eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Usługi szkoleniowe obejmujące prowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Będę profesjonalistą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Skierniewice: Usługi szkoleniowe obejmujące prowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Będę profesjonalistą
Numer ogłoszenia: 326715 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Wincentego Rzymowskiego , ul. Działkowa 10, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 35 19, faks 46 833 35 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonomik.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe obejmujące prowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Będę profesjonalistą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu kursów zawodowych w projekcie Będę profesjonalistą, realizowanym przez Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Skierniewicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Część 1 - Kurs Obsługa kas fiskalnych - 60 osób Część 2 - Kurs Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - 40 osób Część 3 - Kurs Zarządzanie sekretariatem - 60 osób Część 4 - Kurs Barmański 1 stopnia - 40 osób Część 5 - Kurs Barista- 40 osób Część 6 - Kurs Kasjer walutowo - złotowy - 40 osób Część 7 - Kurs Obsługa programu hotelarskiego ReHot i gastronomicznego GaH -20 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaja warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenia - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ oraz dokumenty wymagane w SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca istnieje na rynku usług szkoleniowych w tym zakresie nie krócej niż 3 lata, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem konkursu wykonał należycie szkolenia z zakresu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca złoży informacje o przeprowadzonych szkoleniach/ kursach wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ podając nazwę, dane teleadresowe klienta, dla którego świadczona była usługa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. trenerami z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu objętego tematyką szkolenia/kursu, na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca załączy do oferty życiorysy zawodowe trenerów prowadzących szkolenie/kurs - załącznik nr 6 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ, 3.Oświadczenie wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4. Wykaz kursów wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zawierający daty wykonania, liczbę godzin szkoleniowych i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 5. CV trenerów z informacjami na temat wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a w szczególności informacją na temat zrealizowanych szkoleń/warsztatów rozwoju osobistego sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie o liczbie lat funkcjonowania na rynku szkoleń (nie krócej niż 3 lata) 7. Program szkoleń - zawierający rozkład materiału kursu. 8. Listę materiałów szkoleniowych do szkolenia zawierającą wyszczególnienie materiałów dla uczestników kursu, prezentację multimedialną lub inne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
  • 3 - Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
  • 4 - Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekonomik.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3, Skierniewice 95-063, ul. Działkowa 10, sekretariat szkoły, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 3, Skierniewice 95-063, ul. Działkowa 10, sekretariat szkoły, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Obsługa kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 60 uczniów w 6 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 15 godzin dydaktycznych. Razem 90 godzin.Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 3 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 3 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prowadzony będzie dla 40 osób podzielonych na cztery 10 osobowe grupy. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 20 godzin dydaktycznych. Razem 80 godzin dydaktycznych. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 2 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 2 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs Zarządzanie sekretariatem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 60 uczniów w 6 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 10 godzin dydaktycznych. Razem 60 godzin. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 3 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 3 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs Barmański 1 stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 25 godzin dydaktycznych. Razem 100 godzin. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 2 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 2 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs Barista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 20 godzin dydaktycznych. Razem 80 godzin. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 2 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 2 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs Kasjer walutowo - złotowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 40 uczniów w 4 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 20 godzin dydaktycznych. Razem 80 godzin. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 2 grupy w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 2 grupy w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs Obsługa programu hotelarskiego ReHot i gastronomicznego GaH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane jest przeszkolenie 20 uczniów w 2 grupach po 10 osób każda. W każdej z grup przeprowadzonych zostanie 10 godzin dydaktycznych. Razem 20 godzin. Miejsce realizacji: siedziba beneficjenta, ZSZ Nr 3 Skierniewice ul. Działkowa 10. Termin realizacji: 1 grupa w okresie styczeń 2012 r. - czerwiec 2012 r., 1 grupa w okresie wrzesień 2012 r. - czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 30
    • 3. Działalność na rynku usług szkoleń (min 3 lata) - 20
    • 4. Doświadczenie kadry realizującej szkolenia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.