Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Korfantów: Dostawa wyposażenia meblowego pracowni chemii w budynku Gimnazjum w Korfantowie
Numer ogłoszenia: 325674 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów , ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego pracowni chemii w budynku Gimnazjum w Korfantowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pracowni chemii budynku Gimnazjum w Korfantowie na ul. Mickiewicza 1 stolika laboratoryjnego wraz z wyciagiem chemicznym i wyposażeniem wg poniżeszej specyfikacji: Specyfikacja techniczna: standardowy stolik laboratoryjny z wyciągiem laboratoryjnym, wykonanie z płyt wiórowych laminowanych o grubości 18 mm, obrzeża ABS o grub. 2mm, ściana przednia przeszklona, ściany boczne wyciągu przeszklone, pod blatem szafka zamykana podwójnymi drzwiczkami, wyposażony w system wentylacji z obiegiem wymuszonym - wywiewny, wyposażony w gniazdo 230V/50Hz i 24V/50Hz, kroploszczelne, z przodu stolika, instalacja gazowa i wodna, zlew, wymiary : 1250mm x 500mm x 2100 mm, kolorystyka: blat - szary, płyta - buk. UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że wskazany w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz ewentualne nazwy ich producentów i zdjęcia zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych w ostatniej kolumnie tabeli zawartej w formularzu ofertowym, traktowane będzie jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. (Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry). 2. Dostawy obejmują także: rozładunek, rozstawienie, usytuowanie montaż i podłączenie do istniejących sieci w pomieszczeniu pracowni chemii w budynku Gimnazjum. 3. Rozmieszczenie mebli w pracowni pozostawione jest w gestii Wykonawcy, zapewniające prawidłowe użytkowanie sprzętu. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni zapoznać się z rzeczywistym wyglądem pracowni lekcyjnej, po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty oraz sposobu usytuowania mebli z Zamawiającym. 4. Rozmiary mebli szkolnych zostały określone na podstawie normy PN-EN 1729-1:2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych - Część 1: Wymiary funkcjonalne. 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 6. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne, cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne i zalecane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancję producenta. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 9. Wyposażenie określone powyżej musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa. 10. Wszystkie składniki wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz muszą spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania w obiektach szkolnych (jeżeli dotyczy). Materiały użyte do wykonania mebli muszą posiadać świadectwa jakości, atesty dopuszczające do użytku w placówkach szkolnych oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. 11. Zamawiający zaleca załączenia do oferty zdjęcia lub katalogu ze wskazaniem konkretnych oferowanych mebli oraz ich opisów technicznych. Na oferowane materiały należy załączyć do oferty aktualne certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby (jeżeli dotyczy). 12. Jeśli w opisach występują zdjęcia konkretnego produktu, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów i kolorów (patrz pkt. 1). 13. W przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały inne niż w opisie, zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbek zaoferowanych materiałów oraz pełną paletę kolorów odpowiednią dla danego rodzaju wykończenia. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamowień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, zmianę terminów dostaw, w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych i technicznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia, lub przedłużających się terminów produkcji zamawianego materiału, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, zmianę terminów dostaw w przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac w zakresie dostawy, wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 8 - sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Malowanie bloku operacyjnego w Opolskim Centrum Rehabilitacji w Korfantowie Sp. z o.o.
- Remont istniejącego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Korfantowie - ETAP I
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- KR-01/04/KPO/24, Zakup mebli laboratoryjnych do laboratorium Stacji Kontroli Użytkowości Rzeźnej Trzody Chlewnej (SKURTCh) w Pawłowicach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.