Ogłoszenie z dnia 2006-06-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont toalet publicznych w budynku zabytkowym przy ul. Piwnej 25 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, do kontaktów: Jolanta Chomiczewska tel. 022 33 66 112, ul. Szwoleżerów 5 lok. 104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192, e-mail: mikulska.beata@zgn.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgn.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont toalet publicznych w budynku zabytkowym przy ul. Piwnej 25 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul.Piwna 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont toalet publicznych w budynku zabytkowym przy ul. Piwnej 25 w Warszawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia w tym 1 w obiekcie zabytkowym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wskazanie kierownika budowy z co najmniej z 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach w nieruchomościach w odniesieniu do robót w obiektach zabytkowych , oraz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e)dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia f)aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł 6)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 7)wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej. 8)wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż do 28 lipca 2006 r. b)kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont toalet publicznych w budynku zabytkowym przy ul. Piwnej 25 w Warszawie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.07.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie otyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia w tym 1 w obiekcie zabytkowym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wskazanie kierownika budowy z co najmniej z 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach w nieruchomościach w odniesieniu do robót w obiektach zabytkowych , oraz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e)dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia f)aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł 6)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 7)wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej. 8)wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż do 28 lipca 2006 r. b)kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 3 zamówienia w tym 1 w obiekcie zabytkowym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wskazanie kierownika budowy z co najmniej z 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach w nieruchomościach w odniesieniu do robót w obiektach zabytkowych , oraz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e)dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia f)aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł 6)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 7)wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ wraz z kopią stosownej zgody/uchwały w przedmiotowym zakresie lub wyciągiem z umowy spółki/ statutem wykonawcy, jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w przypadku określonym w art. 230 Kodeksu spółek handlowych, wymagana jest uchwała/zgoda organu wykonawcy do dokonywania czynności prawnej. 8)wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż do 28 lipca 2006 r. b)kosztorysy ofertowe opracowane według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu i środków transportu technologicznego
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Należność za specyfikację można wpłacić w kasie ZGN lub przelewem na konto w Banku PKO S.A. Nr 64124010371111001003747480. Kasa ZGN czynna jest w godzinach: poniedziałek 1100 ÷ 1700, wtorek ÷ piątek 0900 ÷ 1300. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiajacego pok. 209.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.