Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Prusice: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Prusice wraz z wybranymi jednostkami organizacyjnymi i z jednostkami Ochotniczych
Straży Pożarnych
Numer ogłoszenia: 326628 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Prusice wraz z wybranymi jednostkami organizacyjnymi i z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Gminy Prusice oraz następujących jednostek organizacyjnych: 1) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach 2) Szkoła Podstawowa w Skokowej oraz punktu przedszkolnego budynek w Skokowej i w Brzeźnie oraz na rzecz i w imieniu Jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, a także w związku z zawartą umową użyczenia pomiędzy Powiatem Trzebnickim a Gminą Prusice. w poniższym zakresie: CZĘŚĆ I Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, kod CPV 66512100-3 CZEŚĆ II Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, kod CPV 66512100-3 CZĘŚĆ III Zadanie 1 - Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu lekarzy, farmaceutów i innych osób świadczących usługi o charakterze medycznym, kod CPV 66516500-5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp nieprzekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.65.00-5, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonuje działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, to jest w grupach 1, 2, 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, zgodnie z Sekcją VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia oraz klauzule dodatkowe, zwane dalej ogólnymi/ szczególnymi warunkami ubezpieczenia, mające zastosowanie do oferty Wykonawcy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
9. Zmiana treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego: 9.1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy ZP.271.1.31.2014 przez Ubezpieczyciela oferty, rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pod znakiem sprawy ZP.271.1.31.2014 Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy ZP.271.1.31.2014. przez Ubezpieczyciela oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 9.2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu pod znakiem sprawy ZP.271.1.31.2014 przez Ubezpieczyciela oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy wystąpi: 9.2.1. sytuacja, w której Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, 9.2.2. zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego/Ubezpieczonego stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach niniejszej umowy, 9.2.3. zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, 9.2.4. zmiana liczby członków i/lub drużyn OSP, liczby osób korzystających z boisk sportowych odpowiedniej zmiany wysokości składki lub raty składki związanej ze zmianą liczby osób objętych ochroną, z zastrzeżeniem, że łączna zamiana może być dokonana w granicy maksymalnie do 60% wartości umowy, 9.2.5. brak możliwości korzystania z obiektu użyczenia w okresie dłuższym niż 45 dni kalendarzowe z przyczyn niezależnych od Ubezpieczającego, rozwiązania umowy użyczenia, bądź zmiany zapisów umowy użyczenia ORLIKA 2012 w Skokowej pomiędzy Powiatem Trzebnickim a Gminą Prusice w zakresie obowiązków ubezpieczeniowych, 9.2.6. zmian zakresu ubezpieczenia wynikających z wprowadzonych przez Ubezpieczyciela zmian ogólnych (szczególnych) warunków ubezpieczenia, mających zastosowanie do zawartej umowy, o ile są one korzystne dla Ubezpieczającego/Ubezpieczonego, 9.2.7. dodania za zgodą Ubezpieczającego Ubezpieczyciela korzystnych dla ubezpieczającego/Ubezpieczonego dodatkowych klauzul, 9.2.8. zmian zakresów ubezpieczeń, o ile wynikają one ze zmian przepisów prawnych i z woli obu stron umowy, 9.2.9. nastąpi istotna zmiana w strukturze organizacji, np. podział, połączenie, zniesienie, powstanie, likwidacja lub im podobne. 9.2.10. Rozszerzenie działalności o nowe PKD. 9.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 9.4. Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, a w szczególności ich adresy lub nazwy, nie stanowią istotnej zmiany postanowień umowy i nie wymagają zgody Ubezpieczyciela. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem Ubezpieczającego złożonym Ubezpieczycielowi. 10. POSTANOWIENIA O OPCJACH W ZAKRESIE ZWIĘKSZENIA/ZMNIEJSZENIA WARTOSCI ZAMÓWIENIA. 