eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa ulic dojazdowychKanałowej i Lipowej do terenów położonych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Zduńskiej Woli - II etap.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Zduńska Wola: Przebudowa ulic dojazdowych: Kanałowej i Lipowej do terenów położonych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Zduńskiej Woli - II etap.
Numer ogłoszenia: 326978 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246018 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic dojazdowych: Kanałowej i Lipowej do terenów położonych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Zduńskiej Woli - II etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni ścieralnej wraz z robotami towarzyszącymi ulic: - ulicy Kanałowej na odcinku od ulicy Moniuszki do ulicy Lipowej (odcinek PT-2÷W-6 o długości 309,57m), - ulicy Lipowej na odcinku od ulicy Kanałowej do ulicy Wychodniej (odcinek W-6÷KT-2 o długości 203,40m), Przedmiotowe ulice zlokalizowane są w Zduńskiej Woli na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W pierwszym etapie wykonano roboty drogowe w zakresie jezdni, chodników dla pieszych, ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo - rowerowych i zjazdów gospodarczych do posesji wraz z kanalizacją deszczową i odwodnieniem ulic. Zamówienie przewiduje wykonywanie zadania jako drugiego etapu tj. wykonanie warstwy ścieralnej asfaltu oraz regulację włazów studni kanalizacyjnych i ścieków przykrawężnikowych. Parametry projektowe wykonanej drogi: Ulica Kanałowa: ulica o przekroju ulicznym z chodnikiem po zachodniej (prawej) stronie ulicy i ścieżką rowerową po wschodniej (lewej) stronie ulicy. - Klasa drogi: -D (dojazdowa) - Kategoria ruchu: KR2 - Szerokość jezdni: - 6,0m (4,5 m na wys. ciepłociągu) - Spadek poprzeczny jezdni: daszkowy 2% Ulica Lipowa: ulica o przekroju ulicznym z ciągiem pieszo - rowerowym po południowej stronie (od strony zabudowy mieszkaniowej) i zieleńcem za krawężnikiem po stronie północnej (od strony ŁSSE). - Klasa drogi: - D (dojazdowa) - Kategoria ruchu: KR2 - Szerokość jezdni: - 6,0m - Spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2% Konstrukcja jezdni do wykonania: - Beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) grubości 5 cm wg PN-EN 13108-1:2006 (U) Przed układaniem nawierzchni należy oczyścić jezdnię oraz wykonać skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową 0,5 kg/m2, przesmarowanie krawędzi ścieków i włazów. Należy wykonać przegląd i uszkodzone podczas robót krawężniki wymienić na nowe. Nawierzchnię ścieralną należy rozkładać całą szerokością pasa jezdnego. Wykonanie złącz poprzecznych możliwe wyłącznie w sytuacjach szczególnych za zgodą inspektora nadzoru. Dopuszcza się połączenie poprzeczne z nawierzchnią ul. Lipowej. złącze smarować emulsją asfaltową. Wypoziomować włazy do rzędnych warstwy ścieralnej - nie dopuszcza się regulacji dopiero po wykonaniu warstw bitumicznych. Ścieki przykrawężnikowe: Posadowienie ścieków z betonowej kostki wibroprasowanej należy przełożyć w dostosowaniu do poziomu warstwy ścieralnej. Krawędzie ścieku od strony jezdni posmarować bit. masą zalewową. Rozwiązania wysokościowe. Przed przystąpieniem do wykonywania warstwy ścieralnej należy wykonać pomiary wysokościowe warstwy wiążącej i krawężników, na podstawie których wykonać analizę i potwierdzić przebieg docelowy niwelety. Jezdnię należy wykonywać w oparciu o profile podłużne ulic. Ponadto, dla wytyczenia jezdni w rejonie skrzyżowania: W-6, wykonano szkic sytuacyjno-wysokościowy. Szczególnie w rejonie skrzyżowań należy zadbać o właściwe wyprofilowanie nawierzchni jezdni unikając lokalnych zagłębień, mogących powodować powstawanie zastoisk wody. Spadki poprzeczne jezdni pokazano w opracowaniu graficznym. Docelowo, w ciągu ulicy krawężnik wystaje ponad nawierzchnię 10 cm a na wysokości zjazdów gospodarczych docelowo krawężnik wystaje ponad nawierzchnię jezdni 1 cm . Na całej szerokości przejść dla pieszych, krawężniki obniżone do poziomu nawierzchni. Maksymalne światło krawężnika - 1 cm Regulacje: Włazy studni kd, ks, zlokalizowane w pasie jezdni, należy wyregulować wysokościowo do rzędnych projektowanych. Uszkodzone podczas robót pokrywy studni ks, kd należy wymienić na pełnowartościowe (nowe). Do regulacji wysokościowej włazów ks, kd stosować pierścienie regulacyjne prefabrykowane. Kratki wpustów deszczowych posadowić 2cm poniżej nawierzchni jezdni. Inne zalecenia: - roboty realizować zachowując obowiązujące przepisy BHP, - nadzór nad robotami przez pracowników z odpowiednimi uprawnieniami, - inwentaryzację powykonawczą należy wykonywać po odbiorze wykonanych elementów robót UWAGA! Oprócz w/w robót w kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty dodatkowe: Koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, której 2 egzemplarze przekaże Zamawiającemu opracowane zostaną wspólnie z Wykonawcą I etapu - P.P.H.U. DROCHOD ze Zduńskiej Woli. 2) Koszty wyłączeń linii elektroenergetycznych, jeżeli wystąpią. 3) Koszty odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej, które uległy zniszczeniu podczas prowadzenia robót, jeżeli wystąpią. 4) Koszty zajęcia pasa drogowego, jeżeli wystąpią. Miejsce wywozu materiału z rozbiórki: Materiał z rozbiórki wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dromak Sp. z o. o., Poręby 26b, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122637,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119334,10

  • Oferta z najniższą ceną: 119334,10 / Oferta z najwyższą ceną: 171106,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.