eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › adaptacja poddasza kamienicy przy ul. Wojska Polskiego 19-21 na lokale mieszkalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32657

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobre Miasto: adaptacja poddasza kamienicy przy ul. Wojska Polskiego 19-21 na lokale mieszkalne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dobre Miasto, do kontaktów: Magdalena Iwanek, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6161425, fax 089 6161443, e-mail: info@dobremiasto.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dobremiasto.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Dobre Miasto, Gustaw Pietrulewicz, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6151069, fax 089 6161443. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja poddasza kamienicy przy ul. Wojska Polskiego 19-21 na lokale mieszkalne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Dobre Miasto ul. Wojska Polskiego 19-21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wg CPV 45.21.13.41-1 mieszkania tj. adaptacja poddasza kamienicy przy ul. Wojska Polskiego 19-21 w Dobrym Mieście nr ewid. 89/5 i 90 na samodzielne mieszkania. Projekt budowlany adaptacji poddasza kamienicy obejmuje wykonanie sześciu mieszkań jednopokojowych i dwóch mieszkań dwupokojowych z łazienką i aneksem kuchennym. Mieszkania położone będą na poddaszu dachu stromego ze ściankami kolankowymi. Pochylenie połaci 340, skos połaci dachu rozpoczyna się od poziomu 0,80m od podłogi. Przestrzeń poddasza w pasie szerokość 1,62m ma wysokość mniejszą niż 1,90m. Projekt zakłada również powiększenie przestrzeni poddasza poprzez wykonanie lukarn z dachem pulpitowym w każdej z połaci dachu oraz przebudowanie istniejącej więźby dachowej dla polepszenia warunków użytkowych. Projekt budowlany przewiduje wyposażenie mieszkań w następującą infrastrukturę: instalacje wod-kan. ze zlewozmywakiem jednokomorowym, miską ustępową, kabiną natryskową i umywalką; ogrzewanie elektryczne 3-fazowe, ciepła woda użytkowa - podgrzewacz z zasobnikiem 80 litrowym, kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem, instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych. Powierzchnia użytkowa mieszkań wynosi 278,6 m3 zaś kubatura poddasza wynosi 1167 m3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.41 - Mieszkania Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe i budowlane wewnętrzne i zewnętrzne, roboty drogowe, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznej w nowych mieszkaniach uzyskanych w wyniku przebudowy poddasza. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 tyś zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.), tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudowali (wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi) co najmniej jeden budynek mieszkalny o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 lub przebudowali na lokale mieszkalne, co najmniej 1 budynek lub jego część, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś zł. brutto, 3.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w specjalnościach: 1)konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy kierownika budowy, 2)instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych: wodociągowych i kanalizacyjnych - dotyczy kierownika robót, 3)instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - dotyczy kierownika robót. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 300 tyś. zł. 2)posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 tyś zł. z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ, które wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawca złoży wypełniony formularz \Oferta\, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt od 1 do 5. 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie że, Wykonawca w tym okresie, wybudował (wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi) co najmniej jeden budynek mieszkalny o kubaturze nie mniejszej niż 500m3 lub przebudował na lokale mieszkalne, co najmniej 1 budynek lub jego część, na kwotę nie mniejszą niż 500 tyś. zł. brutto. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane w nim wykazane zostały wykonane należycie 7.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności wymienionych w wykazie osób do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich uprawnień. 8.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 300 tyś. zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 9.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 300 tyś. zł. 10.kserokopię dowodu wniesienia wadium, 11.wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ, 12.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Dokumenty wymienione w pkt od 6 do 11 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają łącznie ( sumarycznie). Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 4, i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. natomiast, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty wymagane od wykonawców zagranicznych muszą być wystawione odpowiednio w terminach, jak dla dokumentów wymienionych w pkt 2 - 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dobre-miasto-um.bip-wm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:15, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14 - sala narad I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia z Funduszu Dopłat w ramach Rządowego Programu Wsparcia Tworzenia Lokali Socjalnych, zgodnie z zasadami okreslonymi ustawą z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.