Ogłoszenie z dnia 2016-10-18
Ogłoszenie nr 326114 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.
Kraków: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62320-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 49373-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny
127000040, ul.
ul. Św. Anny
12,
31008
Kraków, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
12 433 27 29, faks
12 398 37 01, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):141.2711.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, zlokalizowanych w Krakowie: a)ul. Grzegórzecka 16 (część I przedmiotu zamówienia, b)ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C (część II przedmiotu zamówienia), c)ul. Kopernika 7A (część III przedmiotu zamówienia), d)ul. Wielicka 265 (część IV przedmiotu zamówienia), e)ul. Medyczna 9 (część V przedmiotu zamówienia), w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych. Sprawa znak: 141.2711.18.2016
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111100-9,
45111220-6,
45400000-1,
45410000-4,
45430000-0,
45442100-8,
45421000-4,
45421131-1,
45421132-8,
45450000-6,
45331220-4,
45331000-6,
45300000-0,
45311100-1,
45315300-1,
45421146-9,
45310000-3,
45311200-2,
45330000-9,
45331200-8,
45331200-8,
45320000-6,
45330000-9,
45321000-3,
45331000-6,
45331230-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 29.04.2016r. do dnia 29.07.2016r., Aneksem nr 1/2016 z dnia 15.07.2016r. zmieniono termin realizacji na: od dnia 29.04.2016r. do dnia 21.11.2016r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych w Krakowie - ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Konsorcjum firm: Lider: Firma Usługowo-Handlowa EL-DOR Jacek Pohorelsky,
,
ul. Sewera 2A,
30-134,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Udzielenie zamówienia uzupełniającego poprzez rozszerzenie przedmiotu umowy, określenie terminu wykonania robót uzupełniających, sposobu wykonania, sposobu odbioru robót, zmiana wysokości wynagrodzenia poprzez jego zwiększenie o wartość robót uzupełniających, określenie sposobu rozliczenia robót uzupełniających, wskazanie obowiązku wniesienia dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 19 ust. 3 pkt. 2b ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw, a także interpretacją zamieszczoną na stronie internetowej UZP zamówienie uzupełniające do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy Pzp winno być dokonane w formie zmiany umowy. Ponadto zgodnie z treścią §1 ust. 4 umowy nr 141.2711.18.2016 - cz. II z dnia 29.04.2016r. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących przedmiot umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonano zmian umowy w następującym zakresie: 1.§ 1 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót remontowych w pomieszczeniach zwierzętarni Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum zlokalizowanych w Krakowie - ul. Czysta 18 i Czysta 18 B i C w celu dostosowania do obowiązujących przepisów dotyczących hodowli oraz utrzymania zwierząt laboratoryjnych,
w zakresie części II przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą przetargową z dnia 31.03.2016 r. oraz zgodnie z protokołami konieczności nr 1/2016 z dnia 20.06.2016 r., nr 2/2016 z dnia 15.07.2016 r. i nr 3/2016 z dnia 25.08.2016 r. oraz kosztorysem ofertowym - roboty dodatkowe i protokołem konieczności nr 4/2016 z dnia 02.09.2016 r. wraz z kosztorysami ofertowymi - roboty uzupełniające". 2. § 1 ust 2 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Szczegółowy zakres przedmiotu umowy precyzuje załącznik nr 1 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia" wraz z przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym - roboty dodatkowe wraz z nadzorem autorskim wraz z kosztorysami ofertowymi - roboty uzupełniające". 3. po § 2 ust 1a dodaje się ust. 1b w następującym brzmieniu: "Roboty uzupełniające objęte kosztorysem ofertowym - roboty uzupełniające realizowane będą w terminie od dnia 05.10.2016 r. do dnia 21.11.2016 r.". 4. po § 2 ust 2a dodaje się ust. 2b w następującym brzmieniu: "Za termin zakończenia realizacji robót uzupełniających uważa się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót uzupełniających". 5. § 3 ust. 1.2.a umowy otrzymuje brzmienie:
"wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z: "Opisem przedmiotu zamówienia", warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i Prawa budowlanego, złożoną ofertą przetargową, protokołami konieczności nr 1/2016 z dnia 20.06.2016 r., nr 2/2016 z dnia 15.07.2016 r., nr 3/2016 z dnia 25.08.2016 r., i nr 4/2016 z dnia 02.09.2016 r., nadzorem autorskim
i kosztorysami ofertowymi - roboty dodatkowe i roboty uzupełniające, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i postanowieniami umowy oraz oddanie go Zamawiającemu w użytkowanie". 6. § 7 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
"Za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy określonego w § 1 Strony ustalają maksymalne wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości 1 615 840,79 zł (słownie: jeden milion sześćset piętnaście tysięcy osiemset czterdzieści 79/100 zł) w tym podatek VAT 23 % w kwocie 302 149,09 zł (słownie: trzysta dwa tysiące sto czterdzieści dziewięć 09/100 zł) w tym m.in.:
- wynagrodzenie za roboty dodatkowe na kwotę 232 061,28 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące sześćdziesiąt jeden 28/100 zł) w tym podatek VAT 23 % w kwocie 43 393,57 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące trzysta dziewięćdziesiąt trzy 57/100 zł),
- wynagrodzenie za roboty uzupełniające na kwotę 176 238,83 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście trzydzieści osiem 83/100 zł) w tym podatek VAT 23% w kwocie 32 955,23 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt pięć 23/100 zł)". 7. § 8 ust 1 umowy otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi jednorazowo na podstawie faktury po zakończeniu robót stanowiących przedmiot umowy i dokonaniu ich końcowego protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, z wyłączeniem wynagrodzenia z tytułu robót dodatkowych oraz robót uzupełniających, które zostaną objęte osobnymi fakturami wystawionymi i płatnymi zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym paragrafie". 2. Na podstawie § 14 ust. 4 umowy Wykonawca wniesienie dodatkowe zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto za wykonane roboty uzupełniające, o którym mowa w § 1 niniejszego aneksu tj. w kwocie 17 623,89 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi technicznej przy ul. Księcia Józefa.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont dachu płaskiego na budynku H-A1A2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-288/24.
- (DFP.271.93.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Usługi pralnicze
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.