eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Bolesławiec: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 326737 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec , ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi eksploatacja 1592 punktów oświetlenia drogowego położonych w 30 wsiach gminy Bolesławiec obejmująca: 1) czynności eksploatacyjne, między innymi: a) przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny urządzeń oświetlenia, c) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, d) konserwację szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, f) regulacje zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2) awaryjne usuwanie uszkodzeń (również wynikłych w wyniku kolizji drogowych), między innymi: a) wymiany uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, b) naprawy uszkodzonych odcinków kabli, c) wymiany uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, d) wymiany uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych, e) wymiany uszkodzonych słupów oświetleniowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jedno zadanie polegające na należytej eksploatacji w ciągu roku przynajmniej 1500 punktów oświetlenia drogowego. 3. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP. 4. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn. 5. Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują podnośnikiem przystosowanym do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia podnośnika przystosowanego do wykonywania prac w technologii ppn. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na eksploatacji w ciągu roku przynajmniej 1500 punktów oświetlenia drogowego - wg wzoru załącznika nr 2 Doświadczenie Zawodowe. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy. 2.3. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę osobą z uprawnieniami do wykonania prac w technologii ppn (prace pod napięciem)lub pisemne zobowiązanie podmiotów o udostępnieniu osoby z uprawnieniami do wykonywania prac w technologii ppn - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy. 2.4. Informację o dysponowaniu przez Wykonawcę podnośnikiem przystosowanym do wykonywania prac w technologii ppn (prace pod napięciem) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu podnośnika przystosowanego do wykonywania prac w technologii ppn załącznika nr 4 Potencjał Techniczny. 3. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 5 Oświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, pok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.