eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Nadzór obiektow wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz z interwencją oraz konserwacja i naparawa urzadzeń alarmowych i TV przemysłowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Poznań: Nadzór obiektow wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz z interwencją oraz konserwacja i naparawa urzadzeń alarmowych i TV przemysłowej
Numer ogłoszenia: 32662 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, fax 061 8575066.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór obiektow wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz z interwencją oraz konserwacja i naparawa urzadzeń alarmowych i TV przemysłowej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór obiektow wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz z interwencją oraz konserwacja i naparawa urzadzeń alarmowych i TV przemysłowej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia: - posiadają certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia - dotyczy zadania nr 2; - posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi decyzjami wydanymi do koncesji; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty; - posiadają świadectwa ukończenia kursów dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-3, SA4 - dotyczy zadania nr 2, - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach TAJNE dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia - dotyczy zadania nr 2; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp; Ocena spełniania warunków określonych w punkcie II.5 SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w punkcie II.6.2) SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr1 2) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; b) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia - dotyczy zadania nr 2; c) Świadectwa ukończenia kursów dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-3 i SA4 - dotyczy zadania nr 2; d) Kopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego dla pracowników do klauzuli TAJNE, - dotyczy zadania nr 2 e) wykaz posiadanego doświadczenia z ostatnich 3 lat wraz dokumentami wg załącznika nr 3; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; h) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi decyzjami wydanymi do koncesji;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum SZkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, pokój nr 107 , bud nr 88 , od pon - pt od 8.00-13.00 z wyjątkiem czwartków.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Ladowych w Poznnaiu, ul. Wojska Polskiego 86/90, kancelaria Jawna bud nr 18 pokój nr 3, w godz. od 7:30-11:00 oraz od 13:30-15:15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nazdzór obiektów wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz z interwencją.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór obiektów wojskowych komend uzupełnień z wykorzystaniem alarmu wraz interwencją obejmuje; a) monitorowanie lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie działań interwencyjnych przez Grupy Interwencyjne Szybkiego Reagowania w razie włamania do obiektu, napadu na obiekt i zaniku zasilania sygnału; b) monitorowanie lokalnego systemu alarmowego przez całą dobę w dni robocze, święta oraz dni wolne od zajęć Wojskowych Komend Uzupełnień będących na przydziałach gospodarczych CSWLąd posiadających następujące centrale alarmowe: - WKU Gniezno - centrala alarmowa - CA 64, - WKU Kalisz - centrala alarmowa CA 64, - WKU Konin - centrala alarmowa CA 64 SATEL, - WKU Nowy Tomyśl - centrala alarmowa CA 64, - WKU Ostrów Wlkp. - centrala alarmowa CA 64E, - WKU Poznań 1 - centrala alarmowa CA 64 SATEL + CA 10 SATEL, - WKU Poznań 2 - centrala alarmowa - CA 64, - WKU Poznań 3- centrala alarmowa - PC 4020 A MAXSYS, - WKU Turek - centrala alarmowa - CA 64, c) podejmowanie działań interwencyjnych przez Grupy Interwencyjne Szybkiego Reagowania w czasie 10 minut d) rejestrowanie wszystkich zdarzeń i natychmiastowe przekazywanie policji, straży pożarnej i służbie dyżurnej obiektu będącej pod telefonem, e) nadzorowanie obiektu do jednej godziny po wykonanej interwencji do chwili przybycia upoważnionego przedstawiciela chronionego obiektu..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa urzadzeń alarmowych i TV przemysłowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres konserwacji obejmuje: a) sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, w tym również czujek, b) sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji przemysłowej, c) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, d) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, e) sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, f) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych, g) sprawdzenie stanu połączeń giętkich, h) sprawdzenie układów przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń, i) sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu. 1.5 Konserwacja urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej dokonana będzie czterokrotnie, po raz pierwszy - w miesiącu marcu 2008r., następnie w miesiącu czerwcu 2008r. , w miesiącu wrześniu 2008r. i w miesiącu grudniu 2008r.; 1.6 Konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe. Wymagania ogólne oraz Normą Obronną NO-04-A004-8 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe -Eksploatacja; 1.7 W ramach prowadzonych konserwacji Wykonawca wykona naprawę ewentualnych uszkodzeń stwierdzonych podczas konserwacji. Za części zamienne niezbędne do naprawy ewentualnych uszkodzeń, które dostarczy Wykonawca zapłaci Zamawiający; 1.8 Po zakończeniu konserwacji danego systemu ochrony Wykonawca sporządzi protokół stwierdzający stan techniczny urządzeń objętych konserwacją; 1.9 Obsługa awaryjna. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas reakcji 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii); 1.10 W przypadku powstania awarii Wykonawca, zobowiązany będzie na polecenie Zamawiającego do jej usunięcia. Awarie usuwane będą za dodatkową opłatą ustaloną przez strony. W tym celu Wykonawca wskaże w ofercie cenę za 1 roboczogodzinę naprawy. (cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty, w tym również koszty dojazdu ekipy serwisowej). Za części zamienne niezbędne do usunięcia awarii, które dostarczy Wykonawca zapłaci Zamawiający. Zamawiający dopuszcza sprzęt równoważny, nie gorszy niż przestawiony w załączniku nr 4 pod warunkiem współgrania z dotychczasowym systemem. Szczegółowy wykaz elementów systemu zawiera załącznik nr 4 do siwz..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.