eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Katowice: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 326038 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach , ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach wg poniżej wskazanych części i pozycji: 1)Część A - zakup Modułu bateryjnego do UPS-a Smart APC RT10000 (1 szt.), Przełącznika sieciowego zarządzalnego (2 szt.), Szaf montażowych, dwudzielnych z osprzętem (2 szt.), UPS (2 szt.), Dysków twardych SCSI (4 szt.), 2)Część B - zakup Przełącznika warstwy trzeciej (1 szt.), 3)Część C - zakup Serwerów (konfiguracja I - 2 szt.), Serwera (konfiguracja II - 1 szt.), 4)Część D - zakup Drukarki laserowej (3 szt.), Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.), Skanera (1 szt.), 5)Część E - zakup Routera CISCO881-SEC-K9 (2 szt.), Karta rozszerzająca do routera (1 szt.), 6)Część F - zakup Licencji na system NOWS i Novell BorderManager wraz z rocznym wsparciem, Oprogramowania CA, Oprogramowania ESET, Microsoft Access 2010, Polski (1 szt.), zgodnie z opisem i o parametrach nie niższych niż podane w załączniku nr 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z częściami zamówienia wskazanymi powyżej i opisanymi w załączniku nr 1. Użycie nazw własnych w stosunku do systemu APC PowerChute Business Edition, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice systemami. Użycie nazw własnych w stosunku do Router CISCO881-SEC-K9 oraz Pakiet serwisowy CISCO SmartNet, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice systemami. Użycie nazw własnych w stosunku do Cisco Four port 10/100 Ethernet switch interface card, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice systemami. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów Novell Open Workgroup Suite (NOWS), BorderManager, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice sieciowym systemem operacyjnym. Użycie nazw własnych w stosunku do systemu CA ARCserve Backup, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice systemami. Użycie nazw własnych w stosunku do systemu Eset Nod32 Antivirus, ma na celu wskazanie konkretnych produktów i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącymi w MOPS Katowice systemami. Użycie nazw własnych w stosunku do systemu Microsoft Access 2010, ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w MOPS Katowice oprogramowaniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ciągu ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: 1)dla części A: 15.000,00 złotych brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 2)dla części B: 15.000,00 złotych brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 3)dla części C: 50.000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 4)dla części D: 10.000,00 złotych brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 5)dla części E: 5.000,00 złotych brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 6)dla części F: 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. II. W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przez zamawiającego: 1)dla części A (dot. przełącznika sieciowego zarządzalnego, UPS, dysków twardych SCSI): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, b)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z wyszczególnieniem pełnej nazwy i modelu oferowanego sprzętu. 2)dla części B (dla każdej pozycji): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, b)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z wyszczególnieniem pełnej nazwy i modelu oferowanego sprzętu. 3)dla części C (dla każdej pozycji): a)certyfikat potwierdzający osiągnięty wynik w testach wydajnościowych SPECint_rate2006_base, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1, z osobna dla serwerów w konfiguracji I i w konfiguracji II - wydruk ze strony: www.spec.org, b)wydruk karty produktu dostępnej na stronie www producenta serwera lub oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium dla typowej konfiguracji (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim) w zakresie poziomu emitowanego hałasu, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1, z osobna dla serwerów w konfiguracji I i w konfiguracji II, c)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, d)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z wyszczególnieniem pełnej nazwy i modelu oferowanego sprzętu. 4)dla części D (dla każdej pozycji): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, b)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z wyszczególnieniem pełnej nazwy i modelu oferowanego sprzętu. 5)dla części E (dla każdej pozycji): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. 6)dla części F (oprogramowanie CA, oprogramowanie ESET): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone oprogramowanie będzie pochodzić z oficjalnego, polskiego kanału dystrybucyjnego producenta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice pokój 44a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w części D ( drukarka laserowa, urządzrenie wielofunkcyjne, skaner ) jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (PriorytetVII, Działanie 7.2 Poddziałanie 7.2.1.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - zakup Modułu bateryjnego do UPS-a Smart APC RT10000 (1 szt.), Przełącznika sieciowego zarządzalnego (2 szt.), Szaf montażowych, dwudzielnych z osprzętem (2 szt.), UPS (2 szt.), Dysków twardych SCSI (4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - zakup Przełącznika warstwy trzeciej (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - zakup Serwerów (konfiguracja I - 2 szt.), Serwera (konfiguracja II - 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D - zakup Drukarki laserowej (3 szt.), Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.), Skanera (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E - zakup Routera CISCO881-SEC-K9 (2 szt.), Karta rozszerzająca do routera (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F - zakup Licencji na system NOWS i Novell BorderManager wraz z rocznym wsparciem, Oprogramowania CA, Oprogramowania ESET, Microsoft Access 2010, Polski (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.