eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie III etapu rewaloryzacji Parku Oruńskiego w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 326841 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Gdańsk: Wykonanie III etapu rewaloryzacji Parku Oruńskiego w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302403


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie III etapu rewaloryzacji Parku Oruńskiego w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I/PN/147/2016/MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie III etapu rewaloryzacji Parku Oruńskiego w Gdańsku". Celem realizacji zadania jest rewitalizacja przestrzeni i terenów zielonych istniejącego Parku Oruńskiego, nadanie mu funkcji rekreacyjno - wypoczynkowej w nawiązaniu do historycznego układu funkcjonującego w tym miejscu w okresie międzywojennym. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: - Roboty rozbiórkowe, - Wykonanie ścieżek parkowych o nawierzchni z mieszanki optymalnej w obrzeżu betonowym, - Wykonanie placów o nawierzchni z kostki granitowej, - Wykonanie ciągów pieszo jezdnych o nawierzchni z kostki betonowej, - Wykonanie ścieżek gruntowych na terenie wzgórz parkowych, - Wykonanie dróg serwisowych dla obsługi parku i dojazdowych do amfiteatru, - Zakup, dostawa i montaż stojaków rowerowych. Przewiduje się dostawę i montaż, 12 kpl. stojaków rowerowych w kształcie odwróconej litery U, po dwie sztuki w każdej ze wskazanych lokalizacji, mocowanych trwale do podłoża np. zabetonowanymi rurami kotwiącymi, dostosowanych charakterem do aktualnie wykonywanych elementów małej architektury, - Wykonanie warstwy wierzchniej nawierzchni mineralnej koloru rdzawego boiska do gry w bulle (ok. 110 m2 gr. 3 cm) po uprzednim zdjęciu istniejącej warstwy wierzchniej. 2) Roboty budowlane: - Scena z widownią (amfiteatr), - Remont wozowni, - Altana parkowa, - Ogrodzenie z bramami i furtkami. UWAGA! Roboty należy realizować w kontekście aktualnych wymagań dot. zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie oświetlenia ewakuacyjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz uzgodnić z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. 3) Mała architektura: - Demontaż i wywiezienie na miejsce wskazane przez ZDiZ w Gdańsku tymczasowo zamontowanych ławek ( szt. 34) i koszy naśmieci ( szt. 10), - Wyposażenie parku - ławki parkowe, - Wyposażenie wzgórz parkowych - ławki, - Kosze na śmieci. 4) Roboty inżynieryjne: - Renowacja mostu na ciągu pieszo jezdnym, - Remont mostków na strumieniu szt. 2, - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego przez pomalowanie barier obu pomostów wykonanych w etapie I.I. 5) Sieć wodociągowa. 6) Kanalizacja deszczowa. 7) Kanalizacja sanitarna. 8) Zieleń. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym postępowaniem określono w załącznikach "Zakres prac zieleni" i "Zakres trawników do wykonania". Roboty związane z wykonaniem rewaloryzacji terenów zielonych parku obejmują: - Wycinkę drzew i krzewów, - Nasadzenia drzew, - Nasadzenia krzewów, - Obsadzenie kwietników roślinami jednorocznymi i bylinami, - Wykonanie trawnika z siewu (z uwagi na zły stan istniejących trawników Zamawiający zrezygnował z renowacji i w wycenie należy ująć wszystkie trawniki jako wykonywane na nowo), - Trzyletnia pielęgnacja założonej zieleni z uwzględnieniem podlewania w okresie od 1 marca do 31 października tak często, aby zapewnić stała wilgotność podłoża ( średnio 5 x 8 miesięcy = 40 razy w roku) oraz koszenie, zebranie i wywóz skoszonej trawy. 9) Oświetlenie - Usuniecie kolizji linii kablowych nn w oparciu aktualizację istniejącego projektu wykonawczego, bez zmiany założonych w projekcie wykonawczym rozwiązań konstrukcyjnych, w zakresie dostosowania go do aktualnie obowiązujących przepisów i norm budowlanych i obowiązujących obecnie standardów technicznych, - Latarnie oświetleniowe z zasilaniem, - Remont istniejących urządzeń oświetleniowych, - Zakres remontu ujęty w dokumentacji projektowej należy dodatkowo uzupełnić i uwzględnić w wycenie o: - Wymianę 4 kpl. opraw oświetleniowych, - Wymianę 1 kpl. uszkodzonych kloszy, - Zakup i montaż 13 kpl. ozdobnych aluminiowych osłon nad dolną kolumną, - Wymianę 4 kpl. fundamentów zgodnie z dokumentacją, - Wymianę 4 kpl. Słupów oświetleniowych zgodnych z dokumentacją projektową, - Przestawienie słupa 5/1 oraz 8/1 z istniejącej do projektowanej lokalizacji, - Zakup i montaż odbłyśników rastrowych na wszystkich objętych dokumentacją projektową oprawach, - Przemalowanie wszystkich istniejących słupów farbą ochronną koloru grafitowego mat. - Uczynnienie linii zasilającej fontannę po wybudowaniu przez ENERGA OPERATOR złącza kablowego oraz przełączenie zasilania fontanny z tymczasowej linii zasilającej na docelową, - Wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń dla całego zakresu objętego dokumentacją projektową. 10) Branża Teletechniczna: - Aktualizacja istniejącego projektu wykonawczego, bez zmiany założonych w projekcie budowlanym rozwiązań konstrukcyjnych, w zakresie dostosowania go do aktualnie obowiązujących przepisów i norm budowlanych i obowiązujących obecnie standardów technicznych, - Kanalizacja teletechniczna, - Słupy oświetleniowe, - Studnie kablowe, - Kamery - Aktualizacja parametrów technicznych urządzeń do obecnie obowiązujących standardów w monitoringu miejskim. Uzgodnienie z użytkownikiem (zarządcą) systemu jego funkcjonowanie tj. jego podłączenie podłączenia do istniejącego systemu (oprogramowanie, rejestracja obrazu, sterowanie kamerami itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 45212120-3, 45212000-6, 45100000-8, 45220000-5, 45233140-2, 45310000-3, 45231400-9, 45314000-1, 45330000-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6376427
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PARK - M Poland Sp. z o.o. 33 - 340 ,  info@park-m.pl,  ul. Piaski 12,  33-340,  Stary Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6172587.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6172587.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8089218.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 103474,45
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.