eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne)od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-79/WZŻ/2016



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 326369 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Wrocław: Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne)od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-79/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne)od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-79/WZŻ/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne) od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu. Długość w/w odcinka to około 9mb, z uwagi na zły stan techniczny rurociągu oraz zalewanie pomieszczenia i ściany w piwnicy. Przeprowadzenie prac naprawczych ma na celu zapewnienie ciągłości funkcjonowania obiektu żłobka i utrzymania go w niepogorszonym stanie technicznym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo Budowlane ( Dz. U. 2016. 290 ) i przepisów wykonawczych do ustawy oraz związanych z zachowaniem wymogów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Zakres zamówienia: Wykonanie naprawy fragmentu kanalizacji od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu wraz z zakupem, dostarczeniem, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki oraz odpadów w ramach wykonania prac naprawczych. W zakres prac wchodzą m.in. 1) Rozebranie chodników betonowych i obrzeży, 2) Rozebranie posadzki, 3) Demontaż barierek metalowych zewnętrznych, 4) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego, 5) Wykopy ręczne i mechaniczne, 6) Zakorkowanie odejścia w studni, 7) Demontaż rurociągu kamionkowego o średnicy 150mm w wykopie - około 9mb, 8) Przebicie/poszerzenie otworów w ścianie - w razie konieczności, 9) Zlikwidowanie studni w piwnicy, 10) Przesunięcie kratki ściekowej, 11) Ułożenie nowego rurociągu z rur PVC-U SN8 o średnicy 110mm z przejściem na średnicę 50mm w wykopie, z zachowaniem odpowiednich spadków - około 9mb, 12) Zamontowanie odpowiednich kształtek oraz wpustu ściekowego, 13) Wykonanie uszczelnienia rury w studni D2 przy pomocy chemii budowlanej, 14) Oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie przejść przez ścianę, uszczelnienie, 15) Zabezpieczanie środkami grzybobójczymi elewacji, 16) Wykonanie izolacji ściany, 17) Uzupełnienie tynku, 18) Zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem, 19) Odtworzenie posadzki, 20) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, 21) Sprawdzenie szczelności połączeń rurociągu, 22) Wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych i starego rurociągu, przedłożenie Zamawiającemu kart przekazania odpadów, 23) Naniesienie zmian na istniejącej dokumentacji budynku, 24) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 egzemplarz. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)opis powyżej 2)przedmiar robót stanowiący załącznik 7 do SIWZ 3)zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ 4.Klasyfikacja wg kodu CPV: 50.76.00.00-0 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej, 50.70.00.00-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych (sieci zewnętrzne).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50760000-0
Dodatkowe kody CPV: 50700000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8858.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład usługowy instalacyjno-budowlany Tomasz Mijalski ul. Wrocławska 23, 55-093 Kiełczów,  tomasz@mijalski.pl,  ul. Wrocławska 23, Kiełczów,  55-093,  Śliwice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16906.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16906.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16906.83
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.