10.1. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił w SIWZ, w tym w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia maksymalny zakres i wielkość przedmiotu zamówienia, którego dotyczy łączna cena, o której mowa w § 1 pkt 4 Umowy. 10.2. Opcja dotycząca zwiększenia zamówienia. 10.3. Ubezpieczający przewiduje, w okresie wykonania zamówienia podstawowego (zamówienie o którym mowa w ppkt 10.2. punktu 10. Postanowienia o opcjach w zakresie zwiększenia/zmniejszenia wartości zamówienia niniejszego Załącznika), możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększenia zakresu i wielkości zamówienia maksymalnie do 60% wartości Umowy (łączna cena o której mowa w § 1 pkt 4 Umowy). 10.4. Zwiększenie zamówienia może nastąpić w przypadku zwiększenia potrzeb Ubezpieczającego lub Ubezpieczonych, a w szczególności w przypadku: 10.4.1. zwiększenia liczby członków i/lub drużyn OSP, 10.4.2. zwiększenia liczby osób korzystających z obiektów sportowych, 10.5. Warunkiem uruchomienia prawa opcji zwiększenia jest złożenie przez Ubezpieczającego wniosku (oświadczenia) o ubezpieczenie z podaniem przedmiotu ubezpieczenia na warunkach i w zakresie opisanych w Załączniku 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 10.6. Cena jednostkowa prawa opcji zwiększenia, to jest stawka lub składka ubezpieczeniowa mające zastosowanie do danego rodzaju przedmiotu zamówienia będzie identyczna, jak stawka lub składka obowiązująca w ramach maksymalnej wartości i zakresu zamówienia o której mowa w ppkt 10.2. punktu 10 Postanowienia o opcjach w zakresie zwiększenia/zmniejszenia wartości zamówienia niniejszego Załącznika. 11. Opcja dotycząca zmniejszenia zamówienia 11.1. Zamawiający przewiduje, w okresie wykonania zamówienia podstawowego (zamówienie o którym mowa w ppkt 10.2. punktu 10 Postanowienia o opcjach w zakresie zwiększenia/zmniejszenia wartości zamówienia niniejszego Załącznika), możliwość skorzystania z prawa opcji zmniejszenia wielkości i zakresu zamówienia do 20% wartości Umowy (łączna cena o której mowa w § 1 pkt 4 Umowy). Niewykonanie Umowy w zakresie do 20% wartości Umowy, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. 11.2. Zmniejszenie zamówienia może nastąpić w szczególności w przypadku: 11.2.1. braku możliwości korzystania z obiektu użyczenia w okresie dłuższym niż 45 dni kalendarzowe z przyczyn niezależnych od Ubezpieczającego, rozwiązania umowy użyczenia, bądź zmiany zapisów umowy użyczenia ORLIKA 2012 w Skokowej pomiędzy Powiatem Trzebnickim a Gminą Prusice w zakresie obowiązków ubezpieczeniowych, 11.2.2. zmniejszenia liczby drużyn bądź członków Ochotniczych Straży Pożarnych, 11.2.3. nadubezpieczenia stwierdzonego w wyniku kontroli ex-post. 11.3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji zmniejszenia zamówienia jest zawiadomienie Ubezpieczyciela przez Ubezpieczającego o zmianach w zakresie zmniejszenia zamówienia. Zawiadomienie może być przekazane drogą faksową, drogą elektroniczną bądź pocztą na wskazany adres w Formularzu Ofertowym. 11.4. Ubezpieczyciel zwróci Ubezpieczającemu składkę za niewykorzystany okres ochrony w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianach w zakresie zmniejszenia zamówienia. Rozliczenie składki nastąpi w systemie pro rata temporis.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/rok 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach
ul. Rynek 1
55-110 Prusice
pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków i drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu lekarzy, farmaceutów i innych osób świadczących usługi o charakterze medycznym,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.65.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRUSICE
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Wykonanie utwardzenia nawierzchni przy budynkach Lokalnych Centrach Kultury w Gminie Prusice - Krościnie Małej i Borowie
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie komunikacyjne, min. OC, AC, NNW, dla samochodów będących w dyspozycji Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Goleniowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Gminy Białe Błota i jej jednostek organizacyjnych z podziałem na części:...
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.