eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Wieluń: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora.
Numer ogłoszenia: 325743 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora. a) wymagane ilości badań w ciągu 12 miesięcy 1. Albuminy 250 2. Amylaza 5000 3. AST 3000 4. ALT 3500 5. ALP 600 6. Białko 2000 7. Białko w moczu 5000 8. Bilirubina całkowita 3500 9. Bilirubina bezpośrednia 100 10. Cholesterol 4000 11. Cholesterol HDL bezpośredni 3500 12. CK 600 13. CK-MB 500 14. CRP 7000 15. Fosfor nieorganiczny 1000 16. GGTP 300 17. Glukoza 13000 18. Kreatynia 11000 19. Kwas moczowy 1300 20. Mocznik 11500 21. Sód 14000 22. Potas 14500 23. Chlorki 14000 24. Trójglicerydy 4000 25. Żelazo 1000 b) Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora biochemicznego z przystawką ISE L.p. Parametry aparatu Parametry graniczne Odpowiedź oferenta TAK/NIE Parametry oferowane 1. Analizator biochemiczny nie starszy niż 2009 Tak 2. W pełni automatyczny analizator biochemiczny typu -benchtop- lub wolnostojący. W przypadku analizator typu -benchtop- wykonawca dołącza odpowiedni stół laboratoryjny pod analizator Tak 3, Analizator demonstracyjny Nie 4, Analizator pracujący w zakresie optycznej liniowości 0-3,0 Abs Tak 5. System pracy analizatora: w trybie -pacjent po pacjencie- Tak 6. Próby pilne: -cito- wykonane bez przerywania bieżącej pracy analizatora Tak 7. Możliwość pracy analizatora w systemie rutynowym i -cito- Tak 8. Wydajność analizatora: minimum 300 testów fotometrycznych oraz 100 ISE na godzinę Tak 9. Możliwość wykonywania badań w zakresie: - enzymy - substraty - białka specyficzne Tak 10. Możliwość wykonywania oznaczeń w różnego rodzaju materiale (surowica, osocze, płyn mózgowo-rdzeniowy, hemoliza krwi pełnej, mocz) Tak 11. Wszystkie odczynniki płynne gotowe do użycia Tak 12. Aspiracja materiału badanego oraz odczynnika poprzez osobne niezależne igły aspirujące: jedna przeznaczona do aspiracji odczynników, druga do aspiracji materiału badanego Tak 13. Analizator wyposażony w detektory: - obecności skrzepów - automatycznego monitorowania poziomu próbek -automatycznego monitorowania zużycia odczynnika Tak 14. Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku Tak 15. Analizator wyposażony w system kontroli czystości kuwet Tak 16. Zużycie wody destylowanej do 2,5 l na godzinę Tak 17. Ilość miejsc w rotorze próbkowym nie mniej niż 60 Tak 18. Możliwość pobierania materiału do badań z różnych naczyńek, kubków pediatrycznych, probówek pierwotnych, oraz probówek systemu zamkniętego pobierania krwi. ( różne systemy) Tak 19. Automatyczna identyfikacja odczynników na podstawie kodu paskowego. Tak 20. Chłodzenie rotora odczynnikowego zapewniające rzeczywistą stałą temperaturę odczynników: 2-8oC niezależnie od temperatury otoczenia dla minimum 45 różnych odczynników jednocześnie. Moduł ISE w opcji Tak 21. System kontroli jakości z możliwością liczbowego i graficznego przedstawienia wyników kontroli. Możliwość wydruku wyników kontroli (dziennych, miesięcznych) Tak 22. Automatyczne i manualne zatwierdzanie kalibracji, kontroli i walidacji wyników badań Tak 23. Możliwość załadowania do analizatora dwóch różnych serii odczynnika dla tej samej metody Tak 24. Możliwość druku wartości referencyjnych w raporcie wyniku w zależności od płci i wieku Tak 25 . Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody Tak 26. System kontroli wyników pacjenta -Delta Check- Tak 27. Automatyczna archiwizacja wyników - możliwość wykonywania zestawień statystycznych - dziennych i miesięcznych, rocznych Tak 28. Możliwość wyszukiwania wyników w archiwum wg imienia i nazwiska, ID pacjenta, numeru próbki Tak 29. Zewnętrzny UPS (możliwość podtrzymania pracy analizatora w przypadku awarii zasilania sieci elektrycznej - minimum 20 minut) Tak 30. Możliwość przesyłki danych z wykorzystaniem dwukierunkowej transmisji danych między analizatorem a laboratoryjnym systemem informatycznym - możliwość bezpośredniego podłączenia aparatu do laboratoryjnej sieci informatycznej Tak 31. Moduł ISE Możliwość opcji Tak 32, 3 parametry ISE (Na, K, Cl) Tak 33, Aparat nie wymagający stacji uzdatniania wody Tak 34. Możliwość uruchomienia modemu serwisowego Tak 35. Oświadczenie producenta, że Oferent jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego analizatora Tak 36. Czas reakcji serwisu ( przyjazd serwisanta) max 24 godziny od chwili zgłoszenia Podać 37. Koszty awarii, konserwacji terminowych przeglądów technicznych analizatora oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta Podać 38. Drukarka zewnętrzna laserowa nie starsza niż z 2011 roku o odpowiedniej wydajności, umożliwiająca bezpośrednie wydawanie wyników dla pacjenta Tak 39. Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki na koszt Oferenta Tak 40. Oferent gwarantuje: - przeszkolenie w obsłudze aparatu - bezpłatną aktualizację wyrobu - wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii - wymianę aparatu po przeprowadzeniu określonej liczby napraw Tak-Podać 41. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych Tak 42. Inne certyfikaty Podać.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności po złożeniu wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnani aofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 4 do SIWZ) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150.000,00 zł (jeśli dowód opłacenia składki nie wynika z ww. dokumentu należy go również załączyć do oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.