Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Ogłoszenie nr 326369 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Wrocław: Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne)od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu
ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-79/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne)od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-79/WZŻ/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wykonania naprawy fragmentu kanalizacji (sieci zewnętrzne) od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu. Długość w/w odcinka to około 9mb, z uwagi na zły stan techniczny rurociągu oraz zalewanie pomieszczenia i ściany w piwnicy. Przeprowadzenie prac naprawczych ma na celu zapewnienie ciągłości funkcjonowania obiektu żłobka i utrzymania go w niepogorszonym stanie technicznym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo Budowlane ( Dz. U. 2016. 290 ) i przepisów wykonawczych do ustawy oraz związanych z zachowaniem wymogów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Zakres zamówienia: Wykonanie naprawy fragmentu kanalizacji od studni D2 do kratki ściekowej w piwnicy żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu wraz z zakupem, dostarczeniem, wbudowaniem materiałów oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki oraz odpadów w ramach wykonania prac naprawczych. W zakres prac wchodzą m.in. 1) Rozebranie chodników betonowych i obrzeży, 2) Rozebranie posadzki, 3) Demontaż barierek metalowych zewnętrznych, 4) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego, 5) Wykopy ręczne i mechaniczne, 6) Zakorkowanie odejścia w studni, 7) Demontaż rurociągu kamionkowego o średnicy 150mm w wykopie - około 9mb, 8) Przebicie/poszerzenie otworów w ścianie - w razie konieczności, 9) Zlikwidowanie studni w piwnicy, 10) Przesunięcie kratki ściekowej, 11) Ułożenie nowego rurociągu z rur PVC-U SN8 o średnicy 110mm z przejściem na średnicę 50mm w wykopie, z zachowaniem odpowiednich spadków - około 9mb, 12) Zamontowanie odpowiednich kształtek oraz wpustu ściekowego, 13) Wykonanie uszczelnienia rury w studni D2 przy pomocy chemii budowlanej, 14) Oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie przejść przez ścianę, uszczelnienie, 15) Zabezpieczanie środkami grzybobójczymi elewacji, 16) Wykonanie izolacji ściany, 17) Uzupełnienie tynku, 18) Zasypanie wykopu wraz z zagęszczeniem, 19) Odtworzenie posadzki, 20) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, 21) Sprawdzenie szczelności połączeń rurociągu, 22) Wywóz oraz utylizacja odpadów budowlanych i starego rurociągu, przedłożenie Zamawiającemu kart przekazania odpadów, 23) Naniesienie zmian na istniejącej dokumentacji budynku, 24) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 egzemplarz. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)opis powyżej 2)przedmiar robót stanowiący załącznik 7 do SIWZ 3)zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ 4.Klasyfikacja wg kodu CPV: 50.76.00.00-0 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej, 50.70.00.00-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych (sieci zewnętrzne).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50760000-0
Dodatkowe kody CPV:
50700000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8858.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16906.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.