eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Żyraków: Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków w roku 2012
Numer ogłoszenia: 325781 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Porządkowanie i wywóz odpadów stałych z miejsc użyteczności publicznej znajdujących się na terenie gminy Żyraków w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - Porządkowanie przystanków i wywóz odpadów z koszy na śmieci: W zakres zamówienia wchodzi: sprzątanie zatok autobusowych i przystanków, opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 70 l, wywóz odpadów stałych na wysypisko śmieci Wykaz przystanków objętych usługą: 1. Zawierzbie Betoniarnia 1 szt 70 litrów 2. Zawierzbie Cegielnia 1 szt 70 litrów 3. Straszęcin Mała Wola - skrzyżowanie (tylko zebranie zgromadzonych odpadów) 1 szt 70 litrów 4. Straszęcin Mała Wola - Koziara 1 szt 70 litrów 5. Straszęcin Kiosk Ruchu 1 szt 70 litrów 6. Straszęcin Obok starej szkoły 1 szt 70 litrów 7. Straszęcin Plebania 1 szt 70 litrów 8. Straszęcin Obok Spółdzielni Mieszkaniowej 1 szt 70 litrów 9. Straszęcin Przed mostem na rzece Grabiniance 1 szt 70 litrów 10. Wola Wielka Obok posesji p. Sarama 1 szt 70 litrów 11. Wola Wielka Szkoła 1 szt 70 litrów 12. Góra Motyczna Za cmentarzem, przy boisku sportowym 1 szt 70 litrów 13. Wiewiórka Obok drogi do Woli Wielkiej 1 szt 70 litrów 14. Wiewiórka Szkoła 1 szt 70 litrów 15. Wiewiórka Koniec wsi 1 szt 70 litrów 16. Zasów Przed kościołem 1 szt 70 litrów 17. Zasów Obok p. Typer 1 szt 70 litrów 18. Zasów Obok sklepu p. Dziadosz 1 szt 70 litrów 19. Nagoszyn Cieszęciny Przed posesją p. Pluta 1 szt 70 litrów 20. Nagoszyn Cieszęciny Tzw. Dąbki 1 szt 70 litrów 21. Mokre Początek wsi Mokre od strony Cieszęciny 1 szt 70 litrów 22. Mokre Środek wsi Mokre 1 szt 70 litrów 23. Mokre Koniec wsi Mokre 1 szt 70 litrów 24. Żyraków Obok remizy OSP 1 szt 70 litrów 25. Żyraków Szkoła 1 szt 70 litrów 26. Żyraków Obok posesji Koziara Mirosław 1 szt 70 litrów 27. Żyraków W parku przy budynku starej gminy 1 szt 70 litrów 28. Żyraków Park naprzeciw budynku Policji 1 szt 70 litrów 29. Żyraków Przy Urzędzie Gminy 1 szt 70 litrów 30. Żyraków Rynek 6 szt. 60 lirów 31. Wola Żyrakowska Młyn 1 szt 70 litrów 32. Wola Żyrakowska Sklep przy stawie 1 szt 70 litrów 33. Bobrowa Obok posesji p. Chmielowski 1 szt 70 litrów 34. Bobrowa Obok posesji p. Marzec Krzysztof 1 szt 70 litrów 35. Bobrowa Centrum wsi 1 szt 70 litrów 36. Bobrowa SKR 1 szt 70 litrów 37. Bobrowa Obok posesji p. Obaz Tadeusz 1 szt 70 litrów 38. Bobrowa Wola Skrzyżowanie 1 szt 70 litrów 39. Bobrowa Wola Obok budynku starej szkoły 1 szt 70 litrów 40. Nagoszyn Obok kościoła 1 szt 70 litrów 41. Nagoszyn Obok sklepu p. Róg Władysław 1 szt 70 litrów 42. Nagoszyn Obok szkoły 1 szt 70 litrów 43. Nagoszyn Naprzeciw tzw. Garaży 1 szt 70 litrów 44. Nagoszyn k. posesji p. Kołodziej 1 szt 70 litrów 45. Nagoszyn Skrzyżowanie na Łączki i Przecław 1 szt 70 litrów 46. Nagoszyn Koniec 1 szt 70 litrów 47. Korzeniów początek wsi 1 szt 70 litrów 48. Korzeniów Przystanek k. remizy OSP 1 szt 70 litrów 49. Korzeniów Koniec wsi Korzeniów 1 szt 70 litrów Częstotliwość realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Część 2 zamówienia - Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: dostarczenie własnych kontenerów przeznaczonych do wywozu odpadów stałych, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, które będą ustawione przez cały okres trwania umowy w miejscach wskazanych w poniższym wykazie. Pojemności i ilości kontenerów zostały określone w poniższym wykazie, wywóz odpadów z kontenerów na wysypisko śmieci, utrzymanie miejsc obok kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym, dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu w miesiącach kiedy występują wysokie temperatury tj. obowiązkowo od miesiąca maja do września. Wykaz kontenerów objętych usługą: 1. Żyraków Obok Urzędu Gminy 2 szt., V - 1100 L 2. Bobrowa Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 3. Bobrowa Biblioteka 1 szt., V - 110 L 4. Bobrowa Wola Biblioteka 1 szt., V - 110 L 5. Nagoszyn Remiza OSP (biblioteka) 1 szt., V - 1100 L 6. Góra Motyczna Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 7. Korzeniów Ośrodek Promocji i