Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Środa Wielkopolska: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.
Numer ogłoszenia: 325772 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szkolna 2, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 287 06 40, faks 0-61 287 06 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione kursy: Zadanie nr 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kategorii B dla 4 osób opuszczających rodziny zastępcze, placówki opiekuńczo - wychowawcze i młodzieżowe ośrodki wychowawcze oraz kursu prawo jazdy kategorii C dla 1 osoby opuszczającej rodzinę zastępczą. Koszt kursu obejmuje również badanie lekarskie dla kierowców oraz opłacenie pierwszego egzaminu. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii B i C. Wymagany termin wykonania zamówienia: październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r. Zadanie nr 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Profesjonalne sprzątanie dla 7 osób niepełnosprawnych. Kurs prowadzony w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 40 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia : październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r. Zadanie nr 3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu obsługi komputera i Internetu dla 15 osób- 2 pełnoletnich osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki oraz 13 osób niepełnosprawnych . Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 35 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia : październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r. Zadanie nr 4 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Urządzanie terenów zielonych dla 8 osób niepełnosprawnych. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na terenach wskazanych przez Zamawiającego. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 100 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia: październik - 15 grudnia 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że przeprowadził co najmniej jedno szkolenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przeprowadzonego z osobami niepełnosprawnymi lub osobami pełnoletnimi opuszczającymi rodziny zastępcze lub placówki opiekuńczo - wychowawcze, młodzieżowe ośrodki wychowawcze, lub wykaże, że dysponuje kadrą, która przeprowadzała szkolenia z osobami niepełnosprawnymi lub osobami pełnoletnimi opuszczającymi rodziny zastępcze, młodzieżowe ośrodki wychowawcze, placówki opiekuńczo - wychowawcze w wymienionym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą odpowiedzialną z ramienia instytucji szkoleniowej za realizację zadania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2)Informacja o osobie, która z ramienia wykonawcy będzie odpowiedzialna za realizację zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3)Oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Środa Wielkopolska, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 4)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5)Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 7 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w pkt 8 ppkt 7 i 8 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, - sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, - ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, - termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.srodawlkp-powiat.pl w dziale jed. org. powiatu, PCPR, Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szkolna 2 63-000 Środa Wielkopolska (parter - biuro doradcy ds osób niepełnosprawnych)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szkolna 2 63-000 Środa Wielkopolska pokój 205..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Przyjazne środowisko - szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kategorii B i C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kategorii B dla 4 osób opuszczających rodziny zastępcze, placówki opiekuńczo - wychowawcze i młodzieżowe ośrodki wychowawcze oraz kursu prawo jazdy kategorii C dla 1 osoby opuszczającej rodzinę zastępczą. Koszt kursu obejmuje również badanie lekarskie dla kierowców oraz opłacenie pierwszego egzaminu. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii B i C. Wymagany termin wykonania zamówienia: październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu: a) Profesjonalne sprzątanie, b) z zakresu obsługi komputera i Internetu, c) Urządzanie terenów zielonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Profesjonalne sprzątanie dla 7 osób niepełnosprawnych. Kurs prowadzony w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 40 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia : październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r. b) Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu obsługi komputera i Internetu dla 15 osób- 2 pełnoletnich osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki oraz 13 osób niepełnosprawnych . Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 35 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia : październik 2010 r. do 15 grudnia 2010 r. c) Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Urządzanie terenów zielonych dla 8 osób niepełnosprawnych. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na terenach wskazanych przez Zamawiającego. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 100 godzin. Wymagany termin wykonania zamówienia: październik - 15 grudnia 2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Harcerskiej 22 i 22A oraz budynków gospodarczych przejętych w zasób komunalny gminy Środa Wielkopolska.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3720P w ciągu ul. Kórnickiej w Środzie Wielkopolskiej wraz z przebudową skrzyżowania z DK11
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.