eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Montaż oświetlenia ulicznego dróg na istniejących słupach na terenie Gminy Wilczyce w miejscowościach Bugaj, Bożęcin i Daromin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Wilczyce: Montaż oświetlenia ulicznego dróg na istniejących słupach na terenie Gminy Wilczyce w miejscowościach Bugaj, Bożęcin i Daromin
Numer ogłoszenia: 326040 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oświetlenia ulicznego dróg na istniejących słupach na terenie Gminy Wilczyce w miejscowościach Bugaj, Bożęcin i Daromin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: 1. W sołectwie Bugaj montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt przelotowy i narożny 33 sztuki; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt końcowy -6 sztuk; ułożenie przewodu AsXSn 2 x 35mm2 lub równoważnego przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych - 9,0 m; montaż tablicy bezpiecznikowej sterującej w szafce stacyjnej - 1 sztuka; montaż konstrukcji stalowych i oprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik SV- 25 lub równoważny - 8 sztuk; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn- ogranicznik przepięć izolowany ETITEC 500/5 lub równoważny - 4 sztuk; montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn - typu AsXSn 2 x 35mm2 - 1,3km; mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych fi 20 w gruncie kat. III - 40 metrów; montaż uziomów lub przewodów uziemiających bednarka FeZn 25 x 4 w gruncie kat. IV - 20 metrów; montaż wysięgników rurowych WR -1lub równoważny na słupie - 9 sztuk; montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wyciąganie w wysięgniki - 9 kpl.; montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LEDA 1 lub równoważna - 9 sztuk; pomiar rezystencji izolacji elektrycznej - obwód 1-fazowy ( każdy następny pomiar) - 2 pomiary; badania i pomiary instalacji uziemiającej ( pierwszy pomiar) - 9 sztuk; badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 9 sztuk; pomiar natężenia oświetlenia oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dopuszczenie do prac - 1 sztuka. 2. W sołectwie Bożęcin montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt przelotowy i narożny 49 sztuk; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt końcowy -8 sztuk; ułożenie przewodu AsXSn 2 x 35mm2 lub równoważny przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych - 18,0 m; montaż tablicy bezpiecznikowej sterującej w szafce stacyjnej - 2 sztuki; montaż konstrukcji stalowych i oprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik SV- 25 lub równoważny - 15 sztuk; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn- ogranicznik przepięć izolowany ETITEC 500/5 lub równoważny - 6 sztuk; montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn - typu AsXSn 2 x 35mm2 - 2.0 km; mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych fi 20 w gruncie kat. III - 40 metrów; montaż uziomów lub przewodów uziemiających bednarka FeZn 25 x 4 w gruncie kat. IV - 40 metrów; montaż wysięgników rurowych WR -1 lub równoważny na słupie - 15 sztuk; montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wyciąganie w wysięgniki - 15 kpl.; montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LEDA 1 lub równoważna - 15 sztuk; pomiar rezystencji izolacji elektrycznej - obwód 1-fazowy ( każdy następny pomiar) - 4 pomiary; badania i pomiary instalacji uziemiającej ( pierwszy pomiar) - 4 sztuki; badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 15 sztuk; pomiar natężenia oświetlenia oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dopuszczenie do prac - 1 sztuka. 3. W miejscowości Daromin - droga w kierunku Grochocice Kolonia (odcinek od Pana Pałacha do Pana Ożóg) montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt przelotowy i narożny 20 sztuk; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - uchwyt końcowy -2 sztuki; ułożenie przewodu AsXSn 2 x 35mm2 lub równoważny przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych - 10,0 m; montaż tablicy bezpiecznikowej sterującej w szafce stacyjnej - 2 sztuki; montaż konstrukcji stalowych i oprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik SV- 25 lub równoważny - 19 sztuk; montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn- ogranicznik przepięć izolowany ETITEC 500/5 lub równoważny - 1 sztuka; mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych fi 20 w gruncie kat. III - 14 metrów; montaż uziomów lub przewodów uziemiających bednarka FeZn 25 x 4 w gruncie kat. IV - 14 metrów; montaż wysięgników rurowych WR -1 lub równoważny na słupie - 19 sztuk; montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wyciąganie w wysięgniki - 19 kpl.; montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LEDA 1 lub równoważna - 19 sztuk; pomiar rezystencji izolacji elektrycznej - obwód 1-fazowy ( każdy następny pomiar) - 2 pomiary; badania i pomiary instalacji uziemiającej ( pierwszy pomiar) - 1 sztuka; badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 19 sztuk; pomiar natężenia oświetlenia oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dopuszczenie do prac - 2 sztuki. Montaż oprawy oświetleniowej wraz z żarówką 70 W obejmuje podłączenie do linii energetycznej. Montaż bezpieczników kompletny (wraz z główką wkręcającą i bezpiecznikiem). Montaż układu sterującego zgodnie z wytycznymi Rejon Energetyczny Staszów. Dokumentację powykonawczą wykonawca musi sporządzić na mapach zakupionych we własnym zakresie. Wysięgniki montowane o wymiarze 0,5 m x 0,5 m oznaczone kolorem żółtym. Wszystkie wyżej opisane elementy montażu oświetlenia ulicznego należy rozumieć jako komplety, tj. ze wszystkimi niezbędnymi elementami stanowiącymi całość poszczególnych rzeczy, pozwalające na prawidłowy montaż i funkcjonowanie oświetlenia ulicznego. Na zastosowane materiały należy przedstawić atesty i certyfikaty. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów, elementów oświetlenia ulicznego opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz, iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 8), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik Nr 9); Zamawiający w zakresie doświadczenia i wykształcenia nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ubezpieczenia: w dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopię poświadczona za zgodność z oryginałem opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.