eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk od km 111+300 do km 112+800 odcinek Luchów Dolny - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2958L

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk od km 111+300 do km 112+800 odcinek Luchów Dolny - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2958L
Numer ogłoszenia: 32651 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk od km 111+300 do km 112+800 odcinek Luchów Dolny - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2958L.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin-Biłgoraj-Sieniawa-Przeworsk od km 111+300 do km 112+800 odcinek Luchów Dolny- skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2958L .1. Zakres robót obejmuje : a) Roboty remontowe- frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o śr. gr. 6 cm ( materiał składany na poboczu- przeznaczony do wbudowania w pobocze drogi )- 9 929,75 m2 + 22,65m2 b) Wyrównanie ( lokalnych zaniżeń ) istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 0-25 mm , dla KR 3-6 - 58,50 Mg c) Ułożenie siatek przeciwspękaniowych z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie min. 100 KN - 9150,00 m2 d) Odtworzenie podbudowy z mieszanki mineralno- bitumicznej 0/25 dla KR 3-6 - 9929,75 m2 e) Wykonanie warstwy wiążącej 4 cm z mieszanki mineralno -asfaltowej 0/16 dla KR 3-6 - 9300,0+133,60+479,75 m2 f) Wykonanie warstwy ścieralnej 3 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR 3-6 - 9150,00+167,00 +479,75m2 g) Mechaniczne profilowanie poboczy - 5700,00 m2 h) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm z zalaniem szwu dylatacyjnego o szer. do 2 cm masą carbitex - 13,00 m i) Utwardzenie poboczy pospółką lub destruktem z frezowania gr. 15 cm - 3750,00 m2 j) Oczyszczenie rowów - 2400,00 m k) Oczyszczenie przepustów o śr. 0,6 m z namułu - 18,00 m l) Remont przepustów rurowych pod zjazdami - 6 szt/44 m ł) Oznakowanie poziome nawierzchni - 672,50m2 m) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - U-1a ( łącznie z U-7+U-8+U-1f) - 30,0 szt. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót .2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni jezdni .3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom .6.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać ,że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ). Wartość zamówienia podstawowego 901 044,18 zł netto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku pozyskania dodatkowych środków finansowych przewidziany jest remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 835 od km 112+800 do km 113+550

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9000,00 zł .2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert .4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty .5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r.( tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. nr 72 poz 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i zakresem robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt. c) skrapiarka samobieżna min. 2000 l - 1 szt.d) układarka mas asfaltowych - 1 szt. e) walec stalowy z wibracją - 2 szt. f) równiarka - 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10 Mg - 5szt. h) wytwórnia mas bitumicznych min. 30 Mg- 1szt. / czas wbudowania masy max. 2 godziny od chwili wytworzenia / i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych - 1 komplet / trójkolorowa , zmienno czasowa /

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą dotyczyć : 1) zmiany terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty , gdy wystąpi którakolwiek z okoliczności wymienionych poniżej a) warunki atmosferyczne , uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń , dokonywanie odbiorów b) klęski żywiołowe c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi , terenowymi, wodnymi itp. w szczególności istnienie podziemnych urządzeń , instalacji lub obiektów infrastrukturalnych d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub technicznej urządzeń e) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy f) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami . 2) Ponadto zmiany zapisów umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia brutto/ w przypadku zmiany obowiązujacej stawki VAT/ oraz osób pełniących funkcje inspektora nadzoru i kierownika budowy w przypadku braku możliwości pełnienia tych funkcji przez osoby wskazane w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl Dopuszczalna jest też forma pisemna .Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania . W sprawach technicznych informacji udziela Pan Janusz Seń tel. (084) 638 6639 . W sprawach formalno prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak pok. nr 11 , tel. (84) 638 6639.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.