eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie częściCzęść nr I - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu w ramach projektu p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wałeckiego. Część nr II - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Mirosławiec: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część nr I - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu w ramach projektu p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wałeckiego. Część nr II - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu
Numer ogłoszenia: 325656 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150435 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część nr I - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu w ramach projektu p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wałeckiego. Część nr II - Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr I - przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą, remont instalacji centralnego ogrzewania, docieplenie poddasza budynku głównego i łącznika, docieplenie połaci dachowych i pomieszczeń na poddaszu. Część nr II - przedmiot zamówienia obejmuje: częściową wymianę elementów konstrukcji dachu, całkowitą wymianę dachówki na budynku głównym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część nr I zadania - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu w ramach projektu p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wałeckiego jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Priorytet IX. Działanie 9.3.Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu w ramach projektu p.n. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie powiatu wałeckiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Roman Dziubiński, ul. Reymonta 8h/8, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 589949,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 353344,87

  • Oferta z najniższą ceną: 353344,87 / Oferta z najwyższą ceną: 421136,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont dachu na budynku Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane, Roman Dziubiński, ul. Reymonta 8h/8, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273249,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210446,27

  • Oferta z najniższą ceną: 210446,27 / Oferta z najwyższą ceną: 236996,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.