eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowiea)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2016-10-18

Ogłoszenie nr 326114 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.

Kraków: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62320-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 49373-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo , woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

141.2711.18.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych. Sprawa znak: 141.2711.18.2016


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111100-9, 45111220-6, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421000-4, 45421131-1, 45421132-8, 45450000-6, 45331220-4, 45331000-6, 45300000-0, 45311100-1, 45315300-1, 45421146-9, 45310000-3, 45311200-2, 45330000-9, 45331200-8, 45331200-8, 45320000-6, 45330000-9, 45321000-3, 45331000-6, 45331230-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 29.04.2016r. do dnia 29.07.2016r., Aneksem nr 1/2016 z dnia 15.07.2016r. zmieniono termin realizacji na: od dnia 29.04.2016r. do dnia 21.11.2016r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych w Krakowie - ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/04/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm: Lider: Firma Usługowo-Handlowa EL-DOR Jacek Pohorelsky,  ,  ul. Sewera 2A,  30-134,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Partner: ELEKTROKLIM Krzyszof Fundament,  ,  ul. Grzegórzecka 78 lok. 1,  31-559,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Partner: Zakład Wykonawstwa Robót Elektroenergetycznych i Handlu Waldemar Kajdas, Michał Kajdas s.c.,  ,  ul. Jodłowa 46,  30-251,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 981740.39 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Udzielenie zamówienia uzupełniającego poprzez rozszerzenie przedmiotu umowy, określenie terminu wykonania robót uzupełniających, sposobu wykonania, sposobu odbioru robót, zmiana wysokości wynagrodzenia poprzez jego zwiększenie o wartość robót uzupełniających, określenie sposobu rozliczenia robót uzupełniających, wskazanie obowiązku wniesienia dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 19 ust. 3 pkt. 2b ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw, a także interpretacją zamieszczoną na stronie internetowej UZP zamówienie uzupełniające do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy Pzp winno być dokonane w formie zmiany umowy. Ponadto zgodnie z treścią §1 ust. 4 umowy nr 141.2711.18.2016 - cz. II z dnia 29.04.2016r. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących przedmiot umowy.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonano zmian umowy w następującym zakresie: 1.§ 1 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót remontowych w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych w Krakowie - ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych, w zakresie części II przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą przetargową z dnia 31.03.2016 r. oraz zgodnie z protokołami konieczności nr 1/2016 z dnia 20.06.2016 r., nr 2/2016 z dnia 15.07.2016 r. i nr 3/2016 z dnia 25.08.2016 r. oraz kosztorysem ofertowym - roboty dodatkowe i protokołem konieczności nr 4/2016 z dnia 02.09.2016 r. wraz z kosztorysami ofertowymi - roboty uzupełniające". 2. § 1 ust 2 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Szczegółowy zakres przedmiotu umowy precyzuje załącznik nr 1 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia" wraz z przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym - roboty dodatkowe wraz z nadzorem autorskim wraz z kosztorysami ofertowymi - roboty uzupełniające". 3. po § 2 ust 1a dodaje się ust. 1b w następującym brzmieniu: "Roboty uzupełniające objęte kosztorysem ofertowym - roboty uzupełniające realizowane będą w terminie od dnia 05.10.2016 r. do dnia 21.11.2016 r.". 4. po § 2 ust 2a dodaje się ust. 2b w następującym brzmieniu: "Za termin zakończenia realizacji robót uzupełniających uważa się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót uzupełniających". 5. § 3 ust. 1.2.a umowy otrzymuje brzmienie: "wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z: "Opisem przedmiotu zamówienia", warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, złożoną ofertą przetargową, protokołami konieczności nr 1/2016 z dnia 20.06.2016 r., nr 2/2016 z dnia 15.07.2016 r., nr 3/2016 z dnia 25.08.2016 r., i nr 4/2016 z dnia 02.09.2016 r., nadzorem autorskim i kosztorysami ofertowymi - roboty dodatkowe i roboty uzupełniające, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i postanowieniami umowy oraz oddanie go Zamawiającemu w użytkowanie". 6. § 7 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy określonego w § 1 Strony ustalają maksymalne wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości 1 615 840,79 zł (słownie: jeden milion sześćset piętnaście tysięcy osiemset czterdzieści 79/100 zł) w tym podatek VAT 23 % w kwocie 302 149,09 zł (słownie: trzysta dwa tysiące sto czterdzieści dziewięć 09/100 zł) w tym m.in.: - wynagrodzenie za roboty dodatkowe na kwotę 232 061,28 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące sześćdziesiąt jeden 28/100 zł) w tym podatek VAT 23 % w kwocie 43 393,57 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące trzysta dziewięćdziesiąt trzy 57/100 zł), - wynagrodzenie za roboty uzupełniające na kwotę 176 238,83 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście trzydzieści osiem 83/100 zł) w tym podatek VAT 23% w kwocie 32 955,23 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt pięć 23/100 zł)". 7. § 8 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo na podstawie faktury po zakończeniu robót stanowiących przedmiot umowy i dokonaniu ich końcowego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, z wyłączeniem wynagrodzenia z tytułu robót dodatkowych oraz robót uzupełniających, które zostaną objęte osobnymi fakturami wystawionymi i płatnymi zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym paragrafie". 2. Na podstawie § 14 ust. 4 umowy Wykonawca wniesienie dodatkowe zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto za wykonane roboty uzupełniające, o którym mowa w § 1 niniejszego aneksu tj. w kwocie 17 623,89 zł.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.