Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Otwock: Dostawę komputerów typu All In One będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku przeznaczonych do obsługi systemu PACS
Numer ogłoszenia: 325999 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288903 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę komputerów typu All In One będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku przeznaczonych do obsługi systemu PACS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji minimum 2011) sześciu komputerów typu All In One będących wyposażeniem Bloku Operacyjnego Ortopedii I oraz Bloku Operacyjnego Ortopedii II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku, przeznaczonych do obsługi systemu PACS. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się: - Tabela cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1, - Wymagania ogólne zgodnie z załącznikiem nr 5, - Wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Sposób realizacji: Dostawa jednorazowa. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 14 dni licząc od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 15 grudnia 2011 roku...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Marymoncka 99/103 01-813 Warszawa Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Zamawiającego działa: Pełnomocnik Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Zadanie finansowane jest ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Komputery All-in-One z ekranem dotykowym 6 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL Sp. z o. o Sp. K, Ul. Dąbrowskiego 553, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21365,10
Oferta z najniższą ceną: 21365,10 / Oferta z najwyższą ceną: 45756,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa biblioteki taśmowej LT09 wraz z taśmami na potrzeby NCBJ OR POLATOM
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
- Dostawa sprzętu komputerowego dla publicznych przedszkoli w Tychach
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.