O 160mm odc. od Hp 4 do W3, L=112,00m Część B: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur kam. odc. od St 7-5 do St7-7, L=102,00m. ZADANIE 2 : Budowa sieci wodociągowej PE O 125mm L=265,00m w ul. Konopnickiej we Włoszczowie z przyłączami posesji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Budowa infrastruktury technicznej w ul. Bpa Jaworskiego we Włoszczowie: Część A: Sieć wodociągowa PE O 160mm SDR 11 PN 16 odc. od istn. Hp 4 do W3, L= 112,00m Część B: Sieć kanalizacji sanitarnej z rur kan. kam. odc. od istn. St 7-5 do St7-7, L=102,00m Uwaga: Roboty ziemne mechaniczne (wykopy i zasypanie wykopów, ładowanie nadmiaru ziemi ) będzie wykonywać Zamawiający własną koparko-ładowarką. ZADANIE 2: Budowa sieci wodociągowej PE O 125mm SDR 11 PN 16 w ul. Konopnickiej we Włoszczowie odcinek L=265,00m z przyłączami posesji (do granicy nieruchomości ). 2. Szczegółowy opis, zakres rzeczowy robót oraz obowiązków wykonawcy określają stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ : 2.1.dokumentacja projektowa, którą stanowi: a) przedmiary robót - dla ZADANIA 1 : część A i część B b) przedmiar robót dla ZADANIA 2, c) projekt wykonawczy (ZADANIE 1 część A): Budowa ul. bpa Jaworskiego wraz z infrastruktura towarzysząca oraz wykupem gruntu pod drogę. Nr ewid. działek: 6260/30, 4637/26, 4638/14, 4639/24, 4640/19, 4640/22,4640/9, 4640/12, 4640/11 oraz czasowa zajętość dz. nr 4640/21, 4640/14, 4640/13, 4607/35, 4640/20, 4640/7. Przebudowa wodociągu - w zakresie dotyczącym zamówienia ; d) projekt budowlano - wykonawczy (ZADANIE 1 Część B): Budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej z przyłączami we Włoszczowie w ulicach:Partyzantów, 1-Maja, Podzamcze, Różana, Zielona, Kusocińskiego, bpa Jaworskiego, Jędrzejowskiej, Żeromskiego, Głowackiego, Wiśniowa, Czarnieckiego, Mickiewicza, Pocztowej i Kilińskiego ZADANIE NR 7 Kanalizacja sanitarna z przyłączami ul. Jaworskiego - w zakresie dotyczącym zamówienia; e) projekt budowlany (ZADANIE 2) : Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej z przyłączami do działek w ul. Konopnickiej we Włoszczowie wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacją badań podłoża gruntowego pod projektowaną sieć wodociągowo-kanalizacyjną w ul.M.Konopnickiej we Włoszczowie - w zakresie dotyczącym zamówienia. f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORBM) - w zakresie dotyczącym zamówienia,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości po 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) oddzielnie dla ZADANIA 1 i ZADANIA 2.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty o wartości każdej z nich co najmniej 50.000zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy), odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. sieci sanitarnych itp., potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dołączy do oferty aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 50 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Parafowany (na każdej stronie ) i podpisany projekt umowy - (Załącznik Nr 7 do SIWZ) b) Dowód wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie i formach przewidzianych w art. 45 ustawy PZP -( Załącznik Nr 8 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 1.Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: -o charakterze niezależnym od stron, -którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, -którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zawieszeniu ulegnie odpowiednio realizacja zamówienia; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności realizacja zamówienia może ulec zawieszeniu f) wydłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnie niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. g) nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie robót. h) Z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. projektanta/ itp. oraz osób reprezentujących strony. i) Zmiany terminu podpisania umowy ze względu na termin rozstrzygnięcia postępowania ( procedura odwoławcza). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwik-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul.Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa pokój Nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul.Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa pokój Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.