eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego 30x50m o nawierzchni z trawy syntetycznej w Bralinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32632

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bralin: budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego 30x50m o nawierzchni z trawy syntetycznej w Bralinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bralin, do kontaktów: Artur Wójcik, tel.062-7811229, bud@bralin.com.pl, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, fax (062) 7811202, e-mail: gmina@bralin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bralin.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego 30x50m o nawierzchni z trawy syntetycznej w Bralinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: powiat kępiński - BRALIN, ul.Rynek 1 - teren przyszkolny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego 30x50m o nawierzchni z trawy syntetycznej. Zakres: roboty ziemne, drenaże odwadniające, podbudowa pod nawierzchnię, nawierzchnia z trawy syntetycznej o wysokich parametrach na pow.30x50m z zasypką kwarcową, ogrodzenie wysokie, urządzenia sportowe do piłki ręcznej, siatkówki, 2 kpl do koszykówki. Uwaga. Pożądany termin realizacji do 30.08.2006,nie krócej jednak niż 1 miesiąc od daty zawarcia umowy (punktowane). Maksymalny okres realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferent powinien dołączyć do oferty: 1. Kartę techniczną oferowanej trawy syntetycznej. 2. Wyniki badań fizykochemicznych nawierzchni sportowej potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Aprobacie ITB lub innym certyfikacie instytucji uprawnionej do przeprowadzenia tego rodzaju badań.Załączyć aprobaty i cetyfikaty. 3. Atest wydany przez PZH na proponowaną nawierzchnię. 4. Certyfikaty bezpieczeństwa B na oferowany sprzęt sportowy,atesty-jeżeli posiada. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia z przedziału 60 tys-120 tys.euro Zakres wskazano w punkcie II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wys.8000,- zł w dowolnej formie dopuszczonej ustawąPZP 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art.24 ust.1,2 ustawy PZP i jednocześnie spełniający wymogi art.22 ust.1 PZP,co ma być jednoznacznie potwierdzone załączonymi do oferty żądanymi przez zamawiającego dokumentami, w tym udokumentują: - posiadanie autoryzacji wystawionej przez producenta nawierzchni trawy syntetycznej, która potwierdza posiadanie przez oferenta odpowiednich kwalifikacji, - wykonanie z należytą starannością jako Generalny Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postepowanie co najmniej trzech inwestycji polegających na budowie boisk z trawy syntetycznej o pow. co najmniej 1200 m2 każda z odwodnieniem drenażowym, - obroty roczne z ostatnich dwóch lat w zakresie robót budowlno-montażowych przekroczyły corocznie 1,00 mln zł, - dysponowanie aktywami płynnymi lub zapewnionymi kredytami, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wys. nie mniejszej niż 200 tys.zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonych do oferty, wymagalnych dokumentów - jak wskazano w SIWZ, nz zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia z art.22 ust.1 i art.24 ust.1,2 ustawy PZP - złożone na formularzach załączonych do SIWZ; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. wskazanie uprawnionego kierownika budowy (branża drogowa lub branża budowlana), kopia uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB, - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informacji banku lub SKOK-u, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej dostęp do środków w wys. co najmniej 200 tys. zł - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. .. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują regulacje zawarte w ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r.) .. Uwaga. Szczegółowy wykaz dokumentów składających się na kompletną ofertę - zamieszczono w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin wykonania (w zakresie jak opisano w SIWZ) 5 3. Okres gwarancyjny (w zakresie 3-5 lat - jak opisano w SIWZ) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bralin.com.pl/inwestycje. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew w ciągu 7 dni lub gotówka lub za pobraniem - za zrealizowanie przesyłki SIWZ. Pobieranie SIWZ w wersji elektronicznej jest bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 11:30, Siedziba zamawiającego tj.UG Bralin, 63-640 Bralin, ul.Rynek 3, sala.nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.