eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania ZP-12/10/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Wrocław: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania ZP-12/10/2015
Numer ogłoszenia: 326998 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283944 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania ZP-12/10/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi kompleksowego utrzymania czystości w niżej wymienionych obiektach ASP: (adres obiektu wielkość powierzchni do sprzątania (m2)) 1) pl. Polski 3/4 - budynek A-5 431,40 2) ul. Modrzewskiego 15/17-4 086,11 3) Zespół obiektów przy ul. Traugutta 21 - budynki A, B, C, D, E- 3 527,50 4) ul. Księcia .Witolda 47/21-138,80 5) ul. Pobożnego 9-1 941,50 6) ul. Garncarska 5-6-680,40 tj. Ogółem 15 805,71 Szczegółowy wykaz pomieszczeń wraz z powierzchniami określony został w załącznikach nr 1a-f do niniejszej SIWZ. Zakres oraz częstotliwość usług świadczonych w poszczególnych obiektach ASP określono szczegółowo w załącznikach nr 1a-f i 2, do niniejszej SIWZ. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach przy: Pl. Polskim 3/4, ul. Modrzewskiego15/17, ul. Traugutta 21, ul. Księcia Witolda 47/21, ul. Garncarskiej 5-6 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do soboty włącznie po godz. 19:00. Prace w obiektach należy zakończyć przed rozpoczęciem działalności uczelni tj. do godz. 7:30. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w domu studenckim przy ul. Pobożnego 9 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do piątku włącznie między godz. 7:00, a godz. 15:00. Dopuszcza się inny czas świadczenia usługi po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem i osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do soboty w niżej wymienionych obiektach: adres obiektu, godziny dyżuru: 1) pl. Polski 3/4 w godz. 8:00-18:00 (1 osoba) 2) ul. Modrzewskiego 15/17 i ul. Garncarska 5-6, ul. Księcia Witolda 47/21 w godz. 8:00-14:00 (1 osoba) 3) ul. Traugutta 21 w godz. 8:00-14:00 (1 osoba) Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do piątku w domu studenckim: adres obiektu, godziny dyżuru tj. ul. Pobożnego 9 w godz. 7:00-15:00 (1 osoba) Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości niezbędne do realizacji usługi. Wykonawca będzie stosował środki czyszczące i zabezpieczające odpowiednie dla każdego rodzaju powierzchni (środki antystatyczne, dezynfekujące, natłuszczające, przeciwpoślizgowe itp.), zgodnie z zaleceniami producentów. Używane środki muszą posiadać atesty tj. być dopuszczone do stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu listę środków czyszczących, które używane będą w trakcie realizacji usługi wraz z oznaczeniami atestów. Wykonawca musi zabezpieczyć przed poślizgiem kamienne posadzki na korytarzach i klatkach schodowych, w pracowniach oraz w toaletach. Wykonawca na własny koszt na bieżąco będzie zaopatrywał kosze na śmieci w worki jednorazowe. Na terenie obiektów ASP znajduje się: 70 szt. pojemników na śmieci o pojemności 120 litów; 165 szt. pojemników na śmieci o pojemności 60 litów; 50 szt. pojemników na śmieci o pojemności 35 litów. Ilość wszystkich pojemników może zostać zwiększona lub zmniejszona maksymalnie do 20%. Wykonawca wykona bieżące zabezpieczenia wykładzin miękkich środkami antystatycznymi i przeciwpożarowymi. Zamawiający we własnym zakresie, na bieżąco będzie dostarczał Wykonawcy papier toaletowy, mydło oraz zapach do toalet. Zamawiający dostarczy piasek/sól w okresie zimowym. Zamawiający nie dostarcza worków na śmieci. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 20 osobami (łącznie z osobami dyżurnymi) do realizacji j usługi utrzymania czystości w obiektach ASP. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić listę osób przewidzianych do realizacji usługi w obiektach ASP najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas świadczenia usług wyposażeni byli w identyfikatory oraz posiadali odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników, którzy będą świadczyli usługi sprzątania w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług w okresie wakacyjno-remontowym uczelni z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Szacunkowo można przyjąć (z uwagi na doświadczenia lat ubiegłych), że w okresie wakacyjnym Wykonawca będzie sprzątał następujące powierzchnie: adres obiektu, powierzchnia do sprzątania w okresie wakacyjno-remontowym: pl. Polski 3/4 - 1 901,90 m2, ul. Modrzewskiego 15/17-1 752,19 m2, ul. Traugutta 21-752,80 m2, ul. Pobożnego 9 - powierzchnia wewnętrzna-670,70 m2, ul. Pobożnego 9 - powierzchnia zewnętrzna-350,00 m2. Wielkości te mają charakter szacunkowy, a o faktycznym zakresie ograniczeń Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej miesiąc przed wprowadzeniem ograniczenia powierzchni do sprzątania. Uwagi i uchybienia odnoszące się do kontroli jakości usług Zamawiający będzie wpisywał do zeszytu kontroli jakości, prowadzonego dla każdego obiektu. Przedstawiciel Wykonawcy jest zobowiązany do zapoznawania się z dokonywanymi wpisami i potwierdzania tego faktu swoim podpisem zgodnie ze złożoną ofertą przetargową, w tym także w zakresie także kryterium nr 2. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów ASP przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej obiektów na dzień 27-10-2015r. na godz. 9:00. W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są przybycie do siedziby Zamawiającego Pl. Polski ? we Wrocławiu, pokój 217 II piętro. Zamawiający wyznacza osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie wizji lokalnej: Danutę Plewkę i Magdalenę Kowalczyk (dotyczy tylko obiektu przy ul. Pobożnego). Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniczne ENERGOPIAST Sp. z o.o., ul. Łowiecka 6/8, 50-220 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451735,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 408140,28

  • Oferta z najniższą ceną: 408140,28 / Oferta z najwyższą ceną: 726430,32

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.