Aktywności Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych Radość w Korzeniowie 1 szt., V - 1100 L 8. Korzeniów Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 9. Wola Żyrakowska Ośrodek Kultury 1 szt., V - 1100 L 10. Zasów Biblioteka Publiczna 1 szt., V - 1100 L 11. Straszęcin Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 12. Nagoszyn Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 13. Wiewiórka Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 14. Straszęcin Cmentarz 1 szt., SPW-10m3 15. Korzeniów Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 16. Góra Motyczna Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 17. Zasów Cmentarz 2 szt., SPW -10m3 18. Żyraków Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 Częstotliwość realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia. Część 3 zamówienia - Wywóz odpadów komunalnych we workach 80 litrowych. Wywóz odpadów komunalnych w workach foliowych 80 litrowych na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba. Przewiduje się wywóz minimum 60 worków, z tym że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu, lecz nie mniej niż 20 %. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: odbiór worków 80 litrowych z odpadami,wWywóz odpadów na wysypisko śmieci Częstotliwość realizacji usługi: na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2)Stosowne pełnomocnictwo(a). 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Prawa Zamówień Publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany umowy, które dotyczą: a)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą pod warunkiem zmiany obowiązującego stanu prawnego regulującego wykonywanie przedmiotu zamówienia, co powodowałoby działanie Stron niezgodnie z prawem. b)zmiany terminu comiesięcznej realizacji zamówienia pod warunkiem wystąpienia trudności po stronie Zamawiającego z przeprowadzeniem kontroli wywozów odpadów. c)skrócenia okresu realizacji umowy pod warunkiem wyczerpania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy. d)zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem pozyskania przez Zamawiającego informacji, że realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym. e)zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, lecz nie mniej niż o 20% pod warunkiem wystąpienia okoliczności ograniczających możliwości finansowe Zamawiającego f)zwiększenia częstotliwości wykonywania usług w miesiącu pod warunkiem nadmiaru odpadów. Wynagrodzenie przy opróżnieniu jednorazowo wszystkich punktów określonych dla poszczególnych części zamówienia pozostaje stałe jak określono w § 4 ust. 1 wzoru umowy, z tym że całkowite wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy. Rozliczenie na podstawie ceny jednostkowej za dodatkowy wywóz będzie stosowane tylko na potrzeby ewentualnych, awaryjnych zgłoszeń. g)zwiększenia ilości sprzątanych przystanków lub opróżnianych kontenerów na potrzeby zamawiającego. Wówczas rozliczenie odbywać się będzie na podstawie stawek jednostkowych za dodatkowy wywóz, lecz całkowite wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 4 ust 4 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Porządkowanie przystanków i wywóz odpadów z koszy na śmieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: sprzątanie zatok autobusowych i przystanków, opróżnianie koszy na śmieci o pojemności 60 i 70 l, wywóz odpadów stałych na wysypisko śmieci Wykaz przystanków objętych usługą: 1. Zawierzbie Betoniarnia 1 szt 70 litrów 2. Zawierzbie Cegielnia 1 szt 70 litrów 3. Straszęcin Mała Wola - skrzyżowanie (tylko zebranie zgromadzonych odpadów) 1 szt 70 litrów 4. Straszęcin Mała Wola - Koziara 1 szt 70 litrów 5. Straszęcin Kiosk Ruchu 1 szt 70 litrów 6. Straszęcin Obok starej szkoły 1 szt 70 litrów 7. Straszęcin Plebania 1 szt 70 litrów 8. Straszęcin Obok Spółdzielni Mieszkaniowej 1 szt 70 litrów 9. Straszęcin Przed mostem na rzece Grabiniance 1 szt 70 litrów 10. Wola Wielka Obok posesji p. Sarama 1 szt 70 litrów 11. Wola Wielka Szkoła 1 szt 70 litrów 12. Góra Motyczna Za cmentarzem, przy boisku sportowym 1 szt 70 litrów 13. Wiewiórka Obok drogi do Woli Wielkiej 1 szt 70 litrów 14. Wiewiórka Szkoła 1 szt 70 litrów 15. Wiewiórka Koniec wsi 1 szt 70 litrów 16. Zasów Przed kościołem 1 szt 70 litrów 