To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Łódź: Wyposażenie i modernizacja pracowni i zakładów patomorfologii - 25/ZP/2015.
Numer ogłoszenia: 325766 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286904 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie i modernizacja pracowni i zakładów patomorfologii - 25/ZP/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest wyposażenie i modernizacja pracowni i zakładów patomorfologii o właściwościach, w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Szczegółowe wymagania techniczne są zawarte w Załączniku nr 1C1, 1C2, 1C3 i 1C4 do SIWZ. 3. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy niż 60 dni. 5. Wykonawca podaje jeden termin płatności dla wszystkich pakietów (zadań) złożonych w ofercie. 6. Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji. 7. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego sprzętu na warunkach określonych w zał. 1C1, 1C2, 1C3 i 1C4 do SIWZ. 8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej wynosi 30,00 zł. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Proszę wypełnić Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie. 12. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTRO MED. Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75600,00
Oferta z najniższą ceną: 57240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAWA.SKA Sp. z o.o., ul. Zaczarowanej Róży 1, 05-540 Zalesie Górne, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78160,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88350,83
Oferta z najniższą ceną: 88350,83 / Oferta z najwyższą ceną: 88350,83
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10930,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11804,94
Oferta z najniższą ceną: 11804,94 / Oferta z najwyższą ceną: 11804,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do naprawy i naprawa aparatu RTG BuckyDiagnost producenta Philips
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa wyrobów medycznych - adsorbent krwi pełnej oraz dzierżawa generatora do neuromonitoringu wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup sprzętu medycznego specjalistycznego stanowiącego wyposażenie stanowiska do znieczulania i wentylacji wspomaganej/zastępczej (...) w ramach Programu inwestycyjnego (...)
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.