17. Zasów Obok p. Typer 1 szt 70 litrów 18. Zasów Obok sklepu p. Dziadosz 1 szt 70 litrów 19. Nagoszyn Cieszęciny Przed posesją p. Pluta 1 szt 70 litrów 20. Nagoszyn Cieszęciny Tzw. Dąbki 1 szt 70 litrów 21. Mokre Początek wsi Mokre od strony Cieszęciny 1 szt 70 litrów 22. Mokre Środek wsi Mokre 1 szt 70 litrów 23. Mokre Koniec wsi Mokre 1 szt 70 litrów 24. Żyraków Obok remizy OSP 1 szt 70 litrów 25. Żyraków Szkoła 1 szt 70 litrów 26. Żyraków Obok posesji Koziara Mirosław 1 szt 70 litrów 27. Żyraków W parku przy budynku starej gminy 1 szt 70 litrów 28. Żyraków Park naprzeciw budynku Policji 1 szt 70 litrów 29. Żyraków Przy Urzędzie Gminy 1 szt 70 litrów 30. Żyraków Rynek 6 szt. 60 lirów 31. Wola Żyrakowska Młyn 1 szt 70 litrów 32. Wola Żyrakowska Sklep przy stawie 1 szt 70 litrów 33. Bobrowa Obok posesji p. Chmielowski 1 szt 70 litrów 34. Bobrowa Obok posesji p. Marzec Krzysztof 1 szt 70 litrów 35. Bobrowa Centrum wsi 1 szt 70 litrów 36. Bobrowa SKR 1 szt 70 litrów 37. Bobrowa Obok posesji p. Obaz Tadeusz 1 szt 70 litrów 38. Bobrowa Wola Skrzyżowanie 1 szt 70 litrów 39. Bobrowa Wola Obok budynku starej szkoły 1 szt 70 litrów 40. Nagoszyn Obok kościoła 1 szt 70 litrów 41. Nagoszyn Obok sklepu p. Róg Władysław 1 szt 70 litrów 42. Nagoszyn Obok szkoły 1 szt 70 litrów 43. Nagoszyn Naprzeciw tzw. Garaży 1 szt 70 litrów 44. Nagoszyn k. posesji p. Kołodziej 1 szt 70 litrów 45. Nagoszyn Skrzyżowanie na Łączki i Przecław 1 szt 70 litrów 46. Nagoszyn Koniec 1 szt 70 litrów 47. Korzeniów początek wsi 1 szt 70 litrów 48. Korzeniów Przystanek k. remizy OSP 1 szt 70 litrów 49. Korzeniów Koniec wsi Korzeniów 1 szt 70 litrów Częstotliwość realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z kontenerów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: dostarczenie własnych kontenerów przeznaczonych do wywozu odpadów stałych, w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, które będą ustawione przez cały okres trwania umowy w miejscach wskazanych w poniższym wykazie. Pojemności i ilości kontenerów zostały określone w poniższym wykazie, wywóz odpadów z kontenerów na wysypisko śmieci, utrzymanie miejsc obok kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym, dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu w miesiącach kiedy występują wysokie temperatury tj. obowiązkowo od miesiąca maja do września. Wykaz kontenerów objętych usługą: 1. Żyraków Obok Urzędu Gminy 2 szt., V - 1100 L 2. Bobrowa Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 3. Bobrowa Biblioteka 1 szt., V - 110 L 4. Bobrowa Wola Biblioteka 1 szt., V - 110 L 5. Nagoszyn Remiza OSP (biblioteka) 1 szt., V - 1100 L 6. Góra Motyczna Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 7. Korzeniów Ośrodek Promocji i Aktywności Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych Radość w Korzeniowie 1 szt., V - 1100 L 8. Korzeniów Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 9. Wola Żyrakowska Ośrodek Kultury 1 szt., V - 1100 L 10. Zasów Biblioteka Publiczna 1 szt., V - 1100 L 11. Straszęcin Remiza OSP 1 szt., V - 1100 L 12. Nagoszyn Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 13. Wiewiórka Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 14. Straszęcin Cmentarz 1 szt., SPW-10m3 15. Korzeniów Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 16. Góra Motyczna Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 17. Zasów Cmentarz 2 szt., SPW -10m3 18. Żyraków Cmentarz 1 szt., SPW -10m3 Częstotliwość realizacji usługi: obowiązkowo 1 raz w miesiącu najpóźniej do 5 dnia każdego miesiąca. Zamawiający może zgłosić konieczność wywozu w formie dodatkowego zgłoszenia, który należy zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych we workach 80 litrowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych w workach foliowych 80 litrowych na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w sytuacji, gdy zajdzie potrzeba. Przewiduje się wywóz minimum 60 worków, z tym że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu, lecz nie mniej niż 20 %. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: odbiór worków 80 litrowych z odpadami, wywóz odpadów na wysypisko śmieci Częstotliwość realizacji usługi: na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.